Autor |
Wiadomość |
kamilltee
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: So sty 25, 2014 8:17 pm |
|
Dołączył(a): Pn lip 28, 2008 6:42 pm Posty: 362 Lokalizacja: Piaseczno
|
na \TVN są już pomontowane odcinki kręconej przez Turbo-ekipę jak się okazało te krótkie zajawki online były tylko cząstką materiału to powtórka - ale ja tego wcześniej nie widziałem dziś był odcinek 3 w TV - sporo dakarowej kuchni na TVN player dostepne 1 i 2 na razie http://tvnplayer.pl/programy-online/raj ... inki,1834/A TO CIEKAWE: "Telewizja TVN przez kolejne trzy lata będzie oficjalnym partnerem Rajdu Dakar. " ... " Z kolei w soboty o 17.20 kanał będzie nadawać półgodzinny program „Rajd Dakar 2014”. ... "Natomiast 9 lutego męska stacja pokaże program specjalny „Rajd Dakar 2014”
|
|
Góra |
|
|
Młody
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: So sty 25, 2014 10:11 pm |
|
Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am Posty: 1073 Lokalizacja: Krosno
|
Był taki etap w którym Mark Davidson przyjechał na biwak kiedy już nikogo nie było, wszyscy pojechali kolejny etap. Zmarnowany, zmęczony, rozpłakał się ale ktoś zrobił mu na szybko roadbooka i pojechał dalej. Rajdu niestety nie ukończył.
To jest prawdziwy Dakar.
Sytuacja Peterhansela i Romy była omawiana, jedna wielka żenia.
|
|
Góra |
|
|
igrek
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: So lut 01, 2014 1:36 pm |
|
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 8:37 pm Posty: 1364 Lokalizacja: Sulechów
|
|
Góra |
|
|
beemer
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Pt lut 21, 2014 12:52 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm Posty: 2916 Lokalizacja: eh Canada
|
Młody napisał(a): Narazie tylko z czystej ciekawości :)
Ale pożyjemy, zobaczymy może kiedyś dostąpię tego zaszczytu którego życzę wszystkim i sobie również. Mlody Kupno 450 rajdowki teraz okaze sie bardzo latwe.. Jedynie trzeba zapalcic 24 tys EUR.. Powodzenia http://www.ktm.com/news-events/news/all ... wc9C_1OSf1
|
|
Góra |
|
|
Smutek
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Pn lut 24, 2014 6:28 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 26, 2009 7:06 pm Posty: 405 Lokalizacja: Warszawa
|
|
Góra |
|
|
igrek
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Pn lut 24, 2014 6:58 pm |
|
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 8:37 pm Posty: 1364 Lokalizacja: Sulechów
|
widać że się dobrze bawią hehehe [ img ]
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Pn lut 24, 2014 7:44 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
Smutek napisał(a): Cieniasy tylko 1,5 tony :lol:
|
|
Góra |
|
|
Smutek
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Pn lut 24, 2014 8:21 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 26, 2009 7:06 pm Posty: 405 Lokalizacja: Warszawa
|
dudopl napisał(a): Smutek napisał(a): Cieniasy tylko 1,5 tony :lol: Ale w kołach ... a to już jest wyczyn :lol: :lol:
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Pn lut 24, 2014 8:33 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
|
Góra |
|
|
Adam K1200RS
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Pn lut 24, 2014 9:51 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N sie 02, 2009 7:18 am Posty: 775 Lokalizacja: Gliwice
|
beemer napisał(a): Ciekawi mnie taka kwestia, czy geometria dakarowej 450 jest podobna to standardowej 450 KTM-a, czy całkiem inna ? Chodzi mi o geometrie ramy, wahacz, kąt nachylenia główki ramy czy co tam jeszcze wpływa na prowadzenie bo się na tym słabo znam. ps Wcześniej miałem XRR, która w porównaniu do mojego obecnego Husaberga była klocem trudnym do jazdy w cięższym terenie, ale za to przy lżejszym terenie i większych prędkościach prowadziła się w stosunku do Berga bardzo stabilnie. I ciekawi mnie, czy podobnie jest w dakarówkach, tzn czy kosztem poręczności i zwinności postawiono na stabilność przy dużych prędkościach.
|
|
Góra |
|
|
paro
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Pn lut 24, 2014 10:33 pm |
|
Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm Posty: 443 Lokalizacja: Kraków
|
Dakarówka z klasyczną 450 ma wspólny tylko napis "ktm" i klamki na kierownicy :? Rama i wahacz jest z 690,silnik od SXC,skrzyna od quada,elektryka od exc,amory przód standard 48 widziane w Husabergu lub opcja dla bogatszych 50mm....nijak to się ma do 450 w wersji exc.Mimo to iż motor został zbudowany do jazdy głównie "na wprost" nie ma syndromu klocka trudnego do opanowania.jest zwinny i poręczny ale z ergonomią klasycznej 450 ma niewiele wspólnego.w ciasnych nawrotach jest za "szeroki" za "wysoki" i niestety za długi.za to w miejscach do których został stworzony spisuje się nienagannie.ogień od samego dołu na każdym biegu,zawiasy bajkowe wybierają doły przy 130 km/h jak masełko,ergonomia super,im szybciej na wprost tym frajda większa.na połoniny Rumuńskie nie polecam ale na czochranie piasków Maroka...jak najbardziej.to motor typowo rajdowy moim zdaniem nieużyteczny w życiu codziennym.serwis zbyt często a podzespoły koszmarnie drogo w porównaniu z "normalnymi" motorami.do tego zbiorniki na wachę, prawie 30 litrów.przydają się na długie odcinki piaskowe bo spalanie lekko robi 10l na 100km ale do jazdy szutrem po Polsce wystarczy 15-18l wachy....w sumie za kosmiczną kasę pozyskujemy sprzęt którego wykorzystanie wiąże się z kolejnymi kosmicznymi wydatkami....serwis,części no i udziały w kolejnym rajdzie.
|
|
Góra |
|
|
klos242
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Wt lut 25, 2014 12:07 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm Posty: 744 Lokalizacja: Tarnow
|
Adam K1200RS napisał(a): Wcześniej miałem XRR, która w porównaniu do mojego obecnego Husaberga była klocem trudnym do jazdy w cięższym terenie, ale za to przy lżejszym terenie i większych prędkościach prowadziła się w stosunku do Berga bardzo stabilnie. Adam sprawdź sobie czy nie został skrócony offset półek jeszcze po sm, jak jest krótki to sobie przestaw i będzie stabilniej.
|
|
Góra |
|
|
Adam K1200RS
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Wt lut 25, 2014 7:33 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N sie 02, 2009 7:18 am Posty: 775 Lokalizacja: Gliwice
|
Klos242, półki były przestawione i to od razu zmieniłem (również olej w lagach był za gęsty od sm i też poszedł do wymiany, łącznie z tylną sprężyną ) Ogólnie jest ok i podobnie do KTM, koledzy mają i porównywałem. Zgadza się to wszystko z tym co pisze Paro, xrr to maszyna zrobiona pod Baja i tam można zap..ć, natomiast Bergi i "małe" KTM-y są zrobione do innej pracy. Czyli, albo rybki, albo akwarium :D Paro, ciekawe rzeczy piszesz, dzięki za info. Rama, wahacz i silnik rozumiem, ale dlaczego skrzynia od guada, jest bardziej żywotna ? ps Aha i broń Boże się nie przymierzam, nie ta kasa i nie ta przydatność, po prostu zwykła ciekawość :D
|
|
Góra |
|
|
paro
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Wt lut 25, 2014 10:44 pm |
|
Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm Posty: 443 Lokalizacja: Kraków
|
Adam K1200RS napisał(a): Paro, ciekawe rzeczy piszesz, dzięki za info. Rama, wahacz i silnik rozumiem, ale dlaczego skrzynia od guada, jest bardziej żywotna ? :D bo silnik SXC lata w oryginale na 4 biegach...to crosówka...a w połączeniu ze skrzynią od quada idzie 170km/h i ma kosmiczny power na każdym biegu.w zamian za to oryginalny silnik w Dakarówce czyli przeszczep SXC wytrzymuje coś ponad 3000km - oczywiście nie mówimy o lansowaniu się pod "remizą" :D .najczęściej urywają się zawory lub dzieją się tam inne cuda.silnik przygotowany do rajdu dla zawodnika,kosztuje dubletowo jak oryginał.no i jest duża szansa że dubletowo zrobi dystans w km....no jak by nie patrzeć...dupa z tyłu :lol:
|
|
Góra |
|
|
igrek
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Śr lut 26, 2014 8:33 am |
|
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 8:37 pm Posty: 1364 Lokalizacja: Sulechów
|
Paro bardzo ciekawe informacje, nie zdawałem sobie sprawy że jest tak dużo zmian
|
|
Góra |
|
|