Adventure Rider
http://advrider.pl/

Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=42&t=9862
Strona 5 z 5

Autor:  rumpel [ Wt sty 17, 2012 9:27 pm ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

tak to jest jak sie nie uzywa klucza dynamometrycznego :wink:

Autor:  szparag [ Wt sty 17, 2012 10:13 pm ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

Masz rację, niestety nie nam to pękło, a szkoda, bo chętnie przekonał bym się jak dużej potrzeba do tego siły. Ale wygląda na to, że niewielkiej, znów korekta masy, kosztem idioto-odporności. Niestety co więcej, przy szczegółowych oględzinach, widać było wadę tej części, taka troszkę niedoróbka. Poza tym , motocykl nie nosił, żadnych śladów powypadkowej przeszłości i miał dość mały przebieg, raptem kilka tysięcy. Zaznaczę również, że był serwisowany przez autoryzowany serwis KTM, co więcej był jego własnością :).
Pozdrawiam

Autor:  PIOTHRUS [ Śr sty 18, 2012 1:26 am ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

Tak tak będzie Suzi i kangurek pojawi się pluszowy :D ... Sambor , tak czy siak , max jeden piec ....

Autor:  motoartur [ So sty 21, 2012 1:13 am ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

mario33 napisał(a):
No zróbcie w wawie zróbcie pls :)


Przecież Dudo organizuje ;) Obiecał odpalanie kata z klucza

Cytuj:


;)

Autor:  Pit_990S [ So sty 21, 2012 2:43 am ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

Wracając do tematu sprzęgła:
1. jest to zwyczajny element eksploatacyjny i nie ma na świecie sprzęgieł "nie do zajechania" bo się zużywa jak klocki hamulcowe :)
2. jest prosty sposób oceny stanu sprzęgła, żeby nie było niespodzianek - nie było tego na szkoleniu? :)

Autor:  Arkan [ N sty 22, 2012 5:40 pm ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

Pit_990S napisał(a):
.... nie było tego na szkoleniu? :)


Szkolenie było raczej pod kątem "Co zrobić jak nam walnie np.: sprzęgło, a jesteśmy na bezludziu w czarnej d..." Co trzeba by mieć ze sobą na wszelki wypadek żeby dać sobie radę, ale nie targać 100kg części ze sobą (tylko Szparaga, który i tak zabierze 100 kg złomu ze sobą :lol: ). W kwestii sprzęgła, jak się okazało, to jest bardzo proste - trzeba mieć gs1200 8) :mrgreen:

Autor:  PIOTHRUS [ N sty 22, 2012 5:56 pm ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

Może szkolenia " co zrobić wcześniej by sobie i kumplom nie skopać wyprawy " ja jestem zdania że zawsze można dojechać sprzęgło , klocki , łańcuch i opony latając blisko domu . A na wyjazdy dalsze lepiej założyć nowe .
Mój kumpel mechanik Crazy zabrał kiedyś na rajd spawarkę , jak ją wyrzucił z auta to umarliśmy ze śmiechu , potem piliśmy browary do rana , śmiejąc się że nie zabrał elektrod :lol:

Autor:  Pit_990S [ N sty 22, 2012 6:28 pm ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

hahaha

Autor:  dudopl [ N sty 22, 2012 6:55 pm ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

To fakt, zawsze trzeba wszystko pozmieniać na nowe, co by w trasie nie zmieniać i nie psuć innym wyjazdu. A co do sprzęgła. Zawsze warto ze sobą zabrać tarcze, nie wiele ważą, a dupsko mogę uratować na wydmach i ostrych podjazdach.

Autor:  dudopl [ N sty 22, 2012 7:08 pm ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

motoartur napisał(a):
mario33 napisał(a):
No zróbcie w wawie zróbcie pls :)


Przecież Dudo organizuje ;) Obiecał odpalanie kata z klucza;)


Dla Ciebie zrobię je zdalnie :D . Przekręcasz kluczyk, zapala się licznik i kontrolki. Następnie jak jest to zimny silnik naciągasz ssanie i włączasz zapłon, naciskasz przycisk start i działa, a jak masz wbity bieg to wciskasz sprzęgło żeby odpalił . A tu masz instrukcję jak to zrobić z kopniaka :mrgreen:


Autor:  motoartur [ Pn sty 23, 2012 7:43 pm ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne



:lol:

Autor:  sambor1965 [ Śr lis 21, 2012 12:26 pm ]
Tytuł:  Re: Warszawa: Warsztaty praktyczno-mechaniczne

Minął rok, bawimy się znowu w Warszawie. Zapraszamy!

Warsztaty praktyczno-mechaniczne Warszawa 1-2 grudnia 2012
Zapraszamy na kolejne warsztaty praktyczno-mechaniczne. Warsztaty będą miały charakter dwudniowych wykładów połączonych z ćwiczeniami praktycznymi. Postanowiliśmy rozszerzyć materiał o dokładniejsze podejście do kwestii opon, tu z pomocą przyszedł Hubert, właściciel firmy Motogumy.

Kiedy: 1-2 grudnia 2012
Gdzie: Warszawa ul. Mińska 25, hala nr8 siedziba Motogumy oraz Stajni motocyklowej
Dla kogo? Dla wszystkich, którzy planują dłuższą podróż a przeraża ich wymiana gumy i maja obawy by zbliżyć się z kluczem do motocykla. Dla tych co wydaje im się że wiedzą, ale wstydzą się zapytać, dla tych którzy widzieli jak się to robi, ale nie robili tego sami.
Za ile? Koszt szkolenia 350 zł
Celem szkolenia jest osiągnięcie przez jego uczestników praktycznych umiejętności: zależy nam by każdy POTRAFIŁ „TO” zrobić, a nie by wiedział jak się TO robi. Materiał będzie obejmował następujące zagadnienia:

Dzień pierwszy

Przygotowanie motocykla do podróży: czyli co sprawdzić/wymienić przed podróżą. W jakie opony odziać nasze felgi. Jak przygotować motocykl pod kątem możliwości zabrania bagażu.
Ekwipunek . Co należy koniecznie zabrać w trasę a z czego można zrezygnować. Jaki namiot, jaki śpiwór będzie potrzebny, jaki wziąć sprzęt fotograficzny. Czy warto brać jedzenie, jakie zabrać leki?
Drobne awarie, które mogą nas spotkać w trasie, diagnostyka oraz ich usuwanie w warunkach polowych.

Tu zajmiemy się między innymi:

Przebita dętka, jej wymiana, łatanie. Naprawa opony bezdętkowej.
Wymiana łożysk w kołach.
Wymiana klocków hamulcowych.
Zerwany łańcuch, jak temu zapobiegać oraz co zrobić w razie „W”
Połamane szprychy, jak temu zapobiegać oraz co zrobić gdy jednak się złamią
Wymiana złamanych klamek oraz zapobieganie ich uszkodzeniu.
Wymiana oraz naprawa uszkodzonych linek sprzęgła oraz gazu.

Dzień drugi

Zdarzenia losowe: jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych: zagubione dokumenty, choroba, kolizja lub nieszczęśliwy wypadek.
Diagnostyka/naprawa układu elektrycznego motocykla. Układ zapłonowy, układ ładowania. Przygotowanie motocykla do spawania, czyli jak zabezpieczyć pojazd, by spawaniem nie wyrządzić mu krzywdy.
Układ paliwowy, diagnostyka, możliwości usunięcia usterek. Gdzie i jak tankować by zminimalizować problemy.
Awaria sprzęgła. Jak jej uniknąć oraz jak ją usunąć, czyli wymiana sprzęgła w warunkach polowych.

Szczegółowy plan

Sobota
Start o godzinie 9.00
Przerwa na kawę o godzinie 11.00
Przerwa na obiad o godzinie 13.00
Zakończenie po przerobieniu materiału.

Niedziela
Spotykamy się o godzinie 9.00
Start o godzinie 9.30
Przerwa na kawę o godzinie 12.00
Przerwa na obiad o godzinie 14.00 – obiad
Zakończenie po przerobieniu materiału.

Każdy z uczestników otrzyma materiały (poradnik) pozwalający na dokładne zapamiętanie materiału z wykładów. W związku z praktycznymi zajęciami każdy z uczestników proszony jest o zabranie odzieży, którą będzie mógł zabrudzić.
Koszt szkolenia wraz z obiadami oraz materiałami szkoleniowymi to 350 zł od osoby. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność wpłat.

Organizatorami szkolenia są: Stajnia Motocyklowa, Advfactory oraz Motogumy. Zajęcia poprowadzą Paweł Parka – Szparag, Krzysiek Samborski, Sambor, Hubert Kalinowski.

Więcej informacji: Tel. 789 097 397, salon@stajniamotocyklowa.pl

Zapraszamy.

Strona 5 z 5 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/