Autor |
Wiadomość |
ron
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 7:07 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
Młody napisał(a): co to za członek mi się wkradł ?? :)
automat cenzurowy jest niedoskonaly...
|
|
Góra |
|
|
Młody
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 7:08 pm |
|
Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am Posty: 1073 Lokalizacja: Krosno
|
temat nam się rozwija :)
ps. napisałem tam wsłuchaj..... :) chyba to nie grzech
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 10:11 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
rumpel napisał(a): tak czytam i czytam i sam nie wierze w to co widze
trudno uwierzyć szczególnie riderom, którzy kochają tę markę
ale może kiedyś (po wielu wielu latach) dowiemy się jak to było ze startem LC8 w Dakarze
- to była szeroko zakrojona promocja nowego modelu (szkoda, że nie osiągnięta w czysto sportowym stylu o czym pisałem w poprzednim poście)
|
|
Góra |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 10:21 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
w niczym nie jestem zakochany ale nie lubie takiej suchej gadki, dowody panowie bo ja nie wiem o co kaman?
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 10:25 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
a myślisz, że wyssałem to sobie z palca (usłyszałem to od ludzi, którzy startowali w Dakarze), zresztą sam przemyśl sobie możliwośći w ciężkim terenie LC8 i do tego prototypu do dużo lżejszego i sprawdzonego LC4
|
|
Góra |
|
|
ron
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 10:25 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
Młody napisał(a): ps. napisałem tam wsłuchaj..... :) chyba to nie grzech
napisales: "wsluchu jcie sie..." (tylko bez spacji)
wlasnie sprawdzilem :)
|
|
Góra |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 10:35 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
oj widzialem lc8 w akcji i jesli raider ma BIG kohones (czy jak to sie pisze) to na szutrze, prostych po piachu itp. mam problemy aby go zgubic a czasem dogonic. Nie ma to jak wszedzie wietrzyc podstep.
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 10:37 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
albo nie czytasz uważnie albo o tej porze nie wyciągasz jasnych wniosków ale co tam, ważne że jeździsz
|
|
Góra |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 10:40 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
OK BMW is the best.
PS. Ja tam nie mam zadnych "uczuleń" jesli chodzi o inne marki kiedys i tak sobie kupie GSa adv aby sprzwdzic czy to jest tyle "warte".
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N sty 11, 2009 10:45 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
BMW nie ma tu nic do rzeczy
jak to sie mowi na wschodzie: licza sie tylko fakty
ale tez jezeli nie zobaczysz nie uwierzysz
- wiec na tym etapie konczymy temat
|
|
Góra |
|
|
Adagiio
|
Tytuł: Napisane: Pn sty 12, 2009 8:15 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am Posty: 910 Lokalizacja: Biecz
|
To prawda że ktm zawsze szedł do przodu po trupach żeby tylko wygrać , bez względu na wszystko , no ale przecież chodzi o wielka bułę a zawodnik jest tylko małą pociąganą za sznureczki zabawką .
Najlepszym przykładem jest to ze nikt nie ma dostępności do części jakie sa w fabrycznych moto .
No bo jak by to było żeby jakiś , nic nie znaczący typ , złoił dupe temu , który z założenia ma być zwycięzcą !
Jeśli uszyją ci na miarę garnitur i zrobią buty , to zapewne nie będą takie same jak te z marketu w czymś musi być różnica nie ?
Wczoraj zakończył się Race Africa właśnie w Dakarze , dlaczego odbył się w Maroku , Mauretanii i Senegalu bez jakich kolwiek problemów ?
|
|
Góra |
|
|
Młody
|
Tytuł: Napisane: Pn sty 12, 2009 3:48 pm |
|
Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am Posty: 1073 Lokalizacja: Krosno
|
|
Góra |
|
|
ROB
|
Tytuł: Napisane: Pn sty 12, 2009 4:45 pm |
|
Dołączył(a): Wt lis 18, 2008 5:59 pm Posty: 1230 Lokalizacja: Warszawa
|
Młody napisał(a): co to znaczy kohones?
Jak to napisać, żeby przeszło to forumową cenzurę i do wątku pasowało ... hmmm
… wiem! :
Podsumowująć nasze rozważania stwierdzam, że Rajdersi i ich Piloci jadący w Dakarze maja naprawdę big kohones (czytaj: duże jaja – rozumieć jako: mocarni goście) bo w takich warunkach walczą nie tylko z ciężkim terenem ale i ze słabościami swoich sprzętów.
:D
pzdr
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Napisane: Wt sty 13, 2009 10:42 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
Tomek rozwiń, bo to ciekawe.
To, że Meoni wygrał Dakar 2002 na 950Rally to oznacza, że przejechał cały dystans, wszystkie punkty kontrolne i to szybciej niż inni. Czy inni specjalnie jechali wolniej? Czy zespół fabryczny KTM specjalnie "zwalniał" (czyt. wprowadzał w błąd) innych, niezależnych zawodników? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć...
To najtrudniejszy rajd świata i wzajemna pomoc na trasie jest ważnym elementem.
Brne teraz w temat 950rally i jak narazie okazuje się, że silnik był prawie seryjny...
Jeśli Ty miałbyś chęć wystartować w Dakarze (czy ktoś z nas) bez zaplecza technicznego i mechaników to jaki motocykl byś wybrał? BMW?
We wszystkich rajdach pojawia się pomarańczowy kolor namiotów KTM. Ja osobiście (jak wielu amatorów) wybrałbym austriacki motocykl by mieć szanse naprawić go licząc na pomoc innych.
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Napisane: Wt sty 13, 2009 10:48 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
Adam - nie zawsze wygrywa ten, co ma wygrać. Bo przecież musi dojechać do mety. Rajd to właśnie "meta" - tam trzeba być!
Kasa, wielka kasa to inne zasady. Wtedy sport jest na drugim miejscu (F1, WRC, Dakar...), do głosu dochodzą pie rdzący w biurowy stołek ekonomiści. To się raczej nie zmieni. Ale nie uważam, że brak dostępu amatorom do części fabrycznych (i samych motocykli) był czymś niemoralnym czy niesportowym.
|
|
Góra |
|
|