Teraz jest Cz mar 28, 2024 8:55 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 5   [ Posty: 63 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: So lip 02, 2011 4:56 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N paź 31, 2010 9:24 am
Posty: 111
Lokalizacja: Dywity
Ja wiem Panowie ze te motocykle ktore wymienilem sa zupelnie do czegos innego. Po czasie wracam do czynnego motocyklowania i szukam sobie poprostu drogi ktora chce pojsc. Do tej pory posiadalem (zreszta nadal go mam) suzuki burgman 650. Niemniej jednak chce pojsc w inna strone tzn lekki offroad. Nie interesuje mnie ostre katowanie po uszy w blocie. To co mnie naprawde kreci to typowa turystyka motocyklowa. Gdyby interesowala mnie tylko szosa to zostalbym przy burgmanie bo jest to super zabawka na dlugie wyjazdy - pakowna, wygodna, dosc szybka. Niemniej chciałbym zjechac z utartych szlakow i cos probowac innego.

Bylem i macalem nowe GSA i w sumie poszedlbym w tym kierunku. Jednak Mam problem bo przy wzroscie 177 cm GSA poprostu jest dla mnie za wysoki. To jest glowny powod moich watpliwosci. A co sadzicie o GS800 ??. Kiedys bawilem sie Vstromem i bylo niezle bylem zadowolony ale to byla raczej krotka znajomosc (testowalem go tylko). Sam nie wiem z kolei czy Vstrom jest tym czego chce. Nie mam wielkich doswiadczen z offroadem poza jazdą quadem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: So lip 02, 2011 8:00 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt mar 23, 2010 9:06 pm
Posty: 346
Lokalizacja: Włocławek
Simon_Kingquad napisał(a):
Nie interesuje mnie ostre katowanie po uszy w blocie. To co mnie naprawde kreci to typowa turystyka motocyklowa.

żaden z 3 wymienionych nie nadaje się do katowania w błocie - do tego są crossy
nawet GSA to podróżnicze enduro czyli teren raczej lekki jak na możliwości np. kata
ale GSA jako turystyka to raczej nic nie przebije
do tego jak masz ESA to 177 cm spokojnie wystarczy - ustawiasz niską zawiechę i siedzenie i dasz radę - 800tka pod tym względem będzie nawet wyższa

a jak chcesz jeszcze mniej terenu to GS - nie adv


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: So lip 02, 2011 8:45 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N paź 31, 2010 9:24 am
Posty: 111
Lokalizacja: Dywity
Wiem ze schodzimy na lekki off ale bylem w zeszlym tygodniu w inchcape i oni mi zalozyli nizsza kanape i mimo wszystko mialem wrazenie ze jest za wysoko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 6:46 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt mar 23, 2010 9:06 pm
Posty: 346
Lokalizacja: Włocławek
ustawiałeś ESA - niżej / wyżej itd ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 8:44 am 
Aktywny

Dołączył(a): N paź 31, 2010 9:24 am
Posty: 111
Lokalizacja: Dywity
Nie ustawialem bo mi nie pokazał pan z salonu jak ale skoro można to spróbuje i dam znac co i jak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 9:41 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 11:19 am
Posty: 3848
Lokalizacja: Zalesie Górne
Jeżeli podróżujesz sam to spokojnie F800GS da radę (ma nawet większą ładowność). I wjedzie tam gdzie nawet nie myslałeś ;)

Tym niemniej jak nie musi to być GSA to spróbuj normalnego 1200GS -na nim spokojnie dasz radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 10:48 am 
Aktywny

Dołączył(a): N paź 31, 2010 9:24 am
Posty: 111
Lokalizacja: Dywity
Podróże napewno solo. Nie planuje jazd z plecaczkiem bo żona robi prawko na moto i będzie dosiadała mojego burgmana 650.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 6:08 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt mar 23, 2010 9:06 pm
Posty: 346
Lokalizacja: Włocławek
mario33 napisał(a):
Jeżeli podróżujesz sam to spokojnie F800GS da radę (ma nawet większą ładowność). I wjedzie tam gdzie nawet nie myslałeś ;)

Tym niemniej jak nie musi to być GSA to spróbuj normalnego 1200GS -na nim spokojnie dasz radę.

tak papierowo 800 ma większą ładowność ale jakoś tego nie widzę w praktyce z tym silnikiem
chyba chodzi o wytrzymałość zawiechy tylnej - monowachacz jest mniej wytrzymały

jak jeżdżę z żoną [wtedy tylko asfalty i dobrej jakości drogi gruntowe] i z bagażami to jakoś tej mniejszej ładowności nie zobaczyłem ;)

ps. każdy model wjedzie wszędzie - gorzej z wyjechaniem ;) a i tak wszystko zależy od kierownika :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 6:21 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N paź 31, 2010 9:24 am
Posty: 111
Lokalizacja: Dywity
Doświadczenie w jazdach po czarnym mam spore po szutrach żadne na moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 7:06 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz maja 13, 2010 3:42 pm
Posty: 802
Lokalizacja: Wawa
Simon_Kingquad napisał(a):

Bylem i macalem nowe GSA i w sumie poszedlbym w tym kierunku. Jednak Mam problem bo przy wzroscie 177 cm GSA poprostu jest dla mnie za wysoki. To jest glowny powod moich watpliwosci. A co sadzicie o GS800 ??. Kiedys bawilem sie Vstromem i bylo niezle bylem zadowolony ale to byla raczej krotka znajomosc (testowalem go tylko). Sam nie wiem z kolei czy Vstrom jest tym czego chce. Nie mam wielkich doswiadczen z offroadem poza jazdą quadem.


niska kanapa w 800 GS i jest gitara
poza tym rozmiar koła na przedzie :wink:
to jest bardzo uniwersalny sprzęt i ma bardzo akceptowalną wagę, świetne spalanie...

co da Ci 1200 czego nie ma 800?

2 miesiące temu byłem z kolegą na 800 w Albanii - ten sprzęt w turystyce asfaltowej spoko daje radę, a w offie waga dużo robi,
do jazdy solo brałbym 800, w duecie 1200


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 7:36 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt mar 23, 2010 9:06 pm
Posty: 346
Lokalizacja: Włocławek
irokez napisał(a):
co da Ci 1200 czego nie ma 800?

sporo - dla mnie najważniejsze to boxer, kardan, ESA i zasięg na zbiorniku [GSA]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 7:59 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N paź 31, 2010 9:24 am
Posty: 111
Lokalizacja: Dywity
Pieniadze sa zasadniczo inne za gsa i za 800. Mam jedynie obawy czy GSA to moto wagowo rozmiarowo dla mnie. W sumie to bylem prawie zdeklarowany na Vstroma nowego ale po wielu godzinach lektury i w oparciu o swoje doswiadczenia na moto wnioskuje ze jednak BMW bedzie moim wyborem. W piatek 8ego umoiwlem sie na jazdy probne. Pojezdze zarowno 800 jak i zwyklym gs (adv nie maja w inchcape). Wtedy bede mogl podyskutowac czy mnie jest potrzebne to co napisal Sum. Motocykl nie moze byc celem w podrozy. Wazne jest gdzie sie jedzie i z kim a nie na jakim sprzecie. Z drugiej storny chcialbym juz kupic moto docelowe. Nauczylem sie ze kupowanie polsrodkow, substytutow i innych zamiennikow na dluzsza mete sie nie sprawdza. Licze na Was Panowie ze mi pomozecie d decyzji.

Jesli chodzi o zakup to jestem po dyskusjach z szefostwem (patrz szacowna malzonka) i doszlismy wspolnie do wniosku ze kupowanie uzywki jest dla mnie bez sensu.Pozostaje mi sie wiec spiąć i potestować. Jak BMW bedzie ok i zaszczepie sie gs adv to kupie nowy na nowy sezon 2012 a ten sezon polatam jeszcze burgmanem. W sumie tez sie nadaje do turystyki jedynie nieco mniej offroadowej. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: N lip 03, 2011 9:38 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz maja 13, 2010 3:42 pm
Posty: 802
Lokalizacja: Wawa
sum napisał(a):
irokez napisał(a):
co da Ci 1200 czego nie ma 800?

sporo - dla mnie najważniejsze to boxer, kardan, ESA i zasięg na zbiorniku [GSA]


to są niuanse techniczne, boxer, kardan, pstryczek elektryczek od zawiasów, wielki zbiornik...
z drugiej strony świetny Rotax, który nie bierze oleju, łańcuch - trzeba psikać codziennie na wyprawie (ale lżejszy napęd), lepszy zawias w offie, bardzo akceptowalne spalanie...

masa - różnica jest spora, nie chce mi się szukać parametrów, ale będzie z 40-50 kg., a to robi

trzeba sobie zadać pytanie do czego to moto?

wiesz Sławek, piszę o BMW chociaż go nie mam, (latałem 800 i 1200 GSA w sumie tym drugim więcej)
faktycznie na asfalcie 1200 masy się nie czuję, ale jestem pewny, że do miękkiego lepiej nadaje się 800, szczególnie na początek zabawy w offie,
tak naprawdę jeszcze lepsza byłaby kombinacja dwóch sprzętów 1150 do turystyki i DRZ do offu

a tak ogólnie to kolega powinien przejechać się niskim KTM 990 dodatkowo z niską kanapą - i nie byłoby dylematu :wink:

ok wypisuję się z wątku, każde zdanie można podważyć, zawsze są plusy i minusy, niejednokrotnie takie dylematy prowadziły do wniosku, że nie ma kompromisu

Simon_Kingquad napisał(a):
Motocykl nie moze byc celem w podrozy. Wazne jest gdzie sie jedzie i z kim a nie na jakim sprzecie.


Simon - szacun za to zdanie, również się pod nim podpisuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Pn lip 04, 2011 7:22 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt mar 23, 2010 9:06 pm
Posty: 346
Lokalizacja: Włocławek
irokez napisał(a):
sum napisał(a):
irokez napisał(a):
co da Ci 1200 czego nie ma 800?

sporo - dla mnie najważniejsze to boxer, kardan, ESA i zasięg na zbiorniku [GSA]


to są niuanse techniczne, boxer, kardan, pstryczek elektryczek od zawiasów, wielki zbiornik...
z drugiej strony świetny Rotax, który nie bierze oleju, łańcuch - trzeba psikać codziennie na wyprawie (ale lżejszy napęd), lepszy zawias w offie, bardzo akceptowalne spalanie...

tak techniczne ale ja właśnie takie lubię - miałem łańcuch i go już nie chcę, boxer ma świetny dół, zbiornik przydaje się dość często duży a najlepsze jest ESA - jak nie miałem to nie wiedziałem jak dużo pomaga regulowanie zawiechy a teraz to wiem i jestem z tego bardzo zadowolony

masa - wiadomo

irokez napisał(a):
Simon_Kingquad napisał(a):
Motocykl nie moze byc celem w podrozy. Wazne jest gdzie sie jedzie i z kim a nie na jakim sprzecie.

Simon - szacun za to zdanie, również się pod nim podpisuję


racja ale skoro jest na etapie zakupu to nie kupi pierwszego lepszego bo liczy się podróż tylko szuka najwygodniejszego dla siebie środka transportu, który da mu przyjemność
co więcej dla mnie cel podróży jest mniej ważny jak sama przyjemność płynąca z jazdy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Pn lip 04, 2011 7:28 am 
Aktywny

Dołączył(a): N paź 31, 2010 9:24 am
Posty: 111
Lokalizacja: Dywity
Poczytalem cale prawie forum na temat gs800 i troche się przestraszyłem bo okazuje się że odkręca się lampa przednia, nóżka boczna jest z plasteliny. Ludzie piszą również i sporej liczbie innych awarii. Jak jest w przypadku GSA czy to też jest tak awaryjny sprzęt ?? Jeżdżąc suzuki burgman (mam go od 2005 wcześniej troche innych sprzętów) nie doświadczyłem takich rzeczy. Może miałem szczęście ale no właśnie BMW to nie sprzęt za 5 zł tylko półka premium. Ech i bądź tu mądry.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 5   [ Posty: 63 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL