Teraz jest Cz mar 28, 2024 9:41 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 6   [ Posty: 85 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kufry boczne do DL 650. Jakie polecacie?
PostNapisane: Wt cze 09, 2009 6:07 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): N kwi 15, 2007 10:24 pm
Posty: 241
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

poszukuje dla siebie kuferków bocznych (mam już TOPa z Givi e460 czarny lakierowany)- proszę o konstruktywne opinie posiadaczy, bo nie wiem co dokupić.
Miałem Kappy K40 i tych już wiem, ze nie chce
Zastanawiam sie nad:
1) V35, takich: http://allegro.pl/item639122369_kufry_b ... rawdz.html wydaje się, że są bardziej dopasowane do lini tłumika i nie odstają jak w standardowym stelazu pod Monokey czy Monolock, bo to jakiś nowy system mocowania jest ale za to jest z tymi wymienionymi niekompatybilny wiec zamianka z TOPem niemożliwa a czasem się przydac może...ponadto mozna dokupić lakierowane nakładki w kolorze; Ale nie wiem czy nie bedą za małe :?:
2) e360 z Givi: http://allegro.pl/item647292445_kufer_g ... _raty.html fajne, bo mają rączke no i wizualnie do mojego TOPa by pasowały- nie znalazłem niestety lakierowanych na czarno tylko srebrne i czarny mat- wystepuja w ogóle takie :?: :?:
3) e41 http://allegro.pl/item658452986_givi_e4 ... ratis.html
Mają ciekawy patent tej pokrywki z zamkiem szyfrowym- ktoś wie czy jest opcja dokupienia jej lakierowanej kolorze czarnym :?: (wersja srebrna jest) - niestety też chyba będą odstawać :? A może się mylę i wcale te z Monokey nie poszerzają moto bardziej niż z tym MonokeySide- mierzył ktoś :?: :?: :?:
Co polecacie :?: Może jeszcze coś innego :idea:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 09, 2009 7:00 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz kwi 30, 2009 11:56 am
Posty: 633
Lokalizacja: VaVa
Kufry kuframi, ale pamiętaj o osłonie pod silnik. Chłodnica i filtr oleju są bezpośrednio narażone na uderzenie wszystkim, co wypada spod przedniego koła. Warto się zabezpieczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 09, 2009 7:22 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): N kwi 15, 2007 10:24 pm
Posty: 241
Lokalizacja: Warszawa
Pit_990S napisał(a):
pamiętaj o osłonie pod silnik


Pamiętam, pamietam :) już napisałem do kolegi 'letko' z forum, który oferował takie osłonki...
No chyba, że ktoś wie gdzie kupic taką, która jeszcze bardziej mi sie podoba mianowicie coś takiego jak tutaj:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1258977 no, chyba, że to oryginał Suzuki jest bo ma "S" wiec pewnie piekielnie droga
albo ew:
http://www.amotostuff.com/Merchant2/mer ... _body_wind
Ta druga mniej mi się podoba
:?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 09, 2009 8:04 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz kwi 30, 2009 11:56 am
Posty: 633
Lokalizacja: VaVa
Co powiesz na wypasioną osłonę z gwarancją, fakturą, mocowaniami, uchwytami, śrubkami, w pudełeczku itp itd za ....mało zł? Jest bardzo podobna do tej z pierwszego linku, tylko ładniejsza :)

We Free&Funie jeździ taka na białej testówce.


Ostatnio edytowano Wt cze 09, 2009 8:23 pm przez Pit_990S, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 09, 2009 8:12 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): N kwi 15, 2007 10:24 pm
Posty: 241
Lokalizacja: Warszawa
Pit_990S napisał(a):
Co powiesz na wypasioną osłonę z gwarancją, fakturą w pudełeczku itp itd za 449 zł?

No skoro juz chcesz mi sprzedać to nie bądź taki tajemniczy uchyl choć rąbka :lol:
Co tam masz :?: Daj na priv- ponegocjujemy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 10, 2009 9:55 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
ja mam E 360 i nie mogę narzekać,ogólnie spełniają swoją funkcję
choć niezbyt dobrze jest zrobione zamykanie kufra.
Jak go dobrze dopakujesz to jest mały problem z otwieraniem,zaczep mocno trzyma klapę i trzeba uważać aby nie złamać kluczyka przy zwalnianiu zamka (miałem tak z centralem,E 460 dokładnie takim jak ty masz i też w lakierze :D od tamtej pory wożę zapasowe klucze,których dorobienie kosztuje 25 zł za szt.)

Fajną propozycją są V 360,ale nigdy nie widziałem i nie wiem o co biega z tym monokey side,pewnie dodali jakąś pierdołę w mocowaniu za którą trzeba dopłacić 700 stów,poza tym nie współpracuje ze stelażem PL więć nie wepniesz w razie czego w central.

Ja bym brał E41 cena dobra,największa pojemność,rewelacyjne otwieranie górnej klapki na szyfr,(czasami trzeba coś wyjąć z bocznego i krew mnie zalewa jak sie wysypują jakieś bambetle)choć też ich nie używałem,wiec to tylko teoria


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 10, 2009 3:27 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt maja 15, 2009 3:10 pm
Posty: 310
Lokalizacja: Piaseczno
Na razie jeżdżę z sakwami 2 x 45l i centralnym kufrem Givi Maxia 50 czy 48 (?) i dają radę...
Arti - jeśli chodzi o kolorystykę kufrów to chrzanić estetykę, bierz zwykłe czarne nielakierowane. Mniej boli jak Ci się przy montażu "obsunie" albo niechcący szurniesz nogą po chodniku już zdjęty kufer.... ;) Na srebrnym a nawet czarnym metaliku będzie widać jak cholera, a na plastiku - plastmalem oblecisz i zero śladu...
O jakichś śladach po parkingówkach czy nie daj Boże szlifie nie wspominając.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 10, 2009 4:30 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt cze 13, 2008 11:13 am
Posty: 179
Lokalizacja: Kraków
Nie warto dopłacać za lakierowane. Jak wyżej kolega wspomniał, że widać na nich każdą przygodę to po zmianie moto zostawisz kufry które nie będą wogóle pasować kolorystycznie. Ja miałem w B6 komplet czarnych i teraz bez zahamowań zakładam je do DL'a. A niebieski DL ze srebrnymi kuframi wyglądał by co najmniej dziwnie.

Slajder - monokey side: kufry są tak wyprofilowane, że częścowo chowają się w obrys moto. Tak jest teoretycznie. A w praktyce w DL wygląda to tak.

[ img ]

Na forum DL'a ktoś pisał, że są cholernie nie praktyczne. A zaletą normalnych monokey jest możliwość stosowania ich jako w roli centralnego, zaś wadą, że odstają dość mocno od moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 10, 2009 6:36 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): N kwi 15, 2007 10:24 pm
Posty: 241
Lokalizacja: Warszawa
bandita napisał(a):
Slajder - monokey side: kufry są tak wyprofilowane, że częścowo chowają się w obrys moto.

Nie tylko to- maja ponadto zamiast jednego zatrzasku 2, które obejmuja stelaż u góry przez co ponoć kufer jest bardziej stabilny- ale widziałem go tylko na stelażu zapietego a nie luzem wiec nie wiem jak te zatrzaski wygladają

Cytuj:
Na forum DL'a ktoś pisał, że są cholernie nie praktyczne. A zaletą normalnych monokey jest możliwość stosowania ich jako w roli centralnego, zaś wadą, że odstają dość mocno od moto.

No własnie jak patrze to wcale one takie wąskie na moto nie sa, bo mają nieregularny kształt i sa głębokie wiec czy aż tak duzo węższe są :?: No nie jestem pewien :idea: :?:
Komu sie zechce pomierzyć szerokość i wrzucić :?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 10, 2009 10:20 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
u mnie jest tak
prawy 56 cm od osi motocykla ,
lewy 50 cm w sumie daje 106 cm szerokości całkowitej
miedzy odważnikami jest dokładnie 86 cm co daje dodatkowe 10 na stronę daje się jeździć nawet w korkach.

wygląda to tak:

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 12, 2009 8:55 am 
Aktywny

Dołączył(a): Cz lut 05, 2009 11:02 am
Posty: 124
Polecam sklep w Bielanach Wrocławskich. www.jotte.pl tam są namiary na Tomka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 14, 2009 9:02 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): N kwi 15, 2007 10:24 pm
Posty: 241
Lokalizacja: Warszawa
kalina napisał(a):
Polecam sklep w Bielanach Wrocławskich. www.jotte.pl tam są namiary na Tomka.

Dzięki Kalina, znam- kupowalem już wielokrotnie u niego.
Teraz zamówilem już tam gmole, zaraz pewnie zamówie centralna podnóżkę a nad kuframi i stelażem się jeszcze zastanawiam, bo nie wiem jakie wziąc...

P.S nadal czekam na szerokość Dl 650 z Kuframi V35 :!: :!: :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 15, 2009 8:50 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pt cze 13, 2008 11:13 am
Posty: 179
Lokalizacja: Kraków
Z tego zdjęcia wychodzi 110cm +/- 1 cm. Moto nie stoi idealnie na wprost i dlatego mogą być małe błędy. Ale można to było obliczyć mierząc linijką szerokość centralnego (5,9 cm na foto, 65 w rzeczywistości), zmierzyć szerokość moto z kuframi na foto (ok 10cm) i zrobić proporcję :P 10 x 65/5,9 = 110.1[cm] Ale jest do przybliżona wartość, ze względu na ustawienie motocykla. Tak czy inaczej na Twoim miejscu wybrał bym zwykłe MonoKey. Niższa cena, praktyczniejsze do pakowania oraz pojemniejsze. Miałem takie w Bandicie i nie było problemów z ich stabilnością (MonoKey Side niby mają być stabilniejsze dzięki tym podwójnym zapięciom ale ja nie zauważyłem u siebie problemów ze stabilnością mocowania).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 15, 2009 10:15 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
bandita napisał(a):
Z tego zdjęcia wychodzi 110cm +/- 1 cm. Moto nie stoi idealnie na wprost i dlatego mogą być małe błędy. Ale można to było obliczyć mierząc linijką szerokość centralnego (5,9 cm na foto, 65 w rzeczywistości), zmierzyć szerokość moto z kuframi na foto (ok 10cm) i zrobić proporcję :P 10 x 65/5,9 = 110.1[cm] Ale jest do przybliżona wartość, ze względu na ustawienie motocykla.


ale to jest fota mojego sztormiaka :!: :D a pomiar robiłem w garażu z zapiętymi kuframi.:mrgreen: :mrgreen:
Fakt że używałem do tego zwykłej miarki taśmowej, a nie żadnego skomplikowanego wzoru,lecz nadal będę się upierał że ma 106. :twisted: :wink:

bandita napisał(a):
Tak czy inaczej na Twoim miejscu wybrał bym zwykłe MonoKey. Niższa cena, praktyczniejsze do pakowania oraz pojemniejsze. Miałem takie w Bandicie i nie było problemów z ich stabilnością (MonoKey Side niby mają być stabilniejsze dzięki tym podwójnym zapięciom ale ja nie zauważyłem u siebie problemów ze stabilnością mocowania).



też nie mam żadnych zastrzeżeń do stabilności mocowania,myslę zę jedyne co przemawia z monokey side to niższe ich mocowanie na motku,co na pewno przekłada sie na obniżenie środka ciężkości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 15, 2009 10:53 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pt cze 13, 2008 11:13 am
Posty: 179
Lokalizacja: Kraków
Slajder ale ja pisałem o V35 :)

Upss zapomniałem tylko o tym napisać w tamtym poście :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 6   [ Posty: 85 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL