Autor |
Wiadomość |
dudopl
|
Tytuł: Przeszczep Napisane: So mar 27, 2010 11:26 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
Udało mi się nabyć na znanej giełdzie internetowej zawieszenie od tt 600 belgarda upside down ohlins w stanie praktycznie nowym za śmieszną cenę :) Będzie to przeszczepiane do xt600z :) czyli mojej babci Tereski. Ale pytanie mam takie czy ktoś może posiada serwisów kę do tej maszyny bo chciałem olej w zawiasie wymienić i nie wiem ile wlać i jakiego ? Niedługo zamieszczę foty przed i po zmianie.
Ostatnio edytowano Śr kwi 14, 2010 11:26 am przez dudopl, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
johnmichael
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: So kwi 10, 2010 2:59 pm |
|
Dołączył(a): So lut 14, 2009 5:10 pm Posty: 1998 Lokalizacja: Plymouth/Opole
|
Czy mi się wydaje czy większość Twoich postów jest okraszona linkiem do strony internetowej? Traktujesz to forum jako formę darmowej reklamy? Jeśli tak to wal do działu gdzie możesz się zareklamować. Jeśli tylko chcesz by link do Twojej strony był w każdym poście, wpisz go w panelu sterowania jako podpis. To forum jest nie komercyjne, więc jeśli chcesz by przebywanie tu dało Ci pieniądze to musisz charytatywnie wspomóc mas wszystkich wnosząc opłatę.
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Śr kwi 14, 2010 9:18 am |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
johnmichael napisał(a): Czy mi się wydaje czy większość Twoich postów jest okraszona linkiem do strony internetowej? Traktujesz to forum jako formę darmowej reklamy? Jeśli tak to wal do działu gdzie możesz się zareklamować. Jeśli tylko chcesz by link do Twojej strony był w każdym poście, wpisz go w panelu sterowania jako podpis. To forum jest nie komercyjne, więc jeśli chcesz by przebywanie tu dało Ci pieniądze to musisz charytatywnie wspomóc mas wszystkich wnosząc opłatę. Jeśli odwiedzisz kiedyś stronę o której wspominasz dostrzeżesz brak reklam :) więc kasy raczej na tym nie robimy a raczej w pełni mamy kontrole nad tym co i w jakim formacie oraz gdzie zamieszczamy i nie widzę w tym nic złego. Ale Polak potrafi i każdy powód do przyczepienia się jest dobry. A może warto znaleźć kompromis i zbudować zakładkę crew czyli każda ekipa mogła by tam sobie zamieszczać swoje rzeczy .
|
|
Góra |
|
|
johnmichael
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Pt kwi 16, 2010 11:14 pm |
|
Dołączył(a): So lut 14, 2009 5:10 pm Posty: 1998 Lokalizacja: Plymouth/Opole
|
Nikt na forum nie dopisuje po każdym poście linka do strony. Byłem na Waszej i miałem wrażenie, że jest to coś a'la motovoyager gazeta dlatego pomyślałem, że może być to reklama. Totalnie nie mam nic przeciwko byś sobie umieścił ten link w podpisie albo nawet 2 jeśli tylko chcesz. W panelu sterowania możesz dodać podpis jaki Ci się rzewnie podoba i wszystko wtedy jest cacy. Mam nadzieję, że nie poczułeś się urażony moim poprzednim postem. Nie miałem nic złego na myśli. Sama strona mi się podoba i będę tam jeszcze zaglądał.
Pozdrawiam, JM
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Pn kwi 19, 2010 11:06 am |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
To fakt jeden z naszej paczki jest związany z gazetą o której wspomniałeś ale to nie jego winą :wink: i tego żeby strona była podobna do MV chcieliśmy uniknąć. Trzeba będzie coś przebudować Pozdrawiam .
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Pn kwi 19, 2010 10:44 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Dudpol, opisuj na bierząco wymianę widelca. Wal zdjęcia. Jestem ciekaw. Zamierzam się na taką tenerkę lub XL i też pewnie będę myślał o przeszczepie. Aha, link mi nie przeszkadzał :wink:
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Pt kwi 30, 2010 3:22 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
Więc przedni widelec ups down wraz z półkami został zaadoptowany z TT 600 BELGARDA dokładnie taki sam jak w yamaha WR 450. Zawiasy wymagało tylko rozebrania, wyczyszczenia i zalaniem świeżym olejem 10w oryginalnie lano chyba 5W lub 7,5W Ponieważ babcia Tereska jest trochę cięższa postanowiłem użyć 10W czego w działaniu jeszcze nie miałem okazji sprawdzić bo kontuzja nie pozwala. Z półkami to już inna historia postaram się to w wkrótce podeprzeć zdjęciami
|
|
Góra |
|
|
marcin4943
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Pt kwi 30, 2010 6:19 pm |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 8:53 pm Posty: 468 Lokalizacja: wwa
|
Ja nie jestem pewien czy wymiana oleju na gęstszy da zamierzony skutek.. zawiecha będzie "wolniejsza". Wydaje mi się że lepszym rozwiązaniem byłoby wymiana sprężyn lub chociaż zmiana napięcia wstępnego przez jakies podkładki. Ale generalnie i tak powinno być o lebo lepiej niż na oryginałach. Czekam na postępy :)
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: So maja 01, 2010 1:26 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
Sprawdzimy w praktyce. 8) Ale niestety za 43 dni (jak wyrok dożywocia)
Ostatnio edytowano Wt maja 04, 2010 9:06 pm przez dudopl, łącznie edytowano 1 raz
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Wt maja 04, 2010 7:14 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
Przed przeszczepem Tereska doczekała się generalki 8) silnika który trochę zmodyfikowałem. Poza wymianą kilku zębatek w skrzyni biegów, wymianą łańcuszka rozrządu, oraz wszystkich łożysk i uszczelniaczy, wymieniłem również tłok i dotoczyliśmy nową tuleje ze specjalnej stali którą poddałem procesowi azotowania :twisted: Zobaczymy za rok o ile to podniosło wytrzymałość cylindra.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
|
pawlos133
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Wt maja 04, 2010 8:43 pm |
|
Dołączył(a): N lis 01, 2009 7:28 pm Posty: 30 Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
|
hehe poznaje ten garaż :)
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Wt maja 04, 2010 9:05 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Wt maja 04, 2010 9:26 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Hej. Też martwią mnie tryby biegów w razie zakupu starszego sprzęta. Jakie tam wstawiłeś nowe,używane czy może dorabiałeś. Azotowana tuleja, hmm...może da radę, zdaje się że pierścienie też są azotowane. Wysyłamy w robocie elementy do azotowanie, nie idzie tego ugryźć niczym. Powiedz co z resztą ,z głowicą; wałki,dźwigienki zawory jak to wygląda w tak leciwym sprzęcie. Jakie koszta takiej zabawy? Pozdr.
|
|
Góra |
|
|
dudopl
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Wt maja 04, 2010 10:19 pm |
|
Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm Posty: 2823 Lokalizacja: WWA
|
danek-dr napisał(a): Hej. Też martwią mnie tryby biegów w razie zakupu starszego sprzęta. Jakie tam wstawiłeś nowe,używane czy może dorabiałeś. Azotowana tuleja, hmm...może da radę, zdaje się że pierścienie też są azotowane. Wysyłamy w robocie elementy do azotowanie, nie idzie tego ugryźć niczym. Powiedz co z resztą ,z głowicą; wałki,dźwigienki zawory jak to wygląda w tak leciwym sprzęcie. Jakie koszta takiej zabawy? Pozdr. Co do trybów chciałem kupić nówki, ale cena mnie zmiażdżyła :shock: 350 PLN za jeden tryb. A popsute miałem trzeci i piąty bieg razem cztery tryby co razem daje 1400 PLN :twisted:. Więc wygrzebałem na allegro używaną za 300 PLN :D generalnie każda od xt tt xtz 600 pasuję. Wszystko inne było OK. Koszt wszystkiego wyniósł mnie około 2500 PLN . Taki miałem plan kupić tani sprzęt za ok 3000 i wsadzić w naprawę drugie tyle czyli za 6000 masz w pełni sprawny i co ważne pewny sprzęt.
|
|
Góra |
|
|
Misza
|
Tytuł: Re: Przeszczep Napisane: Wt maja 04, 2010 10:36 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr cze 25, 2008 3:48 pm Posty: 518 Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
|
dudopl napisał(a): Co do trybów chciałem kupić nówki, ale cena mnie zmiażdżyła :shock: 350 PLN za jeden tryb. A popsute miałem trzeci i piąty bieg razem cztery tryby co razem daje 1400 PLN :twisted:. Więc wygrzebałem na allegro używaną za 300 PLN :D generalnie każda od xt tt xtz 600 pasuję. Wszystko inne było OK. Koszt wszystkiego wyniósł mnie około 2500 PLN . Taki miałem plan kupić tani sprzęt za ok 3000 i wsadzić w naprawę drugie tyle czyli za 6000 masz w pełni sprawny i co ważne pewny sprzęt. I tu ci przyznaję w zupełności rację :D, nie ma nic lepszego nic jeżdżenie na sprzęcie który się zna, własnoręcznie przy nim robi a do tego kosztuje 1//2 tego co inni wydają na "pewne" motocykle :). Opisuj całość roboty... strasznie lubię te klimaty, nie zdziwiłbym się gdybym w najbliższej przyszłości sam kupił korbowód od LC4 i dobudował do tego resztę motocykla :D
|
|
Góra |
|
|