Autor |
Wiadomość |
stopa
|
Tytuł: Re: Napisane: Pt paź 09, 2015 2:12 pm |
|
Dołączył(a): Pn wrz 21, 2015 6:36 pm Posty: 19
|
Tank napisał(a): kTMem będziesz miał banana na twarzy zanim cos padnie a Tenerka dowiezie cię na miejsce. Jezeli chcesz jeździć naprawdę daleko i z dużymi dziennymi przelotami to ...BMW R1200 GS. :) Za Bmw 1200 podziękuje, bo on mi się po prostu sssstrasznie nie podoba. Już 800 gs jest zgrabniejszy. Bez urazy:). Poza tym jest strasznie wielki. Przymierzyłem się do niego i zdecydowanie za duży. A z tym odpadaniem różnych rzeczy z Kata, to wszystko zależy od użytkownika. Chyba nie ma motocykla tego rozmiaru i mocy, który katowany w terenie nie miałby jakichś usterek. Z GS włącznie. Znane są przypadłości kata i przy odrobinie dbałości chyba dowiezie mnie gdzie chcę. A właśnie ta "Ready To Go" Xt660z największą zaletę ma w tym że dowiezie i wróci. I to na pewno do mnie przemawia bardzo. Z drugiej strony, w normalnym świecie poszedłbym do salony Yamahy i wsadził tyłek na moto, zrobił przejażdżkę i bym miał jasność. Niestety u nas nie ma opcji jazdy próbnej na XT660Z. Wiem bo pytałem w 2 salonach w różnych miastach. I tak się zastanawiam. Sam mam doświadczenie w handlu i gdyby mieli taką Tenerkę na stanie do jazdy to nie wierzę żeby się nie sprzedało więcej , niż pokazując takim jak ja katalog. :roll: "W podnoszeniu z gleby motocykle są porównywalne, powiedziałbym, że nawet Kata się łatwiej podnosi ze względu na niższy środek ciężkości." - to ciekawe co piszesz.
Ostatnio edytowano Pt paź 09, 2015 2:59 pm przez stopa, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: Pt paź 09, 2015 2:58 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
Johnny napisał(a): ...W podnoszeniu z gleby motocykle są porównywalne, powiedziałbym, że nawet Kata się łatwiej podnosi ze względu na niższy środek ciężkości... A skąd masz te informacje na temat środka ciężkości? Dla motocykla lżejszego o prawie 25kg i o mniejszym prześwicie znaczyłoby to, że ma ołowiany bak :lol:
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: Re: Napisane: Pt paź 09, 2015 3:04 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
stopa napisał(a): ... Sam mam doświadczenie w handlu i gdyby mieli taką Tenerkę na stanie do jazdy to nie wierzę żeby się nie sprzedało więcej , niż pokazując takim jak ja katalog. :roll: Gdybym nie przejechał się wcześniej zrobioną tenerką znajomego Niemca, to po jeździe próbnej u dealera zrezygnowałbym z zakupu :roll: Może to i lepiej, że nie dają jej tak jak fabryka wypuściła na jazdy próbne.....zawias przedni - MASAKRA!!! Wydech - dramat (i nie chodzi o dźwięk, tylko o katalizator, który dławi moc na niskich obrotach). Podnóżki - ze skutera. Jak wjechałem nią w teren, to się przestraszyłem, że jest zepsuta :lol: :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: Pt paź 09, 2015 3:27 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
Ja jeździłem na LC8 (950) od 2004r siedem lat. Na końcu to był już nieźle zrobiony pode mnie. Pojechałem na nim kilka rajdów z pustynnym Tuareg-iem włącznie. Motor wyśmienity, frajda, moc, wszechstronność. Teraz mam GS800 i jak widzę teren (dla mnie "trudny" teren to Erzberg) to mi się już nie chce w niego ładować, szukam objazdu. Ale jak pomyślę np. o Islandii, albo Alpy to BMW będzie lepsze.
|
|
Góra |
|
|
Johnny
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: Pt paź 09, 2015 11:02 pm |
|
Dołączył(a): Wt lut 28, 2012 6:15 pm Posty: 179
|
Arkan napisał(a): Johnny napisał(a): ...W podnoszeniu z gleby motocykle są porównywalne, powiedziałbym, że nawet Kata się łatwiej podnosi ze względu na niższy środek ciężkości... A skąd masz te informacje na temat środka ciężkości? Dla motocykla lżejszego o prawie 25kg i o mniejszym prześwicie znaczyłoby to, że ma ołowiany bak :lol: Nie wiesz co to jest środek ciężkości, co? :)
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: Pt paź 09, 2015 11:32 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
Johnny napisał(a): Arkan napisał(a): Johnny napisał(a): ...W podnoszeniu z gleby motocykle są porównywalne, powiedziałbym, że nawet Kata się łatwiej podnosi ze względu na niższy środek ciężkości... A skąd masz te informacje na temat środka ciężkości? Dla motocykla lżejszego o prawie 25kg i o mniejszym prześwicie znaczyłoby to, że ma ołowiany bak :lol: Nie wiesz co to jest środek ciężkości, co? :) He, he - nice try, jak to mawiają Rosjanie, ale zły adres :mrgreen: . Poproszę o dane bądź źródło podanej przez Ciebie informacji. Może być też filmik jak podwieszasz motongi na linkach w garażu i wyznaczasz punkt przecięcia prostych :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
klemens
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: Pt paź 09, 2015 11:42 pm |
|
Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 11:42 pm Posty: 217
|
Tiger800/XC waży praktycznie tyle, co tenerka a mocy ma x2. Do tego arcyłagodnie rozwijanej. Arkan napisał(a): 690R na pierwsze moto się nie nadaje, więc zostawmy go. Dokładnie tak samo nadaje się na pierwsze moto jak 990. Może nawet lepiej, bo jest o 80-90kg lżejsza. Tyle, że 690 jest 1-osobowa.
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: Pt paź 09, 2015 11:51 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
klemens napisał(a): Tiger800/XC waży praktycznie tyle, co tenerka a mocy ma x2. Do tego arcyłagodnie rozwijanej. Arkan napisał(a): 690R na pierwsze moto się nie nadaje, więc zostawmy go. Dokładnie tak samo nadaje się na pierwsze moto jak 990. Może nawet lepiej, bo jest o 80-90kg lżejsza. Tyle, że 690 jest 1-osobowa. Przecież pisze w pierwszym poście czego szuka, i że nie enduro tylko adv....dlatego nie 690... Co do Tigera - kwestia gustu i potrzeb. Dla mnie adv musi być prosty.
|
|
Góra |
|
|
Johnny
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: Pt paź 09, 2015 11:57 pm |
|
Dołączył(a): Wt lut 28, 2012 6:15 pm Posty: 179
|
Arkan napisał(a): Johnny napisał(a): Arkan napisał(a): A skąd masz te informacje na temat środka ciężkości? Dla motocykla lżejszego o prawie 25kg i o mniejszym prześwicie znaczyłoby to, że ma ołowiany bak :lol: Nie wiesz co to jest środek ciężkości, co? :) He, he - nice try, jak to mawiają Rosjanie, ale zły adres :mrgreen: . Poproszę o dane bądź źródło podanej przez Ciebie informacji. Może być też filmik jak podwieszasz motongi na linkach w garażu i wyznaczasz punkt przecięcia prostych :mrgreen: Żródło to moje własne doświadczenie - podnoszę oba motocykle regularnie, chociaż Kata rzadziej ;) W moim odczuciu KTM łatwiej podnieść, co tłumaczę niżej umieszczonym środkiem ciężkości. Inna budowa zbiornika paliwa, umieszczenie akumulatora... kilka kilo może robić różnicę. KTM Adventure ma większy prześwit? Nie pamiętam danych z katalogu, w garażu Tenerka wygląda na równie wysoką... W każdym razie siedzenie jest wyżej w XTZ...
|
|
Góra |
|
|
tyran
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: So paź 10, 2015 10:45 am |
|
Dołączył(a): Pn maja 04, 2015 9:46 pm Posty: 85
|
Chcesz motocykl który zawiezie cię wszędzie? Kup Trampka.
|
|
Góra |
|
|
miotacztruskawek
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: So paź 10, 2015 6:21 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt sie 23, 2013 9:01 pm Posty: 783 Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Osobiście nie rozumiem XT660Z... Przez jakiś czas się nad nim zastanawiałem, ale... 1. ponad 200kg 2. zawieszenie 210/200mm 3. 50KM
To moja Rzepaczyna już lepiej w teorii wygląda. Więcej mocy, więcej zawieszenia, podobna waga. Tyle, że jest bardziej skomplikowana w obsłudze i droższa...
|
|
Góra |
|
|
Tank
|
Tytuł: Napisane: So paź 10, 2015 6:56 pm |
|
Dołączył(a): Wt paź 26, 2010 6:19 am Posty: 198 Lokalizacja: Zgierz
|
No to juz sobie odpowiedziałeś. :)
|
|
Góra |
|
|
Arkan
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: So paź 10, 2015 8:13 pm |
|
Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm Posty: 468
|
miotacztruskawek napisał(a): ....To moja Rzepaczyna już lepiej w teorii wygląda. Więcej mocy, więcej zawieszenia, podobna waga. Tyle, że jest bardziej skomplikowana w obsłudze i droższa... Nie jest droższa, bo żeby xt660z (tylko wersja bez ABS) miało sens, to trzeba w niego włożyć 10 000 PLN.(tyl ohlins, przód kartridżowe zawieszenie przerobione przez OTR, płyto-gmol adv-spec, wydech 2w1, lekka bateria, filtr DNA, lekki ogon i ew. sprzęgło magury). Tak zrobiony motocykl ma masę 200kg "ready to go" i w terenie będzie się spisywał o wiele lepiej od gs800...Z resztą takie porównanie jest nie na miejscu - xt660z to duży dual, a gs800 to maszyna o nastawieniu dużo bardziej asfaltowym (stąd esy, komputery, absy). Poza tym, w terenie co singiel, to singiel. Traktor rulez! :mrgreen: Co kto lubi...
|
|
Góra |
|
|
miotacztruskawek
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: So paź 10, 2015 8:37 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt sie 23, 2013 9:01 pm Posty: 783 Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Arkan trochę prowokacyjnie to napisałem. Sam zaczynam szukać jakiegoś duala, może już nie dla początkującego :wink: i właśnie chciałem się czegoś więcej dowiedzieć o 660Z :) . Nie miałbym z tym wynalazkiem większych problemów, gdyby nie ta masa... A tak o zgrozo chodzi mi po głowie kolejna BMka :? .
|
|
Góra |
|
|
klemens
|
Tytuł: Re: Pomarańczowy czy może niebieski. Dla świeżaka. Napisane: So paź 10, 2015 9:47 pm |
|
Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 11:42 pm Posty: 217
|
miotacztruskawek napisał(a): zaczynam szukać jakiegoś duala, może już nie dla początkującego 690R
|
|
Góra |
|
|