Autor |
Wiadomość |
inflator
|
Tytuł: Tuning pod teren ? Napisane: Śr sie 13, 2008 3:22 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 5:53 pm Posty: 1 Lokalizacja: Gliwice
|
Witam,
Przymierzam się pod dl 650 na następny sezon. Często zarzuca się mu zbyt szosowy charakter, znalazłem coś takiego http://www.bikepics.com/pictures/1169389/
Czy ktoś wie jakich przeróbek w zawieszeniu tu dokonano, poza gumami?
Może ktoś zna właściciela?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
data7
|
Tytuł: Napisane: Śr sie 13, 2008 4:13 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 12:05 pm Posty: 238 Lokalizacja: Pułtusk/Wawa
|
Jol,
Ja tu widze zmienione przednie kolo na szprychowane, prawdopodobnie 21 cali. No i amortyzator jakis akcesoryjny. Wiecej moje slepe oko nie widzi :)
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Napisane: Śr sie 13, 2008 5:41 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
hymm w moim odczuciu z pewnościa jest wiekszy skok zawieszenia tylnego, napenwo osłona silnika, błotnik przedni, przednie kolo 21 cali oponki, wydech,Handguardy, i pewnie jeszcz wiele
ogólnie to całe pzrednie kolo, wraz błotnikiem osłonami jest z KTm-a adv lc8.
a tak adnośnie jazdy w terenie na Dl-u to myśle ze on jest po prostu zbyt delikatny, jeżeli chcesz sobie pojechać szutrowymi drogami to spoko, ale jak byś mial zapierdzielać z 80 km/h po dziurach to ja bym się bał..:)
ps. znam takiego co ma DL-a teraz chce kupić KTm-a :)
|
|
Góra |
|
|
macalik
|
Tytuł: Napisane: Cz sie 14, 2008 3:00 am |
|
Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 9:33 am Posty: 369 Lokalizacja: Stargard Szczeciński
|
ex1 napisal: Cytuj: hymm w moim odczuciu z pewnościa jest wiekszy skok zawieszenia tylnego, napenwo osłona silnika, błotnik przedni, przednie kolo 21 cali oponki, wydech,Handguardy, i pewnie jeszcz wiele wydech to raczej jest seryjny, akcesoryjny np. LeoVince lepiej wyglada i o niebo lepiej brzmi Przy pierwszej glebie (nieuniknione) ida przednie kierunkowskazy i rysujesz plastiki wokol baku - gmole seryjne do wymiany na GIVI (sa wyzsze i lepiej chronia), takze wydaje mi sie, ze moto ze zdjecia wizualnie jest tylko terenowo stuningowane :) Cytuj: ps. znam takiego co ma DL-a teraz chce kupić KTm-a
zgadza sie, zgadza. Mysle juz o LC4 ADV
DLa mam od 1.5 roku, najechalem 24tys.km i powiem Ci, ze nie ma sensu dokonywania jakichkolwiek glebszych przerobek terenowych. Jak chcesz pojezdzic po szutrowkach bez glebszego zapuszczania sie w glebszy teren to nie musisz nic wymieniac, choc wymiana opon bylaby wskazana.
Podsumowujac DL to swietny motocykl na polskie driurawe drogi i w delikatny teren.
Jak masz wiecej pytan to wal smialo
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Napisane: Cz sie 14, 2008 7:10 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
w DL-u napewno należałoby wymienić całe przednie zawieszenie, kierownicę i lepiej/pewniej zamontować seryjną osłonę pod silnikiem.
|
|
Góra |
|
|
wojtasik
|
Tytuł: Re: Tuning pod teren ? Napisane: Cz sie 14, 2008 3:00 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 9:12 am Posty: 12 Lokalizacja: Warszawa
|
inflator napisał(a): Witam, Przymierzam się pod dl 650 na następny sezon. Często zarzuca się mu zbyt szosowy charakter, znalazłem coś takiego http://www.bikepics.com/pictures/1169389/Czy ktoś wie jakich przeróbek w zawieszeniu tu dokonano, poza gumami? Może ktoś zna właściciela? Pozdrawiam
...jak to zarzuca się mu zbyt szosowy charakter? ...przecież DL (mały i duży) ...to są szosowe motocykle :D
...kopalnia wiedzy o vstromach to: http://11109.rapidforum.com/ ...i tam znajdziesz wszystko co związane z DL'ami ...have fun :D
...wg mnie nie ...nie warto uterenawiać nieterenowego motocykla ...jakim DL niewątpliwie jest
...a jeżeli chcesz jeździć DL'em po szutrowych drogach ...to spokojnie da się ...tylko, że to w niewielkim stopniu zależy zależy od motocykla ...a głównie od jego kierowcy ;)
...aha ...właściciel, przytoczonej przez Ciebie galerii, na bikepics ...nie jest właścicielem tego przerobionego DL'a :wink:
pozdr,
w
|
|
Góra |
|
|
macalik
|
Tytuł: Napisane: Pt sie 15, 2008 4:56 am |
|
Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 9:33 am Posty: 369 Lokalizacja: Stargard Szczeciński
|
Witam,
Jak juz wczesniej wspomnialem DL nie za bardzo nadaje sie w ciezszy teren. Na zdjeciach widac przejazd przez podmokle pole. Jak juz ugrzezlem i ztoczylem sie z motocykla to myslalem, ze mnie wciagnie taka byla galareta
[ img ]
[ img ]
Niestety trzeba bylo pasc na kolana i obkopac motocykl
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Terenowe opony pewnie niewiele by zmienily. bo motocykl jest ciezki (na sucho wazy 189kg) i ma maly przeswit
[ img ]
Natomiast polne i lesne drozki maly v-stromik, nawet dosc mocno zaladowany pokonuje sprawnie i przyjemnie :) Trzeba tylko pamietac o niskim przeswicie, bo niestety raz zachaczylem o korzen i lekko wydech wgniotlem :(
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
slajder
|
Tytuł: Napisane: Pt sie 15, 2008 10:08 am |
|
Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm Posty: 358 Lokalizacja: Warszawa
|
no pięknie upaprany :shock:
ale zaciąganie w teren małego vee a tym bardziej dużego to totalne nieporozumienie.
rok temu próbowałem przejechać poligon w Ząbkach dużym vee :evil:
po parunastu metrach zaczełem wybierać twarde podłoże a na koniec, po pół godzinnej walce kolesie na quadach musieli mnie wyciągać.
Od tamtej pory próby terenowe mocno mi przeszły.
równie dobrze można puścić w terem krótką przdnionapędową Toyotę RAV bo przecież ma duże koła :D :D
fabryczny vee to typowo szosowy motocykl którym da się nienerwowo pojechać po lekkim terenie,gdzie duży turystyk lub sport nie wjedzie i tu jego przewaga,i ja to lubię 8)
|
|
Góra |
|
|
QrczaQ
|
Tytuł: Napisane: Pt sie 15, 2008 12:03 pm |
|
Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am Posty: 125 Lokalizacja: Geneva, CH
|
macalik napisał(a): Witam, Jak juz wczesniej wspomnialem DL nie za bardzo nadaje sie w ciezszy teren. Na zdjeciach widac przejazd przez podmokle pole. Jak juz ugrzezlem i ztoczylem sie z motocykla to myslalem, ze mnie wciagnie taka byla galareta [ img ]
Ales panie bydlowisko zrobil. Na miejscu Romka z Przegalinto bym conajmniej zagial ci maske...
:shock: DUZY MINUS, DUZY
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Napisane: Pt sie 15, 2008 12:11 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
QrczaQ napisał(a): :shock: DUZY MINUS, DUZY
ale do domu trzeba było jakoś dojechać nie?
a co by było jak by go traktor wyciągał? jeszcze większe bagno.
Myślę, że odważne odkręcenie gazu i opony terenowe pozwoliłyby na przejechanie tego błotka.
|
|
Góra |
|
|
Adagiio
|
Tytuł: Napisane: So sie 16, 2008 4:52 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am Posty: 910 Lokalizacja: Biecz
|
A co to zaprzestali już sprzedaży typowych moturów do jazdy po krzokach :?: Osobiście znam tylko 2 motocykle które mają odpowiednią bazę i dostęp akcesoryjnych gratów do przeróbek , akurat DL do tego się nie nadaje , jest to b.dobry motocykl do eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem do jakiej został stworzony a nie bezsensownych kombinacji .
|
|
Góra |
|
|
Adaśko
|
Tytuł: Napisane: Pn sie 18, 2008 2:26 pm |
|
Dołączył(a): N sie 17, 2008 8:59 pm Posty: 124 Lokalizacja: RP
|
Adagiio napisał(a): Osobiście znam tylko 2 motocykle które mają odpowiednią bazę i dostęp akcesoryjnych gratów do przeróbek
JAkie ??
KTM ?? AT ??
|
|
Góra |
|
|
Adagiio
|
Tytuł: Napisane: Pn sie 18, 2008 8:39 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am Posty: 910 Lokalizacja: Biecz
|
Chciałbyś przerabiać KTM-a , a na co ? To chyba jeden z nielicznych moto gdzie oprócz kwadratowych jaj użytkownika co by nim śmigać zgodnie z przeznaczeniem nic więcej nie trza .
AT 8) ........................ :D ....................... :shock: ......................... :P
Jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki i niech tak zostanie co by się znów nie rozpoczęła kolejna bezsensowna dyskusja nad tym co lepsze a co gorsze 8) bo mi się tak wydaje :wink:
|
|
Góra |
|
|
jeszua
|
Tytuł: Re: Napisane: Śr wrz 30, 2009 9:43 am |
|
Dołączył(a): Śr sie 06, 2008 7:56 pm Posty: 214 Lokalizacja: ck krakoff
|
Adagiio napisał(a): Osobiście znam tylko 2 motocykle które mają odpowiednią bazę i dostęp akcesoryjnych gratów do przeróbek , pozwolę sobie odkopać i zapytać: jakie? szukam sprzętu do wygodnej i stosunkowo szybkiej (jeśli zachodzi taka potrzeba) jazdy po asfaltach, ale zdolnych do zjechania na szutry i kiepskie drogi, bez walki w terenie. zastanawiam się nad tym od dłuższego czasu i... ciągle nie mam pomysłu TIA jsz
|
|
Góra |
|
|
Adaśko
|
Tytuł: Re: Tuning pod teren ? Napisane: Śr wrz 30, 2009 4:21 pm |
|
Dołączył(a): N sie 17, 2008 8:59 pm Posty: 124 Lokalizacja: RP
|
niestety takiego sprzetu uniwersalnego nie znajdziesz. Bo jeśli to ma być wygodny motocykl do szosowej turystyki to będzie za ciężki / na szosie uznałbym to za zaletę / do jazdy po piachu .... Varadero to np bardzo wygodny , żwawy motocykl do turystyki z opcją dojazdu do leśniczówki... Miałem Varadero więc wiem ;-) Ponieważ wybrałem opcję wiecej OFF...przesiadłem się na AT. Wiem co to znaczyło mieć wygodna kanapę w motocyklu ;-( Wiele myślałem nad KTM 990 ale "przeraziły" mnie mieszane opinie co do jego awaryjności , serwisów etc. Z HĄDĄ ;-) nigdy nie miałem kłopotów . I niech tak zostanie. Pozdrawiam
PS Podobny dylemat miałem przez wiele miesięcy...Idealna opcja mieć minimum 2 motocykle. Zawsze marzyłem by odrobić lekcję z AFRICA TWIN.
Moje propozycje dla Ciebie 1/ BMW 1200 GS ,1150 GS , F800 GS , KTM 990 , VARADERO. 2/ TRANSALP ,V-STROM jako motocykle o mniejszej mocy
|
|
Góra |
|
|