Adventure Rider
http://advrider.pl/

Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.2015
http://advrider.pl/viewtopic.php?f=40&t=16631
Strona 1 z 11

Autor:  mario33 [ Śr sie 12, 2015 1:08 pm ]
Tytuł:  Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.2015

ORZEPPENTREFFEN 2 Reloaded, Jesienny Zlot Podróżników na Dwóch Kółkach, pamięci Daniela ‘Orzepa’ odbędzie się w dniach 9-11 października 2015 r.

Naszą bazą będzie Kotlina Kłodzka, a w niej klimatyczne schronisko Orzeł w Sokolcu. http://www.orzel.info.pl/. Jeżeli będzie nas co najmniej 60 to całe schronisko jest dla nas.

[ img ]

INFO ORGANIZACYJNE:

1. Miejsc noclegowych 'pod dachem' jest około 100, w różnych wielkościach pokojów/sal. Szczegóły pod linkiem. Jeden pokój 4 osobowy jest zarezerwowany dla najbliższej rodziny Orzepa. Kolejność zajmowania miejsc - wg. przyjazdu. Ponieważ zapisy są na kilku forach to nie ma możliwości zarezerwować sobie miejsca - kto pierwszy przyjedzie i będzie na liście rezerwujących 'miejsca stacjonarne', będzie sobie mógł wybrać gdzie śpi. Obok jest miejsce na ok. 25 namiotów. IMHO wystarczy.

2. Podstawowy pakiet rezerwacyjny jest JEDEN - w cenie są dwa noclegi, dwa śniadania, jedna kolacja sobotnia w formie grilla (rozbudowana - szczegóły wkrótce). Cena - 150 zł. Jest jeden wyjątek - dla nocujących w namiotach - 120 zł. W ramach pakietu będą naklejki (sprawa wyglądu i druku się dogrywa).

Serdeczna prośba o niewydzwanianie do ośrodka, nie ustalajcie innych reguł etc – Zlot przewiduje uczestników z kilku forów, a to już naprawdę trudno ogarnąć z dodatkowymi indywidualnymi zasadami. Wątpliwości proszę zgłaszać do mnie – np. na PW.

3. W celu rezerwacji robimy następujące kroki :

Wpłacamy daną kwotę zależnie od noclegu w kwocie 120 zł (opcja w namiocie) lub 150 zł (opcja pod dachem) na konto :

Piotr Pasek
44 1140 2004 0000 3102 3481 0914

Tylko wpłata jest równoznaczna z potwierdzeniem rezerwacji. Nie ma możliwości wpłaty na miejscu, dzielenia podanych kwot dla przyjeżdżających w sobotę itd. Upraszczamy kwestie organizacyjne, staramy się nie komplikować i nie robić zbędnego zamieszania :)

W treści przelewu proszę umieścić koniecznie nick forumowy, zrobić przelew na 120 lub 150 zł a następnie wysłać do mnie maila na adres rockride@o2.pl z informacją o tym, że forumowicz o nicku X zrobił przelew na kwotę Y zł. Dlaczego w ten sposób ? Dlatego, że pojawią się osoby spoza forum ADV którym nie mogę wysłać PW a może zajdzie potrzeba komunikacji :)

UWAGA ! Pamiętajmy o dodatkowej kwocie na upominki dla dzieci Daniela. Każda nadwyżka poza kwoty podstawowe będzie traktowana jako datek na upominki. Aby ułatwić mi zadanie w sytuacji kiedy ktoś wpłaci 120 zł (opcja z namiotem) + 30 zł (na upominki) proszę o info na maila, że mam to rozumieć w taki sposób a nie np. opcję spania pod dachem za 150 zł . Wysyłka maila po dokonaniu wpłaty będzie więc bardzo potrzebna w celu rozwikłania ew. niejasności. Oczywiście numer tel. można jak najbardziej podać na drodze e-mailowej.

Nick + adres mailowy będzie podstawą do ew. dalszej komunikacji między nami i usprawni kontakt..

4. Będą 2 trasy - off i on. Szczegóły poda rockrider - wtedy je tu przykleję.

SEKCJA SPECJALNA:

W trakcie Zlotu chcemy dzieciakom Daniela tradycyjnie wręczymy upominki. Trzeba będzie zakupić je PRZED zlotem, więc każdy chętny może się dołączyć do funduszu zbieranego na ten specjalny cel. Niech to będzie nawet 10 zł… Rozpoznaję potrzeby z mamą dzieciaków...

Wpłaty będą na konto – kontakt w sprawie numeru konta na PW. Uwaga – nie będzie specjalnego konta, będzie to konto prywatne, ale całe rozliczenie będzie później zaprezentowane.

WARUNKI ORGANIZACYJNE i TECHNICZNE

- motocykle muszą być zarejestrowane i posiadać OC, jak i ważne badania techniczne (wymogi urzędowe, oraz kwestia ewentualnego wypadku musi być łatwo rozwiązywalna)
- uczestnictwo w trasie off będzie wymagało posiadania nawigacji (przynajmniej przewodnik stada/grupy), - otrzymacie zapisany ślad. Mapy papierowe mogą się nie sprawdzić;
- trasa w pełni legalna, na 99,9% nie powinno w niej być odcinków zabronionych przez prawo. Omijanie asfaltów nielegalnymi drogami - czego nie tylko nie zalecamy, ale wręcz odradzamy - odbywa się WYŁĄCZNIE na odpowiedzialność kierownika maszyny;
- zakaz kopana dziur, spuszczania oleju, straszenia turystów i jazdy w przeciwnym kierunku.

Serdeczna prośba o zwrócenie uwagi na odpowiednie zachowanie z motocyklami (i bez) na terenie ośrodka.

Autor:  mario33 [ Śr sie 12, 2015 1:19 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

EDIT: PILNIE potrzebny grafik, który zaprojektuje naklejki zlotowe. Oraz ktoś, kto je wydrukuje jak najtaniej...

Autor:  ArturS [ Śr sie 12, 2015 3:30 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Jak miałoby wyglądać logo, jaki rozmiar, ile sztuk? Druk mogę ogarnąć.

Jakiś pomysł na logo? Grafik ze mnie słaby, ale może wspólnymi siłami?
[ img ]

http://caddo.superhost.pl/reklama/temp/ ... n_2015.png - coś nie bangladesz, jak daję w IMG

Autor:  spozo [ Śr sie 12, 2015 7:33 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Jeśli będzie potrzeba jakiejś pomocy, chętnie się podejmę jakiegoś zadania :)

Autor:  rockride [ Pt sie 14, 2015 8:45 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

ArturS napisał(a):
Jak miałoby wyglądać logo, jaki rozmiar, ile sztuk? Druk mogę ogarnąć.

Jakiś pomysł na logo? Grafik ze mnie słaby, ale może wspólnymi siłami?



Witam !

jak dla mnie jest git ! Nie ma na co czekać, trzeba działać :) . Ilość - 150 szt. max, rozmiar nieduży, może 10x10 cm , czy 12x12cm,.. Co Ci się bardziej na arkuszu zmieści...

Dzięki za podjęcie tematu !
Pozdr,.!

Autor:  rockride [ Pt sie 14, 2015 9:09 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Uwaga ! , Wnimanje !, Atnenszyn ! , Atencjone !, Pozor ! itd.... :)

Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka w dniach 9-11.10.2015 odbędzie się w schronisku Orzeł w Sokolcu.

Jak ten przybytek wygląda ? Mniej więcej tak : http://www.orzel.info.pl/

Właśnie dzisiaj stamtąd wróciłem, potwierdziłem szczegóły i całą rozpiskę podam "lada moment". Na tę chwilę kilka fot :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Niebawem więcej !

Pozdr.!

Autor:  rumpel [ Pt sie 14, 2015 9:14 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

No i grubo :mrgreen:

Autor:  LeCh4 [ Pt sie 14, 2015 9:18 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Piękna miejscówka , może nawet śnieg już będzie :mrgreen:

Autor:  kuba_astr [ Pt sie 14, 2015 9:27 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Miejsce na namioty będzie? ;-)

Autor:  mario33 [ Pt sie 14, 2015 9:45 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Tal, Jest miejsce na namioty.

Ps: proszę w naklejki sie nie wtryniać ;) już sie robią...

Autor:  maro71 [ So sie 15, 2015 10:52 am ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Mario i jeszcze jedna sprawa

w nazwie proszę zmienić na XIV ZLOT ADV Orzepentreffen 2 Reloaded Kotlina Klodzka

to jest pelna nazwa i taka zróbcie na naklejkach i reszcie ok?

Autor:  mario33 [ So sie 15, 2015 1:53 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Nazwa jest ok, w złocie biorą udział nie tylko ludzie z ADVrider.

Autor:  mario33 [ So sie 15, 2015 2:22 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

w pierwszym poście dałem info organizacyjne - cały czas do uzupełnienia.

Autor:  Tezla [ So sie 15, 2015 5:30 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Miałem okazję nocować w tym Orle a XLka w wiatrołapie, dojazd był górskim offem :)

Autor:  rockride [ Wt sie 18, 2015 12:05 pm ]
Tytuł:  Re: Orzeppentreffen 2 Reloaded; Kotlina Kłodzka; 9-11.10.201

Witam !

Uzupełniam info o zlocie.


Zgodnie z ustaleniami z załogą "Orła" przedstawiam kalkulację wraz z menu podczas naszego spotkania.

Menu wygląda następująco :

09.10.2015 – Piątek

- kolacja ciepła ( bigos, sałatka warzywna, wędlina, ser, jajko w majonezie, pieczywo, chleb herbata)

10.10.2015 – Sobota

- śniadanie – podane w formie stołu szwedzkiego ( kiełbaski na ciepło, jajecznica, zestaw serów i wędlin, warzywa świeże, twaróg, kawa, herbata, dżem, pieczywo, masło)

- wieczorna impreza plenerowa grill: (karczek, pierś drobiowa, boczek, kiełbaski cienkie, krupniok, kiełbaska na ognisko, smalec z ogórkiem kiszonym, surówka z białej kapusty, ogórek z pomidorem, papryka konserwowa, napoje i soki, herbata, kawa, pieczywo, dodatki)
Na miejscu grille z podstawową obsługą, ognisko, opał, teren oświetlony, tło muzyczne.

11.10.2015 – Niedziela

- śniadanie – podane w formie stołu szwedzkiego (żurek, jajecznica, zestaw serów i wędlin, warzywa świeże, twaróg, kawa, herbata, dżem, pieczywo, masło)

Podczas pobytu zakwaterowanie w pokojach 2 – 6 osobowych oraz w dwóch salach 8 i 12 osobowych. Standard turystyczny, łazienki poza pokojami. Na miejscu pościel, brak ręczników.

W przypadku niepogody istnieje możliwość przeprowadzenia imprezy z pełnym menu plenerowym wewnątrz schroniska. (około 140 miejsc siedzących)

Rozkład łóżek wygląda następująco :

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 0U/pubhtml

W celu rezerwacji robimy następujące kroki :

1. Wpłacamy daną kwotę zależnie od noclegu w kwocie 120 zł (opcja w namiocie) lub 150 zł (opcja pod dachem) na moje konto :

Piotr Pasek
44 1140 2004 0000 3102 3481 0914

Tylko wpłata jest równoznaczna z potwierdzeniem rezerwacji. Nie ma możliwości wpłaty na miejscu, dzielenia podanych kwot dla przyjeżdżających w sobotę itd. Upraszczamy kwestie organizacyjne, staramy się nie komplikować i nie robić zbędnego zamieszania :)

W treści przelewu proszę umieścić koniecznie nick forumowy, zrobić przelew na 120 lub 150 zł a następnie wysłać do mnie maila na adres rockride@o2.pl z informacją o tym, że forumowicz o nicku X zrobił przelew na kwotę Y zł. Dlaczego w ten sposób ? Dlatego, że pojawią się osoby spoza forum ADV którym nie mogę wysłać PW a może zajdzie potrzeba komunikacji :)

UWAGA ! Pamiętajmy o dodatkowej kwocie na upominki dla dzieci Daniela. Każda nadwyżka poza kwoty podstawowe będzie traktowana jako datek na upominki. Aby ułatwić mi zadanie w sytuacji kiedy ktoś wpłaci 120 zł (opcja z namiotem) + 30 zł (na upominki) proszę o info na maila, że mam to rozumieć w taki sposób a nie np. opcję spania pod dachem za 150 zł . Wysyłka maila po dokonaniu wpłaty będzie więc bardzo potrzebna w celu rozwikłania ew. niejasności. Oczywiście numer tel. można jak najbardziej podać na drodze e-mailowej.

Nick + adres mailowy będzie podstawą do ew. dalszej komunikacji między nami i usprawni kontakt.

Niebawem szczegóły dot. tras....

Pozdr.!

Strona 1 z 11 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/