|
Autor |
Wiadomość |
rumpel
|
Tytuł: Napisane: Pn cze 30, 2008 11:19 am |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
jesli wiecej asfalt niz teren to tylko Karoo na przod, teraz testuje (1000km zrobione) Kende Track Master i jestem zachwycony, kostka z homologacja na asfalt.
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Pn cze 30, 2008 2:26 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
Tomek, tak z ręką na sercu, Ile desert pojeździ po asfalcie?
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Wt lip 01, 2008 6:23 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
tylu jeszcze nie sprawdzilem bo dozynam Karoo 5-letnią com dostal w prezencie :) ale na przedniej po 1,5-2 tys nie widac wogole oznak zuzycia tylko ze asfalt to traktuje jako dojazdowki - max 15-20%
problem jest z przednią tylko jeden - plywa powyzej 110km/h
natomiast tyl to inna bajka, daje rade na asfalcie i w porownaniu do tkc80 jest bardziej wytrzymala i odporniejsza na scieranie, dobre polaczenie to tyl Desert + przod Karoo ale nie Karoo 2 czy T (Metzeler) lub od biedy dojedz tkc80 co Ci sie ostala
polecam jeszcze wzmacniana detke i w terenie czy na asfalcie bedziesz sobie mogl obnizac cisnienie jak zechcesz (kolega Wojtek schodzi nawet do 0,8 i nic tylko :)
|
|
Góra |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|