Teraz jest So lis 18, 2017 3:50 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 59 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: KAMERKI NA KASK ???!!!!
PostNapisane: So lis 17, 2007 8:46 pm 
Świeżak

Dołączył(a): N lis 11, 2007 12:37 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Łodziak
Witam wpadłęm na pomysła !!!:)
Zamontowania kamerki na kasku, czy ktos może orientuje sie w tym temacie.
Znalazłem jakaś na Ebay ale jakiś totalny shit rozdzielczośc dziecinna 640x480 i wygląda jak koreańska plastikowa tandeta.
Ja generlanie wymysliłem sobie taki system ale nie wiem czy jest to mozliwe? musze tez sprawdzić. Mam kamerę w tankbaku i mała kamerkę na kasku która przekazuje obraz do kamery! To wydaje mi się oki pomysł tylko problem w tym ze nie widziałem takiego systmu jeszcze, ale zaraz zaczynam grzebać
jak ktoś już może ma coś takiego bede wdzieczny za podpowiedz.

Pozdro
Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lis 17, 2007 9:16 pm 
Świeżak

Dołączył(a): N lis 11, 2007 12:37 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Łodziak
JAk kogoś to interesuje to tu jest fajny link ..
http://www.dogcamsport.co.uk/helmet-camera-viosport.htm

pozdro
Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KAMERKI NA KASK ???!!!!
PostNapisane: So lis 17, 2007 9:46 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
LUKASZ napisał(a):
Witam wpadłęm na pomysła !!!:)
Zamontowania kamerki na kasku, czy ktos może orientuje sie w tym temacie.
Znalazłem jakaś na Ebay ale jakiś totalny shit rozdzielczośc dziecinna 640x480 i wygląda jak koreańska plastikowa tandeta.
Ja generlanie wymysliłem sobie taki system ale nie wiem czy jest to mozliwe? musze tez sprawdzić. Mam kamerę w tankbaku i mała kamerkę na kasku która przekazuje obraz do kamery! To wydaje mi się oki pomysł tylko problem w tym ze nie widziałem takiego systmu jeszcze, ale zaraz zaczynam grzebać
jak ktoś już może ma coś takiego bede wdzieczny za podpowiedz.

Pozdro
Łukasz


Jesli myslisz o wydaniu na ten cel 200 F..to nie oczekuj zbyt wiele ..
podczas swej podrozy ostatniej tez mialem kamerke na kasku . Do kroniki rodzinnej moze byc..nic pozatym ..
Ja uzywalem kamere tej firmy ..

http://www.hoyttech.com/

Tu mozesz poczytac o nowinkach
http://helmetcameracentral.com/
http://www.helmetcamera.com/acart/agora.cgi

Z tego co widze to mieszkasz w Angli ..wiec jesli chcesz miec ok produkt to powinienes sie zastanowic na Sonic..tego typu system uzywaja chlopaki w LWD..

http://www.sonic-comms.com/warning.htm

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lis 17, 2007 9:56 pm 
Świeżak

Dołączył(a): N lis 11, 2007 12:37 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Łodziak
haha Dzieki serdeczne haha jestem pod wrazeniem haha oblatania w tematach :):) Ojjj jak się ciesze ze zapisałem się na to forum :) hahaha

Jesli chodzi o wyspy to generlanie nie mieszkam tu jestem tu gdyż mam firme z reklamami wielkoformatowymi i staram sie troszke rozszeżyć rynek :):) a ze kumpli tu masa wiec siedze ty juz od miesiąca i kombinuje jak moge aby cos w końcu tu zawiesic a nie jest łatwo :) te ... przepisy Safe & Healty doprowadzaja mnie do szału .. :evil:

Dzieki serdeczne

Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lis 17, 2007 10:17 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
Mozesz sie zastanowic nad tym ..Nie wiem jaka jest jakosc..ale dosc przestepna cena..jedyne co mi sie obilo o uszy to to ze Samsung zrobil jakis dziwny format i potrzebny jest konwerter do AVI..


http://www.samsung.com/ca/products/camc ... 00lxac.asp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lis 18, 2007 1:07 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lut 16, 2007 8:07 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Trisiti
beemer napisał(a):
Mozesz sie zastanowic nad tym ..Nie wiem jaka jest jakosc..ale dosc przestepna cena..jedyne co mi sie obilo o uszy to to ze Samsung zrobil jakis dziwny format i potrzebny jest konwerter do AVI..


http://www.samsung.com/ca/products/camc ... 00lxac.asp


Byłeś szybszy :-)

Mam dwie takie kamery SC-X210L i SC-X300L.
Generalnie jakość zupełnie przyzwoita, i moze słuzyć za zwykła kamerę po odłączeniu obiekywu na łeb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lis 19, 2007 11:48 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm
Posty: 1936
Lokalizacja: Wrocław
LUKASZ napisał(a):
h te ... przepisy Safe & Healty doprowadzaja mnie do szału .. :evil:



health and safety...? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 21, 2007 7:11 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am
Posty: 1610
Lokalizacja: Częstochowa
ja postanowiłem kupić sobie tą:
http://www.polo-motorrad.de/product/275 ... ils.0.html
jak uzbieram kasę na ten cel. Przekonuje mnie wodoodporność


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 21, 2007 10:57 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
Dominik napisał(a):
ja postanowiłem kupić sobie tą:
http://www.polo-motorrad.de/product/275 ... ils.0.html
jak uzbieram kasę na ten cel. Przekonuje mnie wodoodporność


Przekonala ci wodoodpornosc.:-)))) kazda szanujaca sie firma produkujaca kamery na helmet jest wodoodporna..Duze to to ..widziales w realu ta kamere .??/ smiem powatpiewac ze nie ..pozatym slaba rozdzielczosc..mozesz byc rozczarowany jakoscia...
Pisze bo moja ma 720 i tez nie jestem zadowolony z jakosci Video ..Moim zdaniem niepotrzebnie wydane 190$..no i moja jest wilkosci bateri paluszka.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 22, 2007 11:46 am 
Początkujący

Dołączył(a): Wt lis 06, 2007 2:11 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa
Pod tym linkiem jest filmik z tej kamerki doczepionej do modelu rakiety.
http://www.youtube.com/v/LdDaMUZndxc&rel=1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 22, 2007 1:28 pm 
Świeżak

Dołączył(a): N lis 11, 2007 12:37 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Łodziak
Witam ! !

Cześć Dominik .!

Słuchaj widziałem ta kamerkę w jednym ze sklepów w londynie i powiem ci ze Ta kamera wygląda fatalnie ! Jakosc cińskiej podruby hahahah :)
Serjo nie warta zadnych pieniedzy, gościu w sklepie powiedział ze praktycznie nie nadaje sie do niczego , sam generlanie zastanawiał sie po co to ludzie kupują wpadłem z nim w taką szczerą gadkę i wyśpiewal wszystko.
Sam zastanawiałem się nad ta kamerką bo tez szukam ale jak na razie nie moge się zdecydować na nic !
Bo jak juz jest coś dobrego to kosztuje astronomiczne pieniądze a nie czarujmy się to nie jest najwzniejsza rzecz :):)
Te kamerki co Bemeer polecił w postach powyżej sa okii widziałem tą samsunga kamerkę robi miłe wrażenie .... i zastanawiam się nad nią poważnie !

pozdro

Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 22, 2007 7:09 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am
Posty: 1610
Lokalizacja: Częstochowa
beemer napisał(a):
Przekonala ci wodoodpornosc.:-)))) kazda szanujaca sie firma produkujaca kamery na helmet jest wodoodporna..Duze to to ..widziales w realu ta kamere .??/ smiem powatpiewac ze nie ..pozatym slaba rozdzielczosc..mozesz byc rozczarowany jakoscia...
Pisze bo moja ma 720 i tez nie jestem zadowolony z jakosci Video ..Moim zdaniem niepotrzebnie wydane 190$..no i moja jest wilkosci bateri paluszka.
pozdrawiam


Beemer, widziałem i nawet dotykałem! Ja nie jestem maniakiem filmów ani zdjęć tak jak Ty. Dla mnie film nakręcony telefonem kom. wystarczy.
I zaczyna mnie wkurzać ten Twój "ponglish". Może ja też zacznę pisać bez polskich znaków i będę wrzucał gebbelsowskie wstawki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 22, 2007 7:12 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am
Posty: 1610
Lokalizacja: Częstochowa
Piter_07 napisał(a):
Pod tym linkiem jest filmik z tej kamerki doczepionej do modelu rakiety.
http://www.youtube.com/v/LdDaMUZndxc&rel=1


Jestem jeszcze bardziej przekonany!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 22, 2007 9:05 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lut 16, 2007 8:07 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Trisiti
Dominik napisał(a):
I zaczyna mnie wkurzać ten Twój "ponglish". Może ja też zacznę pisać bez polskich znaków i będę wrzucał gebbelsowskie wstawki?


Ło Boze. Dominik, ktoś Ci wyjadł krem z rurki? :lol: Wyluzuj.

Ale ad rem, znaczy do rzeczy :idea: (strach uzywać makaronizmów) 8)

Te kamerki nie mają podstawowej rzeczy, która jest niezbędna do tego do czego chcecie jej używać (a samsung ma :-) )- STABILIZATORA

Poza tym brak jej wyswietlacza do podglądu. Będzie to wypas film jak się nakręcisz pół dnia i obejrzysz tylko niebo.

Postaram się w sobotę wyskoczyć w teren to nagram małe kawałki i zapodam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lis 23, 2007 6:02 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
Dominik napisał(a):

Beemer, widziałem i nawet dotykałem! Ja nie jestem maniakiem filmów ani zdjęć tak jak Ty. Dla mnie film nakręcony telefonem kom. wystarczy.
I zaczyna mnie wkurzać ten Twój "ponglish". Może ja też zacznę pisać bez polskich znaków i będę wrzucał gebbelsowskie wstawki?


jakies kompleksy kolega ma .???
Jesli tak ..to trza leczyc ..bo z wiekiem bedzie coraz gorzej ...
A apropos tego co ty sobie kupisz..to tak olewajaco piszac ..mnie to lata ..
Chcialem tylko doradzic..
A jesli chodzi o czcionke..pisz sobie chlopie jaka chcesz ...obys juz nie popadal w flustracje ...


Ostatnio edytowano N lis 25, 2007 7:39 am przez beemer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 4   [ Posty: 59 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL