Autor |
Wiadomość |
maciej_mi
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Pn cze 30, 2014 7:57 am |
|
Dołączył(a): Wt gru 21, 2010 8:24 pm Posty: 280 Lokalizacja: Międzychód
|
1. Nie mam stabilnego źródła prądu w moim motocyklu (brak aku, etc.) 2. Kwota jaką mogę przeznaczyć to max 350 zł Może upakuję w moją owiewkę jako dodatkowe śwatło coś takiego [ img ]"- moc lampy: 18W (odpowiednik tradycyjnego światła 90W) - napięcie zasilania: 9V-32V - teoretyczny pobór prądu przy 12V: max 1.5A - rzeczywisty pobór prądu przy zasilaniu 13.8V: 1.1A - źródło światła: 6x 3W High Intensity Epistar LED - rodzaj oświetlenia: światło typu spot 30/60o - teoretyczny strumień światła: 1260lm - rzeczywisty strumień światła: nie mniej niż 1200lm - temp. barwy : 6000K" Nie wątpię, że enduro-tech są świetne. Ps. PIOTHRUS Moglibyście upakować te ledy w jakąś uniwersalną owiewkę, dobrej jakości (jak np. baja designs), klasyczny wygląd, etc. myślę, że jeszcze jeździ sporo motocykli z lat 90' Pozdrawiam
Ostatnio edytowano Pn cze 30, 2014 8:14 am przez maciej_mi, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
redrobo
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Pn cze 30, 2014 8:10 am |
|
Dołączył(a): So lut 16, 2013 7:26 pm Posty: 408
|
Kolego: strona 14 niniejszego watku... viewtopic.php?f=24&t=13907&start=195co, gdzie, jak? tez na wczesniejszych stronach.... jesli nie masz aku.. to nie mam pojecia, powinno swiecic po odpaleniu:) byc moze trzeba bedzie tylko ten prad ustabilizowac jakos.
|
|
Góra |
|
|
maciej_mi
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Pn cze 30, 2014 8:50 am |
|
Dołączył(a): Wt gru 21, 2010 8:24 pm Posty: 280 Lokalizacja: Międzychód
|
Jako trzecią opcję mam 2 koncepcje, zabudowy w owiewce, będzie to jedyne źródło światła, [ img ]- moc lampy: 24W (odpowiednik tradycyjnego światła 120W) - napięcie zasilania: 9-32V (do instalacji 12V i 24V) - pobór prądu przy 12V: max. 2A - rzeczywisty pobór przy zasilaniu 13.8V: 1.45A* - źródło światła: 8x 3W High Intensity Epistar LED - rodzaj oświetlenia: światło białe, rozproszone 60o - teoretyczny strumień światła: 1750lm - realny strumień światła: nie mniej niż 1250lm Lub [ img ]- moc lampy: 20W (odpowiednik tradycyjnego światła 100W) - napięcie zasilania: 9V-48V - pobór prądu przy 12.0V: max 1.67A* - źródło światła: 2x 10W CREE LED - rodzaj oświetlenia: światło białe skupione 15o - odporność na wstrząsy: ponad 16G - temperatura barwowa: 6500K (biały dzienny) - natężenie oświetlenia wiązki głównej w odl. 1m: 25.000 lx - strumień światła: nie mniej niż 1720 lm Teraz pytanie za 100pkt, o jakim stopniu rozproszenia światła lampy mam szukać (będzie to jedyne źródło światła) ewentulanie zamontuję tą w 20W jako światło dodatkowe dalekosiężne
|
|
Góra |
|
|
redrobo
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Pn cze 30, 2014 9:41 am |
|
Dołączył(a): So lut 16, 2013 7:26 pm Posty: 408
|
Jezeli ta gorna swieci podobnie jak ta dolna (z parametrow wynika ze tak) to absolutnie sobie odpusc... malutko tego swiatla to daje - sprawdzilem juz to. Chyba ze chcesz caly czas bac sie przy 50km/h. Moim zdaniem jesli lampka swieci mocno rozproszonym swiatlem nie nadaje sie do jazdy motocyklem. Jesli szukasz chinczyka to bierz to co pokazalem, jesli nie to najblizej mi do lampek PIOTHRUSA tylko ze nie tych dual, ale zwyklych. Najlepiej byloby to na zywo porownac + lampki PawlaIS... mam nadzieje ze sie dotelepie na zlot jesienny i sie wszyscy przekonamy.
|
|
Góra |
|
|
lorsol
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Pn cze 30, 2014 3:11 pm |
|
Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 8:11 am Posty: 1307 Lokalizacja: Gdynia
|
maciej_mi napisał(a): Kwota jaką mogę przeznaczyć to max 350 zł pisz do PawlaS i masz w tej cenie malutka lampeczke z mnostwem swiatla;
|
|
Góra |
|
|
maciej_mi
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Pn cze 30, 2014 7:23 pm |
|
Dołączył(a): Wt gru 21, 2010 8:24 pm Posty: 280 Lokalizacja: Międzychód
|
Może jakieś szczegóły odnośnie sprzętu pawla s
|
|
Góra |
|
|
lorsol
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Pn cze 30, 2014 7:58 pm |
|
Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 8:11 am Posty: 1307 Lokalizacja: Gdynia
|
|
Góra |
|
|
irokez
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Pn cze 30, 2014 10:04 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz maja 13, 2010 3:42 pm Posty: 802 Lokalizacja: Wawa
|
hej Łorsoł napisz pliz coś więcej jak w jeździe drogowej w dzień? w nocy? pod kątem oślepiania nadjeżdżających z naprzeciwka Paweł opyla komplet z mocowaniami? thx
|
|
Góra |
|
|
PIOTHRUS
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Wt lip 01, 2014 10:33 am |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm Posty: 1974 Lokalizacja: Kraków-Warszawa
|
Zobacz Irokez moje dual.4 , wiem ze niby drogie ... ( z perspektywy lóżka szpitalnego już nie tak bardzo ) ale nic nie moze się z nimi równać pod wzgled funkcjonalnosci , mocowań ... ilości swiatła .... sterowania low/hi Jeżdże teraz dzień w dzień , ponad 100 km do pracy dziennie ... nawet nie spodziewałem się że tak poprawiaja bezpieczenstwo , nareszcie wszyscy widza że za nimi jedzie motocykl :) A do 990 mamy trzy dedykowane montaźe ... A w nocy to poezja ... jest filmik w necie na YT wpisz sobie Enduro-tech.eu i dual.4 zobaczysz :) https://plus.google.com/photos/10768877 ... banner=pwa
|
|
Góra |
|
|
lorsol
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Wt lip 01, 2014 12:48 pm |
|
Dołączył(a): Śr maja 13, 2009 8:11 am Posty: 1307 Lokalizacja: Gdynia
|
irokez napisał(a): hej Łorsoł napisz pliz coś więcej jak w jeździe drogowej w dzień? w nocy? pod kątem oślepiania nadjeżdżających z naprzeciwka Paweł opyla komplet z mocowaniami? thx hej ja poszedlem po najmniejszej lini oporu i podlaczylem oba ledy zamiast swiatel dlugich, takze fabrycznych dlugich nie mam wogole, a ledy wlaczam fabrycznym przelacznikiem dlugie/krotkie - wygodne; czy oslepiaja - oczywiscie, wiec w sumie jak w samochodzie - jak widze kogos jadacego z naprzeciwka, ledy wylaczam i tyle; ilosc swiatla - ja mam jeden led szeroki, drugi waski ale dalekosiezny ze tak powiem, oba razem wystarczaja do 'bez strachowego' 70-80km/h w nocy na lesnej pozarowce - lata sie bosko, tylko zwierzeta podnosza cisnienie, bo w nocy panie ich populacja rosnie o 1000% :shock: mocowania czesc jest od Pawla, ja wyrzezbilem sam tylko tulejki dwie, zeby odsunac ledy od czachy - aluminiowa rurka z castoramy przycieta + dwie dluzsze sruby i tyle - koszt kilka zloty; wszystko na 'wsowki' takie elektryczne polaczylem, takze powrot do stanu fabrycznego ze swiatlami oryginalnymi to 15min roboty, zadnych stalych modyfikacji; mocowanie fajniejsze ma piothrus, ale przy cenie lampek od pawla, troche kosztowne; jak kupisz od piotra ledy, mocowanie takie masz tedy gratis; ledy zaraz pod czacha to chyba najlepsza opcja; na gmolach to pomylka jak dla mnie - tylko na ulice chyba, troche zabawy w blocie i ja mam tam tyle tego gnoju (cale gmole oblepione do przodu), ze ledy zaraz by byly dla ozdoby, nie do swiecenia; moj pomysl to chyba najtansze rozwiazanie, a gleb juz zaliczylem kilka razem z ledami i zero strat so far; over;
|
|
Góra |
|
|
redrobo
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Wt lip 01, 2014 1:16 pm |
|
Dołączył(a): So lut 16, 2013 7:26 pm Posty: 408
|
dokladnie: ledy zamiast dlugich podlaczone mam, wiec odpada przelacznik i dodatkowe kable. dodatkowo wrzucilem pod zegarami ukryty przelacznik do przelaczania miedzy trybem tylko dlugie a trybem dlugie+mijania. wiec mozna zrobic tak ze po przelaczeniu na dlugie - swiatla mijania nadal swieca...
|
|
Góra |
|
|
PIOTHRUS
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Wt lip 01, 2014 2:31 pm |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm Posty: 1974 Lokalizacja: Kraków-Warszawa
|
Ja sądzę , mam nawet pewność , że zarówno długie jak i krótkie światła wymagają wzmocnienia , stąd sterowanie które mamy , dopala je wraz z krótkimi po dwie ledy na lampę z płaszczyzny pochylonej , by nie oślepiać , a w trybie długim wszystko-cztery ledy ( 3600 ) ... w czasie kontroli drogowej nie ma problemu , wszystkie światła są , jeden przełącznik dopina i odpina dual.4 ... nie sądzicie że to lepsze rozwiązanie ? tylko impuls sterujący jest brany z lamp , prąd z akku , nic dodatkowo nie obciąża instalacji ... prosty układ z przekaźnikiem , plus po stacyjce ze światła postojowego ... Ale oczywiście można kombinować ... :wink: [ img ][ img ][ img ]Nawet mamy 8-kę żeby można było powiesić najlepszy przełącznik Traitecha :) [ img ]
|
|
Góra |
|
|
redrobo
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Wt lip 01, 2014 2:50 pm |
|
Dołączył(a): So lut 16, 2013 7:26 pm Posty: 408
|
PIOTHRUS napisał(a): ... w czasie kontroli drogowej nie ma problemu , wszystkie światła są , jeden przełącznik dopina i odpina dual.4 ... nie sądzicie że to lepsze rozwiązanie ? tylko impuls sterujący jest brany z lamp , prąd z akku , nic dodatkowo nie obciąża instalacji ... prosty układ z przekaźnikiem , plus po stacyjce ze światła postojowego ...
zgadzam sie w 100% zeby bylo jak najprosciej. nawet przy ostanim zdejmowaniu zbiornika połozylem kable pod takie rozwiazanie, wszystkie elementy czekaja juz tylko na zime, a jak zima bedzie jak ta ostatnia... to znow nie bedzie czasu:) jedynie dodam ze roznica z dlugimi w 640 adv jest tak ogromna, ze po prostu nie bedzie tam zarowki.:) aha: plusem podpiecia przekaznika pod swiatla dlugie jest to ze mozna mrygnac.
|
|
Góra |
|
|
Arek
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: Śr lip 02, 2014 12:19 pm |
|
Dołączył(a): Pn paź 20, 2008 7:38 pm Posty: 418
|
Zadowolony klient poleca :mrgreen: Wykonanie faktycznie idealne. Naprawdę Piotr się przyłożył do tego. Generalnie ta jedna mała lampka spokojnie wystarcza do zupełnie bezstresowej jazdy. [ img ]
|
|
Góra |
|
|
PIOTHRUS
|
Tytuł: Re: ciemność w nocy Napisane: So sie 16, 2014 12:00 am |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm Posty: 1974 Lokalizacja: Kraków-Warszawa
|
Nie wszyscy z Was na face ... mogą to zobaczyć :) a warto takie mody pokazywać [ img ]
|
|
Góra |
|
|