Autor |
Wiadomość |
lokoman
|
Tytuł: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Wt wrz 22, 2009 7:52 pm |
|
Dołączył(a): Pn wrz 14, 2009 10:17 pm Posty: 3 Lokalizacja: Krakoff
|
Witam, myślę od tygodni w czym zakochać się na następny sezon i wlazła mi do oka urocza Super Tenere z ostatnich lat produkcji. Dosiadłem kilku, wielkiej jazdy nie było ale coś w niej jest...
Żeby sie upewnic, że postępuję nieodpowiedzialnie chciałem zapytać jak to właściwie jest z: - maksymalną komfortową prędkością na szybkiej trasie (mam 178cm i 70kg) - spalaniem miasto/trasa/teren lekki - awaryjnością/bezawaryjnością i kosztami serwisowania
No i w ogóle co powiecie...
Aha... jak ją można porównać do TDM 850? - bo znam.
pozdr. Wojtek
|
|
Góra |
|
|
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Wt wrz 22, 2009 9:07 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2931
|
Kuknij na http://www.xtzclub.pl tam dowiesz się wszystkiego Ja swoją sprzedałem m-c temu - z powodów finansowych... Ogólnie moto polecam bo jest pierońsko uniwersalny i w miarę tani zarówno w zakupie jak i serwisie. Moja ST była z 1990 roku, najdłyższy dzienny przelot to 900km i prócz zdrętwiałej doopy nic się nie działo...
|
|
Góra |
|
|
LukaSS
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Wt wrz 22, 2009 9:35 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 04, 2008 11:02 am Posty: 109 Lokalizacja: Warszawa
|
Przyjemna prędkosc jest do 130 - 140, później motocykl z racji swojej geometrii z lekka zaczyna myszkowac. Zadbany motocykl psuje sie niezwykle rzadko, mniej niż te wszystkie najnowsze wynalzki kosztujące kupę kasy. Wygodna pozycja, siedzenie, prostota wszystkiego, silnik w razie czego mozna wrzucic od tdm 850 lub trx. Ze spalaniem mozna zejsć do 5 litrów przy normalnej eksploatacji. Max spalanie jakie miałem na autostradach załadowanym moto to 5,9.
Reszta na xtzclub.pl
|
|
Góra |
|
|
Świerzy ...
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Cz wrz 24, 2009 10:16 pm |
|
Dołączył(a): Wt gru 09, 2008 4:19 pm Posty: 424 Lokalizacja: Łódź
|
LukaSS napisał(a): Przyjemna prędkosc jest do 130 - 140, później motocykl z racji swojej geometrii z lekka zaczyna myszkowac. Reszta na xtzclub.pl Sorry , ale to nie kwestia geometrii , a wiotkiej ramy i zawieszeń . BIG i AT nie myszkują a geometrie maja zbliżoną .... reszta j.w.
|
|
Góra |
|
|
Baza
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Pt wrz 25, 2009 7:37 am |
|
Dołączył(a): So wrz 12, 2009 4:13 am Posty: 54 Lokalizacja: Żywiec
|
Też miałem terenie i polecam również ten sprzęt. Jednak chociaż jest mocniejsza i większa od AT i tak bym wolał AT...(też miałem) aczkolwiek ST ma jedną poważną przewagę nad At a mianowicie cenę.
|
|
Góra |
|
|
Jaqb z Kaszub
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Pt wrz 25, 2009 8:21 am |
|
Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm Posty: 2931
|
Baza napisał(a): ST ma jedną poważną przewagę nad At a mianowicie cenę. ... i pompę paliwa :lol: Mam nadzieję, że nikt się na mnie nie obrazi, ale uważam AT za nieco przereklamowaną, a co za tym idzie właśnie za drogą. Moto jest fajne, ale nie za te pieniądze
|
|
Góra |
|
|
Baza
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Pt wrz 25, 2009 2:15 pm |
|
Dołączył(a): So wrz 12, 2009 4:13 am Posty: 54 Lokalizacja: Żywiec
|
Moto jest dla mnie legendarne i temu się za niego tyle płaci ale pompa paliwa i regulator napięcia są faktycznie pietą Achillesową AT. Ale nie ma tego złego... Jak wymienisz pompe na coś porządnego to nie wierzę że 40-50tyś nie nawiniesz to samo z regulatorem należy dbać o stan połączeń,kostek i też nic mu nie będzie a prostym sposobem można na paście przewodzącej dołożyć mu tylko jakiś radiator z procesora co też przerabiałem i nawet się już nie grzał skubaniec :)
|
|
Góra |
|
|
Świerzy ...
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Pt wrz 25, 2009 6:31 pm |
|
Dołączył(a): Wt gru 09, 2008 4:19 pm Posty: 424 Lokalizacja: Łódź
|
Jaqb z Kaszub napisał(a): Baza napisał(a): ST ma jedną poważną przewagę nad At a mianowicie cenę. Mam nadzieję, że nikt się na mnie nie obrazi, ale uważam AT za nieco przereklamowaną, a co za tym idzie właśnie za drogą. Moto jest fajne, ale nie za te pieniądze Podpisuję się pod tym "obyma rencami" :wink:
|
|
Góra |
|
|
lokoman
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Cz paź 01, 2009 4:24 pm |
|
Dołączył(a): Pn wrz 14, 2009 10:17 pm Posty: 3 Lokalizacja: Krakoff
|
Nie było mnie chwile, dzięki za odpowiedzi!
I skończyło się jak zwykle, jak już jestem prawie przekonany ktoś zasieje wątpliwości i.... Wiem, że tak jest z wszystkim, no ale maszynę będę pewnie używał dłuższą chwilę, więc sami rozumiecie...
pozdr. Wojtek
|
|
Góra |
|
|
abadura
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: N paź 11, 2009 10:34 pm |
|
Dołączył(a): N paź 11, 2009 12:31 pm Posty: 7 Lokalizacja: Kolumna
|
Zrobiłem swoją ST jakieś 15k km i jestem bardzo zadowolony. Nie licząc linki sprzęgła, która zerwała się bo była źle dobrana nic w niej dotychczas nie padło. Jestem tak zadowolony że po jednym sezonie patrzenia jak ja jeżdżę mój ojciec kupił sobie taką samą ;) W jego maszynce (zrobił jakieś 7k km) padł regulator napięcia (a jednak nie tylko AT to boli).
Jeśli chodzi o spalanie to moje niekoniecznie dokładne wyliczenia zawsze dawały wyniki w okolicach 5,5l z kierowcą i bagażem przy jeździe po wszystkim z wyjątkiem autostrad ;). Minusem jest trochę krótka jak dla mnie standardowa szyba, przy wzroście około 186cm wieje prosto na banię.
Podsumowując, będę wierny mojej Teresie bo jest to niezawodny sprzęt w przystępnej cenie a przy tym dość mocny.
|
|
Góra |
|
|
LukaSS
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Wt paź 13, 2009 8:41 am |
|
Dołączył(a): Pn sie 04, 2008 11:02 am Posty: 109 Lokalizacja: Warszawa
|
Abadura, w tym motocyklu to też jest normalne że pada regulator. Kupić trzeba nowy RGU 223, uciąć wtyczki, polutować, dać mase i można jeździc.
A szyba? Masz do wyboru conajmniej dwie akcesoryjne.
|
|
Góra |
|
|
abadura
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Wt paź 13, 2009 7:12 pm |
|
Dołączył(a): N paź 11, 2009 12:31 pm Posty: 7 Lokalizacja: Kolumna
|
LukaSS napisał(a): Abadura, w tym motocyklu to też jest normalne że pada regulator. Kupić trzeba nowy RGU 223, uciąć wtyczki, polutować, dać mase i można jeździc.
A szyba? Masz do wyboru conajmniej dwie akcesoryjne. Regulator kupiłem taki jak był do tego rocznika ('93 - to maszyna mojego ojca) czyli SH569 i dołożyłem radiator. W mojej maszynie (rocznik '94) jest RGU232. Szybę mam w planach na gwiazdkę ;).
|
|
Góra |
|
|
kyller
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Śr paź 14, 2009 9:28 am |
|
Dołączył(a): Pt paź 03, 2008 10:47 am Posty: 98 Lokalizacja: D.C.
|
podepne sie z krótkim pytankiem superterefere ma pompe podcisnieniowa czy elektryczna?
|
|
Góra |
|
|
LukaSS
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Śr paź 14, 2009 3:06 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 04, 2008 11:02 am Posty: 109 Lokalizacja: Warszawa
|
Podciśnieniową, która przez całe życie motocykla praktycznie się nie psuje. Niektórzy wstawiaja ją do Afryki.
|
|
Góra |
|
|
kyller
|
Tytuł: Re: kilka pytań o XTZ 750 ST Napisane: Cz paź 15, 2009 10:15 pm |
|
Dołączył(a): Pt paź 03, 2008 10:47 am Posty: 98 Lokalizacja: D.C.
|
LukaSS napisał(a): Podciśnieniową, która przez całe życie motocykla praktycznie się nie psuje. Niektórzy wstawiaja ją do Afryki. wszystkie roczniki maja podcisnieniową? tak z ciekawosci pytam tylko afri zaczyna na tej pompie chlać paliwo ale cóż
|
|
Góra |
|
|