Autor |
Wiadomość |
stoner
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Wt kwi 22, 2014 7:59 pm |
|
Dołączył(a): N lis 29, 2009 5:54 pm Posty: 211 Lokalizacja: Warszawa
|
Miałeś na główce do czego przykręcać tę wieżę, czy spawałeś/wierciłeś? Fajnie wyszło.
|
|
Góra |
|
|
igrek
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Wt kwi 22, 2014 11:18 pm |
|
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 8:37 pm Posty: 1364 Lokalizacja: Sulechów
|
alesz ładny sprzęt aż żal gdziekolwiek wjeżdżać
|
|
Góra |
|
|
paro
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Śr kwi 23, 2014 6:21 am |
|
Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm Posty: 443 Lokalizacja: Kraków
|
rumpel napisał(a): paro jeśli to nie tajemnica gdzie i za ile kupiłeś bak ? http://www.safaritanks.com.au/home/Home.htmlmożna przez polskiego importera ale to ponad 3tysi w złotówkach bo podatek od podatku podwaja wartość końcowego podatku. można przez ebay w Usa ale też drogo i dłużej się czeka albo....przez zaprzyjaźnione forum w Australii i jest dużo,dużo taniej :wink:
|
|
Góra |
|
|
paro
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Śr kwi 23, 2014 6:32 am |
|
Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm Posty: 443 Lokalizacja: Kraków
|
stoner napisał(a): Miałeś na główce do czego przykręcać tę wieżę, czy spawałeś/wierciłeś? Fajnie wyszło. można spawać ale musi być to dynks stalowy.ja wybrałem wersję w aluminium przykręcaną do główki ramy. dostarcza ją "producent" wraz z całą wieżą i owiewką. patent przemyślany i wygląda na skuteczny. całość można wzmocnić i uszczelnić na brzegach płynnym metalem. [ img ]
|
|
Góra |
|
|
Młody
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Śr kwi 23, 2014 12:56 pm |
|
Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am Posty: 1073 Lokalizacja: Krosno
|
Piękne motocykle, taka rajdówka to marzenie niejednego off roadowego globetrottera w tym i moje. Ostatnio byłem w KTM Warszawa i w "promocji" jest nowiutka Dakarówka jeszcze w pudełku, wersja na gaźniku. Cena 20 tys erło… [ img ][ img ]
|
|
Góra |
|
|
SituGS
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Śr kwi 23, 2014 2:05 pm |
|
Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am Posty: 1501 Lokalizacja: Garwolin
|
Młody napisał(a): Piękne motocykle, taka rajdówka to marzenie niejednego off roadowego globetrottera w tym i moje. ] Zrób se.... Troche zapału i pare złoty - i marzenia się spełniają.
|
|
Góra |
|
|
Młody
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Śr kwi 23, 2014 3:05 pm |
|
Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am Posty: 1073 Lokalizacja: Krosno
|
Narazie se zrobiłem co innego, trzeba poczekać :)
|
|
Góra |
|
|
stoner
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Cz kwi 24, 2014 10:44 pm |
|
Dołączył(a): N lis 29, 2009 5:54 pm Posty: 211 Lokalizacja: Warszawa
|
paro napisał(a): stoner napisał(a): Miałeś na główce do czego przykręcać tę wieżę, czy spawałeś/wierciłeś? Fajnie wyszło. można spawać ale musi być to dynks stalowy.ja wybrałem wersję w aluminium przykręcaną do główki ramy. dostarcza ją "producent" wraz z całą wieżą i owiewką. patent przemyślany i wygląda na skuteczny. całość można wzmocnić i uszczelnić na brzegach płynnym metalem. [ img ]spoko rozwiązanie, widziałem już takie. gwintowałeś otwory w główce, czy taki drugi dynks jest wewnątrz główki.
|
|
Góra |
|
|
paro
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Pt kwi 25, 2014 6:12 am |
|
Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm Posty: 443 Lokalizacja: Kraków
|
stoner napisał(a): spoko rozwiązanie, widziałem już takie. gwintowałeś otwory w główce, czy taki drugi dynks jest wewnątrz główki. nagwintowany stalowy dynks który wkłada się do wewnątrz główki ramy. [ img ]
Ostatnio edytowano Pt kwi 25, 2014 3:57 pm przez paro, łącznie edytowano 2 razy
|
|
Góra |
|
|
Adam K1200RS
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Pt kwi 25, 2014 1:17 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N sie 02, 2009 7:18 am Posty: 775 Lokalizacja: Gliwice
|
Paro, to 450 czy 570 ? I co jeszcze zmieniłeś z tych rzeczy co nie widać na pierwszy rzut oka ?
|
|
Góra |
|
|
paro
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Pt kwi 25, 2014 2:22 pm |
|
Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm Posty: 443 Lokalizacja: Kraków
|
Adam K1200RS napisał(a): Paro, to 450 czy 570 ? I co jeszcze zmieniłeś z tych rzeczy co nie widać na pierwszy rzut oka ? 570.o wyborze zdecydował filtr powietrza. silnik,rama (poza główka),wahacz,amor tył,półki bez zmian. reszta grzebana. nowa instalacja elektryczna.ze starej pozostały tylko wtyczki do aparatu wtryskowego. nowe kable,zaciski,złączki.minimalna ilość (tylko tam gdzie było trzeba) połączeń "rozłączanych".guziki start/stop o prostej kostrukcji.dodatkowy główny włącznik prądu.osobna instalacja na drugi (mały) akumulator z obiegiem na dodatkowe urządzenia el.gps,roadbook itp.mozna go też podpiąć pod główny obieg w razie gdyby padł główny aku...brak kopki.epicentrum okablowania + dużo większa skrzynka bezpieczna przeniesione z pod kanapy na wieże.pod kanapą został tylko moduł i główny bezpiecznik od cewki.przygotowane okablowanie pod inne dodatkowe urządzenia. zmieniony układ paliwowy min.z dodatkową pompą którą można załączyć ręcznie w razie awarii tej pierwszej.dodatkowe 3 filtry paliwa."skarpeta" na głównym wlewie,kolejne na wyjściu z każdej komory zbiornika (w sumie 3szt) i kolejny (duży z osadnikiem) na wejściu do wtrysku.możliwość czerpania paliwa z 3 różnych komór i wyłączenie ręczne każdej z nich w razie zerwania przewodu lub dzwona z pęknięciem zbiornika (podobnie jak w 990 gdzie są 2 kurki a u mnie 3).instalacja i mocowanie na kolejny zbiornik na zadupku vis a vis wydechu.wywalona sonda na kolanku od wydechu + kontrola oprogramowania na module. drugi wiatrak na chłodnicy. załącza się automatycznie lub ręcznie.szyta kanapa, poszerzane podnóżki,płyta pod silnik....ale to już kosmetyka. na zdjęciu masz oryginalne okablowanie, prawie w całości. złączek,kostek,mostków,pętli...dostatek i urodzaj. [ img ]
Ostatnio edytowano Pt kwi 25, 2014 4:53 pm przez paro, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: Pt kwi 25, 2014 3:39 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
paro napisał(a):
570.o wyborze zdecydował filtr powietrza. silnik,rama (poza główka),wahacz,amor tył,półki bez zmian. reszta grzebana. nowa instalacja elektryczna.ze starej pozostały tylko wtyczki do aparatu wtryskowego. nowe kable,zaciski,złączki.minimalna ilość (tylko tam gdzie było trzeba) połączeń "rozłączanych".guziki start/stop o prostej kostrukcji.dodatkowy główny włącznik prądu.osobna instalacja na drugi (mały) akumulator z obiegiem na dodatkowe urządzenia el.gps,roadbook itp.mozna go też podpiąć pod główny obieg w razie gdyby padł główny aku...brak kopki.epicentrum okablowania + dużo większa skrzynka bezpieczna przeniesione z pod kanapy na wieże.pod kanapą został tylko moduł i główny bezpiecznik od cewki.przygotowane okablowanie pod inne dodatkowe urządzenia. zmieniony układ paliwowy min.z dodatkową pompą którą można załączyć ręcznie w razie awarii tej pierwszej.dodatkowe 3 filtry paliwa."skarpeta" na głównym wlewie,kolejne na wyjściu z każdej komory zbiornika (w sumie 3szt) i kolejny (duży z osadnikiem) na wejściu do wtrysku.możliwość czerpania paliwa z 3 różnych komór i wyłączenie ręczne każdej z nich w razie zerwania przewodu lub dzwona z pęknięciem zbiornika (podobnie jak w 990 gdzie są 2 kurki a u mnie 3).instalacja i mocowanie na kolejny zbiornik na zadupku vis a vis wydechu.wywalona sonda na kolanku od wydechu + kontrola oprogramowania na module. drugi wiatrak na chłodnicy. załącza się automatycznie lub ręcznie. kanapa,płyta pod silnik....ale to już kosmetyka.
Konkretnie.
|
|
Góra |
|
|
stoner
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: So kwi 26, 2014 1:10 am |
|
Dołączył(a): N lis 29, 2009 5:54 pm Posty: 211 Lokalizacja: Warszawa
|
Grubo żeś pojechał. Bardzo podoba mi się ten pomysł z drugą pompą paliwa. Jestem ciekaw tej modyfikacji, tj. sposobu podłączenia itd. Zmiana całej elektryki to też grubsza sprawa. Sam to wszystko robiłeś? Jestem pod wrażeniem.
|
|
Góra |
|
|
Adam K1200RS
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: So kwi 26, 2014 5:07 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N sie 02, 2009 7:18 am Posty: 775 Lokalizacja: Gliwice
|
Fajnie się to czyta, jak bardzo profesjonalnie przygotowany motocykl różni się od tych naszych seryjnych popierdółek. Jako normalni śmiertelnik widzę tylko plastiki i naklejki, ewentualnie czytam suche dane techniczne, a tu takie szczególiki jak dodatkowy kranik, czy zdublowany akumulator i pompa :) paro napisał(a): ........instalacja i mocowanie na kolejny zbiornik na zadupku ......... drugi wiatrak na chłodnicy...... Czyżby przygotowania pod jakieś pustynne wyzwania ?
|
|
Góra |
|
|
paro
|
Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji) Napisane: So kwi 26, 2014 7:20 am |
|
Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm Posty: 443 Lokalizacja: Kraków
|
stoner napisał(a): Grubo żeś pojechał. Bardzo podoba mi się ten pomysł z drugą pompą paliwa. Jestem ciekaw tej modyfikacji, tj. sposobu podłączenia itd. Zmiana całej elektryki to też grubsza sprawa. Sam to wszystko robiłeś? Jestem pod wrażeniem. sam na sam :wink: na zdjęciu jest oryginalna pompa która znajduje się w zbiorniku w jego najniżej położonej części.tłoczy ona paliwo w górę zbiornika do miejsca z którego wychodzą przewody wpinane dalej do wtrysku. [ img ][ img ]już na zewnątrz zbiornika (w najniższym punkcie) zamontowałem taki dynks który ma połączenie z wnętrzem zbiornika. [ img ]do niego dochodzą w sumie 3 przewody paliwowe z trzech komór dodatkowych zbiorników.za tym punktem znajduje się przewód z dodatkową pompą paliwa. przewód ten wychodzi z tego "skrzyżowania",omija główny zbiornik (w tym i oryginalną pompę w zbiorniku) i łączy się z głównym przewodem na rozdzielce tuż przed dodatkowym filtrem paliwa który umieściłem przed wtryskiem :wink: generalnie dodatkowa pompa nie jest zanurzona w zbiorniku tylko znajduje się na zewnątrz. tłoczy paliwo ze wszystkich komór za wyjątkiem środkowego zbiornika. zmiana elektryki była też podyktowana ilością miejsca jakie potrzebowałem na sporą ilość,grubych i mocnych przewodów paliwowych,które często biegną tym samym korytarzem co kable elektryczne.
|
|
Góra |
|
|