Teraz jest Pt lis 24, 2017 7:25 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 39 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS
PostNapisane: Cz lis 12, 2009 2:40 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So mar 07, 2009 8:34 pm
Posty: 1089
deluser napisał(a):
BIG i kardan? Od kiedy? Big świetny sprzęt w teren, polecam!

Przeczytaj uważnie: "DR BIG 800 spełnia wiekszość warunków, które są sprzeczne z sobą". WIĘKSZOŚĆ więc nie wszystkie, palców jednej ręki starczyłoby Ci na policzenie singli z kardanem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS
PostNapisane: Cz lis 12, 2009 2:42 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pn lis 09, 2009 10:03 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Poznań
No ok :) Moto fajne, szkoda, że już nieprodukowane, solidna konstrukcja i wytrzymały silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS
PostNapisane: Cz lis 12, 2009 2:52 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 30, 2008 5:31 pm
Posty: 612
Lokalizacja: Wro
akcent napisał(a):
palców jednej ręki starczyłoby Ci na policzenie singli z kardanem

to w ogóle jakieś istnieją? :shock: właśnie (tak z ciekawości) czym może być podyktowane stosowanie kardana tylko w "większych" pojemnościach? koszty? technologia? parametry?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS
PostNapisane: Cz lis 12, 2009 7:34 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3755
Lokalizacja: Wrocław
kiedys honda miala w ntv - poj. ok 600cm3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS
PostNapisane: Cz lis 12, 2009 9:49 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So sie 02, 2008 9:12 pm
Posty: 1524
Lokalizacja: Polska
AdvHP2rider napisał(a):
kiedys honda miala w ntv - poj. ok 600cm3


ntv to v-ka, nie singiel. Były tez 650 i 700


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS
PostNapisane: Pt lis 13, 2009 12:07 am 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3755
Lokalizacja: Wrocław
pytanie bylo od Mika czy wal wystepowal w mniejszych pojemnosciach to przypomniala mi sie ntv
ale dawno temu o ile pamietam wal mialy nawet (niemieckie) motocykle z poj. ponizej 500cm3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS
PostNapisane: N lis 15, 2009 7:10 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): Pn lip 20, 2009 9:17 pm
Posty: 283
Lokalizacja: Nowa Ruda - Kotlina Kłodzka
MiKo napisał(a):
akcent napisał(a):
palców jednej ręki starczyłoby Ci na policzenie singli z kardanem

to w ogóle jakieś istnieją? :shock: właśnie (tak z ciekawości) czym może być podyktowane stosowanie kardana tylko w "większych" pojemnościach? koszty? technologia? parametry?

Witam,..
ogolnie single z kardanem pojawiły sie kiedy to jeszcze nie skąpiono na porządnych materiałch i motocykle tworzyli kierowcy a nie ksiegowi,....W pierwszej kolejnosci przychodzi mi na myśl BMW R35 "osiołek",...AWO Simson znany chyba każdemu,..jakby tak dobrze poszukał to pewnie by sie ich troche uzbierało,..ale jakby nie patrzec to Kardan ma tradycje w motocyklach made in germany :),...

Pozdr.!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS
PostNapisane: Pn lis 16, 2009 11:25 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sie 18, 2008 8:31 am
Posty: 2659
Lokalizacja: Poznań
spozo napisał(a):
nemoleon napisał(a):
No hp2 wygląda dobrze, po paru korektach byłoby w ogóle całkiem nieźle, natomiast zakończenie produkcji znaczy pewnie mała ilość części później... do tego chyba mało popularny prawda? więc z dostępnością części na końcu świata może też być umiarkowanie fantastycznie.
W sumie to mógłby byc taki 1-2 roczny ale niezbyt dużo ofert...


Ale czy HP2 nie ma wielu części wspólnych z GS1200 - w każdym razie tych co ewentualnie na końcu świata mogą ulec zepsuciu ?
Ale to chyba Tomek sie wypowie bo wie lepiej :D


Wiele części do HP2 pasuje od GS1200, na razie z dostępnością nie ma większych problemów, poza tym silnik który jest w HP2 od przyszłego roku będzie w nowym GS1200.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tenere vs BMW GS
PostNapisane: Pt gru 04, 2009 12:28 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pt maja 01, 2009 8:49 pm
Posty: 106
Lokalizacja: Krakow
Kurde to straszna szkoda ze przestali produkowac HP2 . Wedlug mnie to byl najlepszy ADV moto na rynku . Z nowych pozostaje linia BMW , Tenere lub Stelvio . Ja wlasnie sie wadze czy brac Tenerke czy Afryke - jedna z ostatnich. Szkoda ze powstaje duzo motocykli pseudo ADV jak np Ducati Multistrada czy nowy Transalp , nie mowiac o nowym Tigerze . Oczywiscie bez urazy kazdego z nich , bo kazde moto ma swoje wady i zalety . Problem w tym ze producenci tworzac model ADV ida bardziej na wizerunek i rzeczy ktore w prawdzim ADV sa nie przydatne : felgi z odlewu a nie szprychowe lub kierunki w ochraniaczach na lapy ( Ducati ) . Zapominaja o tym ze prawdziwe ADV musi dac sobie rade w kazdych warunkach - czyli prostota wykonania i niezawodnosc . Brakuje takiego motocykla jak np. Land Rover Defender w samochodach . Sprawdzona , niezawodna konstrukcja , produkowana od wielu lat . Wielka szkoda ze zaprzestali produkcji Africi . HP2 byl motocyklem godnym sprostania kazdych warunkow , no i tez koniec ehhhh . Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 3   [ Posty: 39 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL