Autor |
Wiadomość |
Mario
|
Tytuł: Napisane: Wt paź 07, 2008 9:22 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am Posty: 897 Lokalizacja: Wrocław
|
Mi chlopaki proponowali na wstepie inne manety niz org i w normalnych cenach ;)
|
|
Góra |
|
|
bratek
|
Tytuł: Napisane: Pt paź 10, 2008 7:26 pm |
|
Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am Posty: 20 Lokalizacja: Rancho
|
grzane manetki fajna sprawa, sprawdziły sie podczas wypadu w bieszczady jak po zmroku temperatura spadała do 4st C :P - polecam, chociaż handbary by sie przydał bo przy braku ochrony przed pędem powietrza troszkę i tak było czyć zimna :?
|
|
Góra |
|
|
Oleśka
|
Tytuł: Napisane: Pn paź 13, 2008 8:46 pm |
|
Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 9:31 am Posty: 150 Lokalizacja: Domaszczyn
|
Wczoraj zamontowałam płytę pod kufer, może wrzucę w wolnej chwili fotoreportaż dla potomnych :twisted: ....gmole na razie leżą, bo odkryłam, że gwint w jednym z nich jest fabrycznie spieprzony ( przyklejone od wewnątrz opiłki metalu - nie mam siły wkręcić śruby )..i mantykuję co z tym fantem zrobić.... :evil:
|
|
Góra |
|
|
ron
|
Tytuł: Napisane: Pn paź 13, 2008 9:08 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
Oleśka napisał(a): gwint w jednym z nich jest fabrycznie spieprzony ( przyklejone od wewnątrz opiłki metalu - nie mam siły wkręcić śruby )..i mantykuję co z tym fantem zrobić.... :evil:
przejedz jeszcze raz gwintownikiem.
w kazdym zakladzie mechanicznym zrobia ci to w 5s za ladny usmiech.
|
|
Góra |
|
|
Oleśka
|
Tytuł: Napisane: Cz paź 16, 2008 9:21 pm |
|
Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 9:31 am Posty: 150 Lokalizacja: Domaszczyn
|
Żeby nie było, że zrobiłam z gęby cholewę....własnie usiadłam do montażu foto-instrukcji montażu płyty, i okazało się że w zapale pracy zapomniałam zrobić fotki ze środkowego etapu prac.... :oops: ....
A co do gmoli - szukam gwintownika :D
|
|
Góra |
|
|
hero
|
Tytuł: Napisane: N paź 19, 2008 10:53 pm |
|
Dołączył(a): So mar 29, 2008 4:06 pm Posty: 121 Lokalizacja: Poznań/Malahide (IRE)
|
duch07 napisał(a): No to Oleśka teraz zrobisz wypasa i jazda w droge :D
Jeśli chodzi o grzane manetki to polecam Oxfordy.Maja czterostopniowa regulacje grzania i nigdy drugiego stopnia nie przekraczałem bo na trzecim już parzyło w łapy.Tylko zwracaj uwage jak je podłaczą żeby nie grzały natychmiast po przekręceniu kluczyka tylko dopiero po odpaleniu silnika.
Spotkania na endurostradach :D
Masz racje i tak jest najlepiej je podłączyć.
Mimo to ja moje podłączyłem bezpośrednio do akumulatora, bo mimo że konstrukcja AT jest prosta to im miej ryjesz w instalacji elektrycznej, tym dla niej zdrowiej. Dokładniej podpiąłem się pod oryginalną puszkę bezpiecznikową bo są tam dwa wolne miejsca. Info dla tych co maja tez AT, ale i V-S ma takowa i z tego co pamiętam jest tam jeszcze jedno miejsce. W Oxford'ach się odważyłem tak podłączyć, ponieważ po pierwsze jest kontrolka tego że są włączone i raczej to widać po zgaszeniu moto. (na ogół u konkurencji jest pokrętło bez światełka). Dla tych co maja większe problemy z postrzeganiem i pamięcią , przygotowano w elektronice zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora. Tak wiec jak się nam zdarzy zostawić włączone to ich elektronika nie pozwala na spadek napięcia poniżej 12v po prostu je wyłączając - miga w tedy niebieska dioda sygnalizując to. Jeżeli macie wersję elektroniki powyżej 7.0 , to jest jeszcze bajer taki, że w zasadzie nie potrzeba bezpiecznika na kablu bo zabezpieczenie przeciw zwarciowo-przeciążeniowe posiada elektronika. Ja zawsze dmucham na zimnie (a właściwie gorące manetki) i i tak wstawiłem bezpiecznik taki jak w poprzednich wersjach (5A). Wersja elektroniki jest wydrukowana na panelu sterownika zaraz nad diodami. Mam takowe od prawie 2 lat i śmigam cały rok. Wytarła się trochę w "eksploatacjnej" ilości guma na chwytach i tyle. Kable są wytrzymałe i nie pękają a połączenia są pewne.
|
|
Góra |
|
|
Pit_990S
|
Tytuł: Napisane: Pn maja 04, 2009 10:52 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz kwi 30, 2009 11:56 am Posty: 633 Lokalizacja: VaVa
|
Pisałem już o tym w temacie "Osłona pod silnik" ale i tu Wam podrzucę linka. www.evobikes.eu Mój zią ma to założone w deelu 650. Wygląda wypas, wykonanie super i pasuje do wszystkich gmoli, co jest chyba najważniejsze. Postaram się Wam podrzucić fotki jego fury z tą płytą. Wiem, że zapłacił jakoś pięćset coś zeta plus przesyłka i mówił, że pisali, że u nas będą dostępne niedługo.
|
|
Góra |
|
|
looksgoodinblack
|
Tytuł: Re: ubieranie golasa - co warto dołożyć do DLa? Napisane: Cz wrz 10, 2009 3:08 am |
|
Dołączył(a): Pn sie 31, 2009 3:19 am Posty: 135 Lokalizacja: Long Island, New York / TBG
|
Ale dlaczego Hand Guards nazywacie handbarami :? Handlebar to kierownica... Na powaznie to jak tego nie nazwac potrzebne jest zwlaszcza w chlod i deszcz. Oryginalne Suzuki daja dobra oslone przed zla pogoda i moje pomimo kilku wywrotek w terenie trzymaja sie dzielnie. Lekko obtarte, ale dzieki dobrej plastycznosci cale. Widzialem natomiast Barkbusters, ktore oblecialy nad wzmocnieniem przy kontakcie z piachem :shock: Nie zmienia to faktu, ze wygladaja dobrze i jak swoje zalatwie to te wlasnie zakupie: [ img ]
|
|
Góra |
|
|
newbie007
|
Tytuł: Re: Napisane: Śr kwi 27, 2011 10:59 am |
|
Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 9:16 am Posty: 1340 Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
|
Skaut napisał(a): To jeszcze zapytam, bo motocykl wyglada ok, ale chyba na 650 to odrobine za duzo gratow jesli chodzi o ciezar i opor powietrza. Zapelnijmy te kufry, dodajemy 2 osoby (juz nie mowie,ze o wymiarach amerykanskich ;) i wydaje mi sie,ze bedzie lekka bieda w sprawnym podrozowaniu po pagorkowatym terenie. Czy sie myle?
|
|
Góra |
|
|
MaG
|
Tytuł: Re: ubieranie golasa - co warto dołożyć do DLa? Napisane: Śr kwi 27, 2011 3:02 pm |
|
Dołączył(a): Pt maja 15, 2009 3:10 pm Posty: 310 Lokalizacja: Piaseczno
|
Nie jest źle. Szczęśliwie V-ki są dość tolerancyjne na obciążenie. Mój Vstrom wygląda po zapakowaniu tak: [ img ]Na to wsiadam ja z małżonką i w tym zestawie podróżujemy sobie po asfaltach i bezdrożach bez wielkiego stresu. Ja 85kg, małżowina 50kg. Kwestia pewnie oczekiwań co do prędkości max, przyspieszenia itp.
|
|
Góra |
|
|
newbie007
|
Tytuł: Re: ubieranie golasa - co warto dołożyć do DLa? Napisane: Śr kwi 27, 2011 3:23 pm |
|
Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 9:16 am Posty: 1340 Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
|
Dzieki
Jaka przelotowa mozna utrzymac na autostradzie? Ja z wyprzedzaniem na normlmanych drogach? Jak hamulce?
|
|
Góra |
|
|
MaG
|
Tytuł: Re: ubieranie golasa - co warto dołożyć do DLa? Napisane: Cz kwi 28, 2011 10:33 am |
|
Dołączył(a): Pt maja 15, 2009 3:10 pm Posty: 310 Lokalizacja: Piaseczno
|
Ad. 1 Przelotowa na autostradzie z takim bagażem w 2 osoby to w granicach 130-140 km/h. Pamiętaj, że na autostradzie jedziesz w miarę równą prędkością. Ad.2 Pewnie, że przydałoby się trochę więcej mocy, a właściwe momentu obrotowego, ale jadąc z prędkościami "drogowymi" 110-130 wyprzedzanie idzie sprawnie - czasem trzeba zredukować:) Ad.3 Słabe, żadna nowina, że hamulce to jedna ze słabszych stron Vstroma w ogóle, po zapakowaniu ich skuteczność spada. Stalowy oplot podobno pomaga, nie wiem, nie mam.
|
|
Góra |
|
|
lasooch
|
Tytuł: Re: ubieranie golasa - co warto dołożyć do DLa? Napisane: Cz kwi 28, 2011 11:12 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt wrz 10, 2010 6:09 pm Posty: 690 Lokalizacja: Pruszków
|
Stalowy oplot pomaga nawet mocno, zaaplikowałem w poprzednim motocyklu i najbardziej odczuwałem różnicę przy 2 osobach i 3 kufrach :P Do v-stroma pewnie też wrzucę nowe przewody, bo hamulce ma kiepskie... :roll:
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: ubieranie golasa - co warto dołożyć do DLa? Napisane: Cz kwi 28, 2011 6:46 pm |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
Moj ma dobre hamulce :mrgreen: :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
tdm
|
Tytuł: Re: ubieranie golasa - co warto dołożyć do DLa? Napisane: Pn maja 16, 2011 1:36 pm |
|
Dołączył(a): Wt maja 10, 2011 8:35 pm Posty: 107
|
na słabe hamulce pomogą też dobre klocki.
z części które warto dołożyć do golasa polecałbym gmole givi, płytę pod silnik, szybę i handbary. Wybór modelu pozostawiam właścicielowi motocykla, bo z reguły mamy kilka rodzajów akcesoriów.
Centralna podstawka bardzo ułatwia smarowanie.
|
|
Góra |
|
|