Autor |
Wiadomość |
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 31, 2008 8:04 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
ex1:
Tomek (HP2) czy procz poruszonej przez ciebie kwesti bardziej otwartego interfejsu w 278, i w sumie jednak bardziej odpornej obudowy, jest cos co jeszcze powinienem wziąsc pod uwage porównując te 2 modele..?
- tak naprawdę zumo550 też da radę, ale ja wybrałem 278 z tych wszystkich powodów o których ci wcześniej pisałem + bardzo mi się nie podoba design zumo (zbyt zabawkowy) i kwestia o ktorej wczesniej nie pisalem na forum, tylko 278 w z tych górnopółkowych mozna polaczyc z komputerem nawigacyjnym (Nav-Assistentem) gdybyś kiedyś chciał coś takiego sobie sprawić żeby poczuć sie jak Dakarowiec ;)
beemer:
Czy GPSMapa 278 C to model na Europe.???..Pozatym cena o ktorej mowisz(roznica 1000- zl) to cena z mapami drogowymi Europy i pewnie z morskimi .???..Czy to cena tylko z mapami podstawowymi .???..
Pytam ..bo np po mojej stronie mamy model 276 C..a pozniej juz 376 C ..378 i 478..ale dopiero model 376C dorownuje cena do Zumo 550...
- z 278 dostajesz mape calej Europy w zestawie a zadną morską (choć takie tez czyta), 278 to troche bogatsza wersja 276 - ma nie 256Mb pamieci a 2Gb a odbiorniki o ktorych mowisz 376, 378, 478 to sa wlasnie typowo morskie
_________________
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 31, 2008 8:58 am |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
zumo 550 cena z mapami CN 9.0 + GP Mapa Polski 5.0 to koszt 2899 zł
278 z tymi samymi mapami to koszt 3999 zł
ps. dzieki wszytkim, myśle ze temat zostal juz wyczerpany :)
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 31, 2008 9:13 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
jezeli bedziesz jezdzil w terenie a z nawigacji pod adres korzystal w Polsce sporadycznie to nie bierz z mapa Polski, za chwile wejdzie nowy CN z poprawiona Polska a ma duzo lepiej rozpracowane wszystkie drogi niz mapa z imagisa wiec szkoda tych paru zlotych na dubel
|
|
Góra |
|
|
Gregor
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 31, 2008 9:28 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt lut 16, 2007 8:07 pm Posty: 537 Lokalizacja: Trisiti
|
ex1 napisał(a): 60-tka nie wchodzi w gre bo jak napisalem chce miec ten sam GPS również do auta.
Ludziska kiedy zrozumiecie. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. I Tomek nie komentuj :lol: Poza tym jak rozwalisz na motorze gps-a to nie będziesz go mial i w aucie. ex1 napisał(a): zumo 550 cena z mapami CN 9.0 + GP Mapa Polski 5.0 to koszt 2899 zł
278 z tymi samymi mapami to koszt 3999 zł
Do samochodu zwykły PDA + mapy. (już wiesz skąd :-) ) koszt 1000zł
No moto już wg wyboru. Ale na cholerę Ci CN9 jak chcesz śmigać po terenie. I tak będziesz musiał wgrywać inne mapy, bardziej szczegółowe.
A jak chcesz TYLKO po utwardzonych drogach jeździć to przełozysz z samochodu PDA + mapy. (już wiesz skąd :-) )
A jeżeli jesteś strasznie bogaty to nic na to nie mogę poradzić 8)
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 31, 2008 2:31 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
no i właśnie rzecz tym iżja jestem zwolennikiem, rzeczy uniwersalnych tym bardziej iż ze mnie jest początkujący rider.
co do PDA i map to takie rozwiazanie juz mam od dobrych kilku lat
zasadniczo korzystaem z Automapy na polske i Tomtoma na Europe.
sprawdzalo sie do czasu Automapy 4 i 4.5 bo tu juz trzeba wyłożyć...
i tak sobie mysle ze skoro mam kupować nowa Automape i nowego Tomtoma (lub Automape na europe) plus przydałoby sie nowe urzadzenie juz ze zintegrowanym GPS-em, noi dodatkowo cos na motor. to chyba mnie wcale nie wyjdzie duzo taniej.
w koncu zumo pojdzie w koszty, a obecny PDA plus GPS na allegro..:D
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 31, 2008 7:10 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
AdvHP2rider napisał(a): jezeli bedziesz jezdzil w terenie a z nawigacji pod adres korzystal w Polsce sporadycznie to nie bierz z mapa Polski, za chwile wejdzie nowy CN z poprawiona Polska a ma duzo lepiej rozpracowane wszystkie drogi niz mapa z imagisa wiec szkoda tych paru zlotych na dubel
Widziałem już nowszą wersję CNE w wersji dla Volvo (miałem też CNE wcześniejsze, pokrywające się z v.9) i muszę powiedzieć, że niewiele jest zmian w najbardziej problematycznej kategoryzacji dróg. W PL dodano kilka nowych obwodnic i węzłów. Jeśli tak samo będzie wyglądać wersja dla Garmina to nie należy się spodziwać wielu zmian dla Polski a raczej Europy.
Nadal uważam, że dla jazdy enduro CNE to najlepsze rozwiązanie (poza oczywiście mapami topograficznymi).
|
|
Góra |
|
|
Gregor
|
Tytuł: Napisane: Cz sty 31, 2008 7:23 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt lut 16, 2007 8:07 pm Posty: 537 Lokalizacja: Trisiti
|
Dominik napisał(a):
Nadal uważam, że dla jazdy enduro CNE to najlepsze rozwiązanie (poza oczywiście mapami topograficznymi).
No własnie, a te trzeba mieć gdzie wgrać (odbiornik łykający *.img) no i po co wydawać kasę na CN w teren?
|
|
Góra |
|
|
beemer
|
Tytuł: Napisane: Pn lut 11, 2008 11:32 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm Posty: 2916 Lokalizacja: eh Canada
|
Gregor napisał(a): Dominik napisał(a):
Nadal uważam, że dla jazdy enduro CNE to najlepsze rozwiązanie (poza oczywiście mapami topograficznymi).
No własnie, a te trzeba mieć gdzie wgrać (odbiornik łykający *.img) no i po co wydawać kasę na CN w teren?
Gregor
Zumo 550 spokojnie sobie radzi z kartami 4 GB
|
|
Góra |
|
|