Teraz jest Pt lis 24, 2017 4:43 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: przelotowe tenere???
PostNapisane: Pt paź 09, 2009 12:03 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pn sie 04, 2008 11:02 am
Posty: 109
Lokalizacja: Warszawa
Czy chodzi o ST 750?
Jeśli tak, to...
Przeolotowa jest do 140, później zaczyna się powolna walka z wiatrem (chyba że masz wysoką szybę akcesoryjną). Dodatkowo podczas jazdy z predkoscią ponad 140, motocykl zaczyna być coraz bardziej mało stabilny, wiadomo - jest dość wysoki, a przednie zawieszenie czasami zbyt wątłe.
Prędkości maksymalne z jakimi się jeździ, to nawet pod 200. takie prędkości możesz otrzymać kiedy troszke w gaźnikach pogrzebiesz i zmienisz wydech (i nie bedziesz ważył 120 kg).
ST to jeden z najszybszych motocykli enduro tego typu. Ma powiedzmy połówkę silnika od FZR 600. Dodatkowo był on konstruowany na rajdy.
Dół ma taki sobie, ale kiedy zaczniesz krecić - bedziesz zadowolony.

Można go porównać do BMW F800GS.

Tak w ogóle to zapraszam na xtzclub.pl - tam dowiesz się wszystkiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przelotowe tenere???
PostNapisane: So paź 10, 2009 7:56 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2150
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Miałem starszą 660, miałem też xt600. I powiem tak; zamieniając na 660 w terenie stracisz sporo, na asfalcie zyskasz lepszą ochronę przed wiatrem, nieco więcej wygody. Dzięki wadze poczujesz mniejszą moc niż w xt. Ciężko pisać o trwałości w tak leciwych sprzętach, ale tu na +660. Ja miło wspominam tenerkę, a jeździłem 90% off.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przelotowe tenere???
PostNapisane: N paź 11, 2009 5:32 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2150
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
To wciąż singiel, choć ardzo kulturalny. Ja miałem fabryczne przelożenie 15-45 i powyżej 110km/h już się męczyła. Max 160km/h. Jak by było z tyłu 40 to można ciąć pewnie spokojnie 140km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przelotowe tenere???
PostNapisane: Pt lis 06, 2009 7:38 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pn gru 10, 2007 9:40 pm
Posty: 27
Lokalizacja: BC Dolnośląskie
Hey.
Uzytkowałem xtz 660 tenere z 94 r.
Jak dla mnie przelotowa to 100-110/h. Spalanie umiarkowane ok 5- 5,5 L.
Można przycisnąć przy wyprzedzaniu do 140 i jest ok.
Wyższa prędkość jak dla mnie to walka z wiatrem, mocno nosi.
Moja nie miała problemu z osiągnięciem 170 /h.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przelotowe tenere???
PostNapisane: Wt lis 17, 2009 9:28 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lip 20, 2007 12:06 pm
Posty: 433
Lokalizacja: Gliwice
W dużej terefere ważne jest aby sprawdzać łożysko główki ramy. Ma dość specyficzny moment dokręcenia i trzeba go dobrze wyczuć. Używając tej samej siły do dokręcenia sztycy/łożyska co w Hondzie ST będzie łapała szimę już przy 60km/h jadąc solo. Dodatkowo warto pod autostradowe przebiegi zalać świeżym/lub gęstym rzędu 10-12W olejem przednie zawieszenie.

Szima przy wyższych prędkościach to co napisałeś było efektem odciążonego przodu i zbyt bardzo dobitego tyłu przez bagaże. Taki efekt uzyskasz niemal na każdym moto. Można sobie z tym poradzić opuszczając minimalnie (rzędy 1-1,8cm zawieszenie przednie) tym samym minimalnie ją obniżając. Nie ma sensu więcej bo zbyt bardzo geometria się zmieni i kąt natarcia będzie zbyt ostry i tym bardziej będzie podatna na shimę. Trzeba sobie technikę wypracować.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 5 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL