Teraz jest Cz mar 28, 2024 1:43 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]

co będziesz robić na III zlocie?
Ankieta wygasła Pt kwi 16, 2010 12:45 am
przejadę wyznaczoną trasę według roadbook-a i zbiorę wszystkie pieczątki z punktów kontrolnych 12%  12%  [ 6 ]
przejadę wyznaczoną trasę według roadbook-a pokonując wszystkie lub niektóre sekcje off-road i zbiorę wszystkie pieczątki z punktów kontrolnych 48%  48%  [ 25 ]
przejadę wyznaczoną trasę, ale nie będę się bawił(a) w rajd 29%  29%  [ 15 ]
pojadę gdzie chcę uważając by nie jechać trasą pod prąd 6%  6%  [ 3 ]
przyjadę, zaparkuję i nie mam zamiaru nigdzie jechać 6%  6%  [ 3 ]
Liczba głosów : 52
Autor Wiadomość
 Tytuł: III zlot ADV - informacje organizacyjne (tylko do odczytu)
PostNapisane: Pt kwi 02, 2010 12:23 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am
Posty: 1611
Lokalizacja: Częstochowa
Tylko do odczytu. Dyskusja toczy się tu: http://www.advrider.pl/viewtopic.php?f=40&t=4570

Zlot ADV w Morsku 16 - 18 kwietnia 2010

A) Każdy forumowicz przyjeżdżający na zlot melduje się w recepcji hotelowej - tam będzie główna lista uczestników.
B) obok recepcji na parterze jest duży pokój nr 1 - to nasze "biuro zlotu" - tam na drzwiach wywieszone będą informacje dla forumowiczów, mapa trasy i inne, oraz służyć będzie nam jako magazyn na nasze rzeczy. Tam również będzie apteczka.
C) to ośrodek w lesie - jest problem z zasięgiem GSM.

zarezerwowaliśmy dla nas ośrodek, domki (wszystkie 13), szałas, parking, obsługę i tak:
1) opłata organizacyjna to 25 zł od osoby. W tej cenie zawiera się rezerwacja ośrodka, obsługa (a w zasadzie jej gotowość na nasze potrzeby), rekompensata z tytułu własnego (przywiezionego) alkoholu - tzw. "korkowe", oraz duży, drewniany szałas na ok. 100 osób z grillem i obsługą.

2) domki są 5-osobowe (lub 6-osobowe - wtedy dwoje śpi w podwójnym łóżku), mają WC z prysznicem i mały aneks kuchenny, ogrzewanie elektryczne (ustaliliśmy zryczałtowaną opłatę za prąd i doliczyliśmy do ceny domku).
Cena za domek to 45 zł od osoby za dobę. Kaucja za zniszczenia to 100zł za domek - płatne przy meldowaniu się.

3) namioty każdy rozbija we własnym zakresie na terenie ośrodka, do dyspozycji jest pełen węzeł sanitarny z ciepłą wodą. Cena za namiot to 10 zł od osoby za dobę, płatne indywidualnie przy meldowaniu się w recepcji hotelowej.

4) śniadanie w restauracji hotelowej (szwedzki stół) kosztuje 25 zł od osoby. Płatne indywidualnie w recepcji - najlepiej przy meldowaniu się.

5) pokoje w hotelu każdy kto chce rezerwuje we własnym zakresie (telefonicznie, mailowo, faxem, na miejscu...).

6) obsługa ma być przygotowana na nasz zlot: na miejscu jest kawiarnia z kominkiem, w szałasie jest sklepik z lanym piwkiem, alkoholami (normalne ceny) i żarciem na kolację z grilla. Zdecydowaliśmy, że kolację zrobimy we własnym zakresie, a to oznacza że każdy kupi na miejscu (bądź przywiezie) to co chce, obsługa to upiecze i posprząta. W sklepiku na miejscu można będzie kupić kiełbasę, szaszłyki, steki, ziemniaki w folii, pieczywo, smalec, ogórki, napoje, alkohol itp.
Jeden parking będzie zarezerwowany dla naszych motocykli i dozorowany (nie wiem do końca co to oznacza).

7) naszym koordynatorem ze strony OW Morsko jest pani Ewa Mieszkowska, tel. 32.673.76.32, morsko@morsko.pl

8 ) wszyscy wpłacamy bezzwrotny Zadatek przelewem na konto właściciela ośrodka do 25 marca:
OW Morsko
Bank PKO BP Sosnowiec I, oddział Dąbrowa Górnicza
86 1020 2498 0000 8102 0024 3170
tytułem:
ADV + imię i nazwisko + (nick forumowy)
w kwocie:
- dla tych, co przyjadą w piątek i śpią w domkach 2 doby - 25 + 45 + 45 = 115 zł
- dla tych, co przyjadą w sobotę i śpią w domkach 1 dobę - 25 + 45 = 70 zł
- dla tych co będą spać w namiocie - 25 zł
- dla tych co nie będą spać, albo przykryją się liśćmi w lesie - 25 zł
- dla tych co przyjadą i odjadą bez słowa - także 25 zł
wyciąg z konta posłuży do stworzenia listy uczestników zlotu, która będzie w recepcji hotelowej.

9) my podpisujemy umowę o karę umowną na 1200zł - to w razie odwołania zlotu.
RadekEric, Duch07, KGT, Dominik, Rumpel, Motomirek

Trasa
Podjąłem się wyznaczenia i zasugerowania trasy po Jurze Krakowsko-Częstochowskiej podczas III Zlotu ADV.
Moim celem jest pokazanie Wam w ten sposób ciekawych dróg, miejsc i krajobrazów, oraz zabawa w rajd.

1. Trasa ma nieco ponad 200 km.
2. Trasa jest opublikowana w formie zeskanowanej mapy do ściągnięcia z netu i wydrukowania we własnym zakresie (pliki pdf)
3. Trasa jest opisana w formie Road-Book, gdzie zaznaczone są zwroty, oraz punkty szczególne i kontrolne
a) format A4 do ściągnięcia z netu i wydrukowania we własnym zakresie (pliki pdf)
b) udostępnienie następuje dzisiaj.
c) do ściągnięcia jest również plik gpx do użycia w MapSource i nawigacji GPS po trasie Zlotu. Trasa wyznaczona została na mapie CNE 2010.
4. Trasa podzielona została na 4 etapy, oraz sekcje off-road.
5. Na trasie zlokalizowane są dwie stacje benzynowe, Mc'Donalds, kawiarnia, oraz kilka knajp.
6. Trasa główna prowadzi publicznymi drogami asfaltowymi, oraz utwardzonymi.
7. Sekcje off-road również prowadzą drogami publicznymi, lub za zgodą odpowiednich władz.
a) specyfiką Jury są kopne, piaszczyste drogi, wystające korzenie, oraz luźne kamienie
b) niektóre sekcje off-road są trudne do pokonania dla ciężkiego enduro, lub wymagają odpowiedniego przygotowania motocykla i nienagannej techniki jazdy.
c) na trasie nie będzie typowo górskich ostrych podjazdów i zjazdów, oraz trawersów
d) nie są to sekcje typowo przeprawowe, a raczej turystyczne i rekreacyjne
8. Na trasie zlokalizowane są oznakowane punkty kontrolne (PK) czynne w określonych ramach czasowych.
9. Start i Meta zlokalizowane są w Ośrodku Morsko (Baza Zlotu)
10. Każdy, kto zadeklaruje chęć przejechania Trasy Zlotu według tych zasad otrzyma Kartę Kontrolną Przejazdu (KR), na której zaznaczymy czas startu, wyznaczymy czas mety (za szybko też nie wolno), oraz potwierdzimy przejazd trasy według punktów kontrolnych (PK).
11. Nie przewiduję wyznaczania "zwycięzcy", nie będzie nagród, ale dla zabawy wykonamy statystykę.

Etap 1:
Morsko - Kroczyce - Mirów (zamek) - Złoty Potok - Siedlec (pustynia siedlecka) - Zrębice - Olsztyn (zamek)
Etap 2:
Olsztyn - Żarki - Włodowice - Zawiercie Kromołów (źródło Warty)
Etap 3:
Kromołów - Ogrodzieniec (zamek) - Ryczów - Chechło (pustynia błędowska) - Klucze - Olkusz
Etap 4:
Olkusz - Rabsztyn (zamek) - Bydlin (zamek) - Smoleń (zamek) - Pilica - Żerkowice - Morsko

Proszę nie jechać trasą "pod prąd" - to dla naszego wspólnego bezpieczeństwa
Każdy może dołączyć w dowolnym momencie, oraz pojechać inaczej niż wyznaczona trasa, ale Kartę Kontrolną Przejazdu (KR) z zaznaczonymi punktami kontrolnymi (PK) dostaną tylko Ci, którzy zadeklarują chęć wzięcia udziału w tej zabawie i pojawią się w Bazie Zlotu w Morsku przed 10:00 w sobotę.

Linki do plików:
mapa trasy (plik jpg)
trasa opisana w roadbook (plik rar z pdf)
sekcje off-road opisane w roadbook (plik rar z plikami pdf)
trasa, punkty, ślad. Do użycia w np. MapSource. Trasa wyznaczona w CNE2010 (plik rar z gpx i gdb-ver.3)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 1 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL