Autor |
Wiadomość |
Misza
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Śr gru 23, 2009 10:14 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr cze 25, 2008 3:48 pm Posty: 518 Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
|
Marketingowcom przyznać trzeba, że podsycać atmosferę to umieją:)
|
|
Góra |
|
|
ramires
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Śr gru 23, 2009 10:17 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 20, 2007 12:06 pm Posty: 433 Lokalizacja: Gliwice
|
Misza napisał(a): Marketingowcom przyznać trzeba, że podsycać atmosferę to umieją:) To wyobraź sobie Misza, jak my nóżkami będziemy tuptać jak "pojawi się"* nowa AT ... :) * - przy założeniu, że się pojawi
|
|
Góra |
|
|
Tarna
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Śr gru 23, 2009 10:19 pm |
|
Dołączył(a): Śr lis 19, 2008 11:42 pm Posty: 2075 Lokalizacja: Gryfino (Zachodniopomorskie)
|
wydaje mi się że już dawno temu widziałem te fotomontarze - czekam na to jak będzie wyglądała oficjalnie i naprawdę :lol: a malowania ciekawe :-)
Ostatnio edytowano Cz gru 24, 2009 12:33 am przez Tarna, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
Paweł
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Śr gru 23, 2009 10:27 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 6:34 pm Posty: 471
|
Z opisu widać, że będzie to motocykl zbliżony charakterem do GS-a. A miałem nadzieję, że pujdą bardziej w kierunku LC8. :(
|
|
Góra |
|
|
jeszua
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Śr gru 23, 2009 10:29 pm |
|
Dołączył(a): Śr sie 06, 2008 7:56 pm Posty: 214 Lokalizacja: ck krakoff
|
Paweł napisał(a): A miałem nadzieję, że pujdą bardziej w kierunku LC8. :( przyznam, że też trochę... ale zastosowanie zintegrowanego systemu hamulcowego chyba wróży mało terenowo, co? jsz
|
|
Góra |
|
|
Paweł
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Śr gru 23, 2009 10:38 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 6:34 pm Posty: 471
|
Ja bardziej obawiam się kontroli trakcji, ale jak się ją będzie dało wyłączyć to będzie ok. Dodatkow elektroniczna przepustnica :? .
|
|
Góra |
|
|
rambo
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Śr gru 23, 2009 10:44 pm |
|
Dołączył(a): N mar 18, 2007 7:00 pm Posty: 420 Lokalizacja: Gdańsk
|
Panowie 8) Przeca to fotomontarz :lol: Już sama pojemność i przeniesienie napędu to żart :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
ramires
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Śr gru 23, 2009 10:49 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 20, 2007 12:06 pm Posty: 433 Lokalizacja: Gliwice
|
rambo napisał(a): Panowie 8) Przeca to fotomontarz :lol: Już sama pojemność i przeniesienie napędu to żart :mrgreen: a dlatego takie zdjęcia dali, bo zakopali boczne kółka ... i tutaj mamy całą kontrolę trakcji :D :D
|
|
Góra |
|
|
rambo
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Śr gru 23, 2009 11:04 pm |
|
Dołączył(a): N mar 18, 2007 7:00 pm Posty: 420 Lokalizacja: Gdańsk
|
"born from the desert with cardan"
:lol:
zdjecia zrobione pewnie przez fana XTZ750 i grafika komputerowego. Jednych i drugich nie brakuje. To zrozumiałe. Jak dla mnie z braku pojazdów do jazdy z kraju kwitnącej wiśni niech wcielą na nowo XTZ750. Mają gotowy silnik od TDM który wszystko załatwi. Kropka.
Jeszcze elektryczne hamulce i stanę o 5 rano w kolejce jak mój ojciec po wersalke w 85r pod Emilką :lol:
PS: (serio) ile może ważyć silnik twin 1200cc...?
|
|
Góra |
|
|
darius
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Cz gru 24, 2009 12:29 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N kwi 13, 2008 8:10 pm Posty: 721 Lokalizacja: Gdynia
|
Podobnie jak Rambo uwazam ze to fotomontaje... ale przynajmniej w fajnym malowaniu :-)
Pozdrowienia, D
|
|
Góra |
|
|
Paweł
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Cz gru 24, 2009 8:49 am |
|
Dołączył(a): Pn mar 24, 2008 6:34 pm Posty: 471
|
Fakt silnik od TDM - a jest świetny, praktycznie bezobsługowy, z suchą miską olejową, ekonomiczny, długowieczny a co najważniejsze bezawaryjny. Po głębszym zastanowieniu zastanawiam się po co ten wał kardana w nowej ST ? Wolę łańcuch - jak dla mnie bardziej przewidywalny co do ewentualnej awarii i łatwieszy przy okresowej obsłudze serwisowej - kupuję zestaw za 600 zł, wymieniam i mam spokój na następne kilkanaście tysięcy kilometrów. Oczywiście ktoś napisze, że łańcuch należy smarować i naciagać - ale to przecież sama przyjemność :)
|
|
Góra |
|
|
jeszua
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Cz gru 24, 2009 9:29 am |
|
Dołączył(a): Śr sie 06, 2008 7:56 pm Posty: 214 Lokalizacja: ck krakoff
|
rambo napisał(a): Jak dla mnie z braku pojazdów do jazdy z kraju kwitnącej wiśni niech wcielą na nowo XTZ750. Mają gotowy silnik od TDM który wszystko załatwi. Kropka. dokładnie 8) cały czas, odkąd pojawiły się potwierdzenia że silnik będzie miał 1200, zastanawia mnie po jaką cholerę kamertony pchają się w idiotyczny wyścig zbrojeń "kto da więcej ccm", zamiast grzecznie podglądnąć życzenia użytkowników starszych modeli i iść w kierunku maszyny lżejszej, za to bardziej terenowej. kurde, muszą niemiaszkom torcik zabierać? jakby nie mogli awstryjcom... potem się okaże, że nowa "desert born" st ma 50kg nadwagi i jest kolejnym enduro do jazdy na asfalt jsz
|
|
Góra |
|
|
rambo
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: Cz gru 24, 2009 10:42 am |
|
Dołączył(a): N mar 18, 2007 7:00 pm Posty: 420 Lokalizacja: Gdańsk
|
To se ne vrati :shock:
Z furmankami jest dokładnie analogiczna sytuacja. Suwy V pierdyliard z oponami 285/40. Produkowane do dzis terenówki można na palcach jednej łapki zliczyć. Dlatego stare hiluxy kosztują 2/3 ceny nowej navary. A 10 letnie afryki 2/3 ceny nowej tenere.
|
|
Góra |
|
|
darius
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: N gru 27, 2009 1:27 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N kwi 13, 2008 8:10 pm Posty: 721 Lokalizacja: Gdynia
|
|
Góra |
|
|
aturlej
|
Tytuł: Re: YAMAHA SUPERTENERE Napisane: N gru 27, 2009 7:36 pm |
|
Dołączył(a): Śr lut 27, 2008 9:01 pm Posty: 65 Lokalizacja: Warszawa
|
Tez jestem zdania ze wal w enduro to idiotyczne rozwiazanie. Mialem 2 GS, i kilka innych motocykli z łancuchem i jestem stanowczo za łancuchem, zwłaszcza ze w BMW nie jest to super bezawaryjne rozwiazanie. Mało tego jest trudno przewidziec ewentualnie jakiekolwiek czekajace nas niespodzianki. Przy łancuchu wszystko widac jak na dłoni. Kolejnym problemem jest to ze przy pokonywaniu seri poprzecznych nierównosci wał łomocze okropnie i zrywa trakcje. W KTM 950 zawieszenie tylne ( przednie zreszta też) dzialalo mi naprawde super. W GS juz tak rozowo nie bylo.
Tez jestem zdania ze dobre enduro nie musi miec 120 km, wystarczy 90 km ale z nisko-sprezonego silnika o lagodnej charakterystyce, dajacej poczucie panowania nad sprzetem na piachu i miekim. Moim zdaniem silnik KTM 950 i 990 poza moca kompletnie nie nadaje sie do podruznego endro. Przy predkosci 140 150 km silnik tak wibruje ze rece i nogi spadaja z podnózkow i kierownicy. Takie "throtle response" jest fajne przez godzine, ale jak rano wyruszamy z Polski a na wieczor chcemy byc w Zadarze to lekka porazka. Mi tak wibrowal KTM 950 i AT przy wiekszych predkosciach ze na stacji jak bralem kubek z kawa to go mimowolinie zgniatalem z braku wyczucia w łapkach.
Co do ABC i kontroli trakci jestem za pod warunkiem ze da sie to wylaczyc i ze bedzie dobrej jakosci. Pierwsze ABS od Yamahy w FJR byly nie do przyjecia. W porownaniu z BMW czy Hondą to wlasciwie byly gówniane.
Zadnej elektroniki w zawieszeniu, za to opcja zakupu modelu za powiedzmy 5-7 tys wiecej z Ohlinsem.
Na koniec zbiornik paliwa okolo 30l
Adam
|
|
Góra |
|
|