Teraz jest Wt kwi 30, 2024 6:37 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 11 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klienta
PostNapisane: So kwi 06, 2013 6:49 am 
Świeżak

Dołączył(a): N lut 17, 2013 8:35 pm
Posty: 7
Nie wiem czy wrzucam do dobrego działu, także w razie coś proszę administratorów o przerzucenie tematu we właściwe miejsce. Otóż chciałbym wykorzystać jedną kartkę z forumowej księgi do specjalnego podziękowania i zarazem polecenia wszystkim firmy Motona. Jest to nasza polska firma produkująca ubrania motocyklowe. I tak szybciutko w kilku słowach czym zasłużyli sobie na specjalne podziękowanie:

W listopadzie minionego roku w jednym z białostockich sklepów zakupiłem komplet odzieży motocyklowej (spodnie, kurtka, buty, rękawice, kask, kominiarka). Z racji, iż wtedy nie posiadałem jeszcze swojego motocykla jak i żadnej praktycznej wiedzy w tym zakresie przy wyborze nazwijmy to asortymentu kierowałem się wyłącznie własną intuicją i doradztwem sprzedawcy. Przysiadki do motocykla, sesja przed lustrem - wszystko malina, oczywiście jak na Pana szyte. Lżejszy o kilka tysięcy złotych, z uśmiechem na twarzy opuściłem progi sklepu w oczekiwaniu na zbliżający się sezon.
W trakcie naszej kochanej "króciutkiej" tegorocznej zimy udało mi się zakupić swoje własne dwa kółka i już pod koniec marca wyjechać na pierwszą przejażdżkę. I tu niestety okazało się, że spodnie są krótko mówiąc - za krótkie. Nogawki ledwie starczały do końcówek butów przez co wiatr dość nie przyjemnie zawiewał do środka. Po powrocie zadzwoniłem do sklepu, w którym zakupiłem ubrania i niestety usłyszałem od sprzedawcy, że delikatnie mówiąc - to jest już mój problem. On nie będzie zmieniał paragonu po tak długim czasie, trzeba było przyjść zaraz po zakupie (no tak przecież mogłem założyć łańcuchy i pojeździć po śniegu), co z tego, że spodnie przewisiały w szafie nieużywane 5 miesięcy i w ogóle to daj nam spokój zamykamy idziemy do domu. Przyjedź kup nowe. Ehh No tak a 600zł to mi na drodze leży...
Nie zważając na pierwsze niepowodzenie wpadłem na genialny pomysł, że zadzwonię do producenta, cóż i tak nie mam nic do stracenia. A tu proszę takie miłe zaskoczenie. Bardzo sympatyczny Pan oznajmił, że nie ma najmniejszego problemu, spodnie należy szybciutko spakować do kartonika, wrzucić 15zł na przesyłkę zwrotną i za dwa-trzy dni będą u mnie nowiutkie spodnie z dłuższymi nogawkami wróciła we mnie wiara w człowieka
Zgodnie z ustaleniami nim się obejrzałem miałem na tyłku nowiutkie pachnące spodnie z idealną już długością nogawek. I w tym oto miejscu chciałbym serdecznie podziękować firmie Motona za świetne podejście do klienta, bardzo sympatyczną obsługę i zgodnie z obietnicą naprawdę polecam wszystkim forumowiczom zapoznanie się z ofertą firmy Motona moim skromnym zdaniem robione przez nich ubrania naprawdę wyróżniają się pozytywnym stosunkiem jakość/cena.

A w pudełku z nowymi spodniami otrzymałem takie oto pisemko i 5zł z racji tego iż włożyłem do paczki 20zł a powrotna przesyła kosztowała tylko 15. Można?? MOŻNA!

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 7:05 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pn lis 21, 2011 7:26 pm
Posty: 397
Lokalizacja: Halinów
Musisz być naprawdę wdzięczny, żeby w sobotę o 6:49 pisać podziękowania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 7:24 am 
Świeżak

Dołączył(a): N lut 17, 2013 8:35 pm
Posty: 7
Coś chyba z zegarkiem forumowym ;P u mnie była już prawie 8. A ja raczej nie należę do osób, które przesypiają do 12. Szkoda dnia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 7:38 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pn lis 21, 2011 7:26 pm
Posty: 397
Lokalizacja: Halinów
Dokładnie. Szkoda dnia. Idę pucować moto :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 7:42 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn maja 31, 2010 3:39 pm
Posty: 1593
Lokalizacja: Białystok
Pucować moto powiadasz :) hmmm ja żeby dostać się do swojego muszę najpierw wykopać tunel w tej białej zawiesinie!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 7:46 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pn lis 21, 2011 7:26 pm
Posty: 397
Lokalizacja: Halinów
wczoraj foty cykałem, żeby wystawić na sprzedaż, więc kopanie tunelu mam już za sobą :D Ale łatwo nie było, bo strasznie cięzki :evil: :evil: :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 8:24 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt mar 09, 2007 10:13 pm
Posty: 316
Lokalizacja: Podkarpacie
Może załużmy nowy temat np Można?Mozna! :) Gdzie trafiały by tego typu posty.

Czy normalność jest już tak niespotykana? czy tylko sie o niej nie mówi? przykrywając wszystko wszechogarniajcymi bed niusami.

A w ogóle to po sniadaniu idę szykować ciuchy - hehee wiecie po co ! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 8:32 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pn lis 21, 2011 7:26 pm
Posty: 397
Lokalizacja: Halinów
w sensie, że można rano wstać w sobotę i iść pucować moto :?: :lol: :lol: :lol: A tak ogólnie po prostu nie mówi się o takich sytuacjach. Bynajmniej mi zdarzają się takie cuda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 9:34 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt lip 10, 2009 1:38 am
Posty: 1753
Lokalizacja: Wroclaw
Brawo dla powyższej, rodzimej firmy! Tak się buduje zaufanie do marki i "stałegoKlienta" :wink:

Pozdro Orzep
p.s. Made in Poland, to mnie mega cieszy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 11:22 am 
Początkujący

Dołączył(a): Śr gru 09, 2009 9:53 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Czę100chowa
Pozytyw dla producenta :D

Swoją droga miałem bardzo podobny problem z wymianą spodni w sklepie
a chodziło o zmianę na model innej firmy po 4 miesiącach , jednak nie spotkało się to z jakimkolwiek niezadowoleniem sprzedawcy :) . W końcu to tylko jeden prosty dokument .
Tak więc moim zdaniem do podziękowań dla MOTONA-y powinieneś dołaczyć w gratisie
forumową żłótą kartkę lub karnego KUT....SA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Podziękowania dla firmy MOTONA - wzór podejścia do klien
PostNapisane: So kwi 06, 2013 12:31 pm 
Świeżak

Dołączył(a): N lut 17, 2013 8:35 pm
Posty: 7
Bardzo podoba mi się pomysł z założeniem wątku "Można? MOŻNA!" :D faktycznie w dzisiejszych czasach trudno już o ludzką postawę a zwłaszcza już w biznesie. Zawsze najprościej odpowiedzieć "daj spokój, idź pan stąd". Dlatego tym bardziej trzeba promować pozytywne zachowania ocalałych jednostek z ludzkim sercem i podejściem :wink: pozdrawiam serdecznie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 11 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL