Autor |
Wiadomość |
4est
|
Tytuł: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: N sie 01, 2010 8:56 pm |
|
Dołączył(a): Pn maja 10, 2010 6:47 pm Posty: 105 Lokalizacja: Exeter, Devon
|
Witam Mam kilka pytań dotyczączych nowej xt660z: 1. Zmiana świateł mijania na drogowe - włączam długie a krótkie się wyłączają. Działają natomiast obydwa przy naciskaniu przełącznika mrugania. 2. Rurka odprowadzająca wodę i zanieczyszczenia ze zbiornika z filtrem powietrza. Sytuacja wygląda tak że motocykl ma przejechane 6 tys. mil i w rurce która jest zakorkowana na końcu zebrało sie trochę oleju . Skąd i czy to normalne?
|
|
Góra |
|
|
berserkers
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Pn sie 02, 2010 9:39 am |
|
Dołączył(a): N mar 07, 2010 7:05 pm Posty: 116 Lokalizacja: Norge
|
AD.1 tak już jest ze światłami ! Mam tak samo w XT660
|
|
Góra |
|
|
akcent
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Pn sie 02, 2010 11:17 am |
|
Dołączył(a): So mar 07, 2009 8:34 pm Posty: 1089
|
4est napisał(a): włączam długie a krótkie się wyłączają. czy to normalne? Nie mogę sobie przypomnieć motocykla / samochodu w którym równocześnie palą się krótkie i długie. Wracając do XTZ- sądzisz że celowym byłoby instalowanie alternatora o większej mocy by świecić daleko i szeroko
|
|
Góra |
|
|
irving
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Pn sie 02, 2010 1:43 pm |
|
Dołączył(a): Pt sie 14, 2009 7:46 pm Posty: 380 Lokalizacja: Wawa
|
akcent napisał(a): .... Nie mogę sobie przypomnieć motocykla / samochodu w którym równocześnie palą się krótkie i długie. ....
prawda akcent napisał(a): ... sądzisz że celowym byłoby instalowanie alternatora o większej mocy by świecić daleko i szeroko....
ja bym nie miał nic przeciwko świeceniu daleko i szeroko - im więcej światła tym jesteś bezpieczniejszy - z drugiej strony większy alternator więcej kilogramów a nowa Tenerka do wagi lekkiej nie należy :roll:
|
|
Góra |
|
|
4est
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Wt sie 03, 2010 8:22 am |
|
Dołączył(a): Pn maja 10, 2010 6:47 pm Posty: 105 Lokalizacja: Exeter, Devon
|
No naprzyklad R1 albo GSXR i wiele innych (szczerze wydawalo mi sie ze wszystkie). I to by sie wydawalo normalnym zebys mial oswietlona droge blisko siebie i daleko.
|
|
Góra |
|
|
akcent
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Wt sie 03, 2010 9:54 am |
|
Dołączył(a): So mar 07, 2009 8:34 pm Posty: 1089
|
Jesteś pewien tej przykładowej R1, że wybierając długie w żarówce H4 napięcie podawane jest do obu obwodów?. Nie mylisz czasami wzrokowego wrażenia o świecących obu reflektorach na długich od jednego w XTZ?.
|
|
Góra |
|
|
4est
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Wt sie 03, 2010 1:35 pm |
|
Dołączył(a): Pn maja 10, 2010 6:47 pm Posty: 105 Lokalizacja: Exeter, Devon
|
R1 model z roku 2007 ma 4 zarowki z ktorych dwie sa na swiatla dlugie dwie na krotkie. Przy jezdzie na swiatlach dlugich wszystkie cztery zarowki sie swieca.
|
|
Góra |
|
|
motoartur
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: So sie 07, 2010 10:31 am |
|
Dołączył(a): Pn cze 16, 2008 11:07 am Posty: 1430
|
4est napisał(a): 2. Rurka odprowadzająca wodę i zanieczyszczenia ze zbiornika z filtrem powietrza. Sytuacja wygląda tak że motocykl ma przejechane 6 tys. mil i w rurce która jest zakorkowana na końcu zebrało sie trochę oleju . Skąd i czy to normalne? OK. W modelach z 2008 trochę więcej się tego zbiera niż produkowanych w 2009 (zmienili tzw "breather"). W sumie to bez znaczenia. Tenera wyrzuci parę dodatkowych kropel oleju, ale mniej brudu zostanie w silniku, więc może to i lepiej. Otwórz czarną pokrywę z boku pod siedzeniem i zobacz czy tam nie zbiera się zbyt dużo. W mojej z 2008 wszystko jest OK.
|
|
Góra |
|
|
4est
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: So sie 07, 2010 11:31 pm |
|
Dołączył(a): Pn maja 10, 2010 6:47 pm Posty: 105 Lokalizacja: Exeter, Devon
|
Już gdzieś właśnie wyczytałem co nie co na ten temat. Rozkręciłem pokrywę wyczyściłem i wszystko gra. Dzieki za odpowiedź. Tak po za tym to jeżeli ktoś ma jakieś problemy ze swoimi moto albo jakieś niejasności to śmiało pisać, temat po to rozpocząłem żeby w takichkwestiach sobie pomagać. Dzięki
|
|
Góra |
|
|
fisherking
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Wt sie 24, 2010 12:00 pm |
|
Dołączył(a): So sty 31, 2009 8:24 am Posty: 14 Lokalizacja: łódź
|
Witam, ponownie nie wiem czy to problem, trudność czy zagadnienie banalne :) czy w xt660z jest jakiś sposób kompensacji wskazań licznika, mam zamiar zmienić przełożenie i zastanawiam się nad wskazaniami prędkościomierza po takiej operacji. Wie ktoś jak taki pomiar jest realizowany ? Ogólnie nie zanotowałem obecności ślimaka czy czujnika na przednim kole.
|
|
Góra |
|
|
cierpliwy_304
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: So wrz 04, 2010 7:15 pm |
|
Dołączył(a): Śr kwi 14, 2010 7:59 am Posty: 3
|
witam! odnośnie usterek w tenere...
dziś byłem na jeździe próbnej na połczyńskiej, dostałem niebieską, po 30 min oczekiwania, były problemy z odpaleniem, okazało się że akumulator był rozładowany, domyślam się że w ciągu tych 30 min akumulator ładowali i naładowali, starczył na godzinę jazdy (1,5 h miałem przejeździć), po tym czasie stanąłem niedaleko Błonia po tym jak kontrolka silnika się zaświeciła a potem wszystkie kontrolki przestały działać (obrotomierz i licznik też) zatrzymałem się na poboczu i zadzwoniłem, przyjechał miły pan, przeprosił za problemy no i przyznał się do tego że akurat ten egzemplarz ma problemy bo nie ładuje akumulatora, często po nią jeżdżą w teren, także jeśli ktoś chce przejechać się próbnie na tenerce to brać czarną, niebieska pomimo 6500 km i 6 miesięcy użytkowania działa średnio. Pozdr.
|
|
Góra |
|
|
rafalek
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Śr paź 13, 2010 5:36 am |
|
Dołączył(a): Pt lip 31, 2009 9:12 am Posty: 94 Lokalizacja: Czeladź
|
16800km fabryczny napęd powiedział PAS. Trochę mało bo na szosowych motocyklach jeździłem ponad 30 tys, ale może enduro tak ma. Założyłem X-ringa DID zobaczymy ile pociągnie.
|
|
Góra |
|
|
graphia
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Śr paź 13, 2010 7:25 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N paź 28, 2007 9:53 pm Posty: 870 Lokalizacja: Bielsko-Biala
|
Single szybciej rozciągają łańcuch.....
|
|
Góra |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Wt paź 26, 2010 7:15 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt lip 09, 2010 7:18 am Posty: 917 Lokalizacja: Wawa- Dęblin
|
co do wyciągania lancucha w singlach to się z tym zgodzę, strzał z gazu potrafi szybko doprowadzić napęd do granic wytrzymałości, a jeśli można spytać jaki łańcuch jest oryginalnie montowany do małej tereski?
|
|
Góra |
|
|
rafalek
|
Tytuł: Re: Nowa Tenere 660 - różne problemy Napisane: Śr lis 10, 2010 11:57 am |
|
Dołączył(a): Pt lip 31, 2009 9:12 am Posty: 94 Lokalizacja: Czeladź
|
Witam. Jak to jest ze strzelaniem w tłumik? Może strzelać czy nie? Moja strzela od nowości jak zamknę gaz. Nawet jak czytałem artykuły z testów to pisali ze super strzela więc się nie przejmowałem. Ale ostatnio jakiś znawca lub może "znawca" powiedział mi, ze to wina zaworów i wypalają mi się gniazda zaworów. Dodam, ze przed kupnem przymierzałem się do dwóch innych egzemplarzy i też strzelały. Jak to w końcu jest? Może strzelać czy nie?
|
|
Góra |
|
|