Teraz jest N lis 19, 2017 2:20 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: To nie simmering na wałku... POMOCY!!
PostNapisane: Śr cze 10, 2009 10:21 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm
Posty: 2746
Pomóżcie proszę i powiedzcie mi co to jest?? Miał cieknąć simmering na wałku, a okazuje się, że cieknie z tego czegoś po lewej stronie. Co to jest???
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 11, 2009 1:26 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 12:05 pm
Posty: 238
Lokalizacja: Pułtusk/Wawa
Chyba juz dostales odpowiedz na forum XTZ Club hehe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 12, 2009 9:10 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm
Posty: 2746
No i wyciągnąłem gada...
widok strony wewnętrznej:
[ img ]
widok strony zewnętrznej:
[ img ]
i o-ring'i; z lewej oryginalny "stary, z prawej nowy...
[ img ]
I teraz problem:
założyłem nowy o-ring - jak widać jest grubszy - i niestety nie da się korka wcisnąć na miejsce (a może ja nie umiem...). Okręciłem więc wpust dwukrotnie taśmą teflonową i założyłem stary o-ring. Wbiłem go młotkiem przez drewno - siedzi na miejscu... Fajnie jest - myślę sobie... Palę moto i korek wyskakuje ze swojego miejsca a za nim rzeka oleju...
Kto poradzi o co kaman?? Jak włoyć korek z nowym - grubszym - o-ringiem?? Jak utrzymać czorta na miejscu??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 12, 2009 9:37 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr cze 25, 2008 3:48 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Sprawdź w serwisówce dokładne wymiary oryginalnego i taki kup... a przedtem sprawdź czy aby nie masz czegoś z odmą, może być czymś zapchana (czasami bywa zaworek w kanale odmy - może nie działać).

Zresztą dziwna sprawa, że tak niczym to nie zabezpieczone draństwo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 12, 2009 10:02 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm
Posty: 2746
Misza napisał(a):
Sprawdź w serwisówce dokładne wymiary oryginalnego i taki kup... a przedtem sprawdź czy aby nie masz czegoś z odmą, może być czymś zapchana (czasami bywa zaworek w kanale odmy - może nie działać).
Zresztą dziwna sprawa, że tak niczym to nie zabezpieczone draństwo...

Niestety w manualu nie ma wymiarów... A co to jest odma i w którym miejscu jej szukać??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So cze 13, 2009 8:09 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr cze 25, 2008 3:48 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Odma - odpowietrzenie skrzyni korbowej, jak zapchana to może ci nawet wywalać uszczelki. W Xtz nie wiem gdzie szukać ale poszedłbym tropem rurki... Znajdź pod motocyklem taką grubszą rurkę zatkaną korkiem i idąc jej śladem najprawdopodobniej trafisz do airboxa, tam znajdziesz następną rurkę idącą do silnika, zdejmij ją i sprawdź czy ma przelot... Sprawdź też czy w miejscu jej wejścia do silnika masz wolny przelot na króćcu lub dalej na zaworku (nie wiem czy tam jest zaworek, w AT nie ma). Rurka powinna wchodzić do silnika poprzez np pokrywę zaworów, więc warto ją zdjąć i w ten sposób to sprawdzić (np dmuchnąć..... raczej mocno ;))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 16, 2009 8:49 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr cze 25, 2008 3:48 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
I jak tam sytuacja?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 16, 2009 12:09 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm
Posty: 2746
Misza napisał(a):
I jak tam sytuacja?

Dmuchłem, chuchłem i przelot jest jak cholera…
Zadzwoniłem do kumpla z XTZ forum i poradził mi jak mam ładnie włożyć korek – udało mi się dostać oring w Zakładzie Hydrauliki Siłowej, wypucowałem całość, nasmarowałem świeżym olejem i złożyłem. Wszystko bangla = zero wycieków
Thx4help!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: Pt paź 23, 2009 6:41 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pn wrz 14, 2009 3:24 pm
Posty: 17
Jaqb z Kaszub napisał(a):
Misza napisał(a):
I jak tam sytuacja?

Dmuchłem, chuchłem i przelot jest jak cholera…
Zadzwoniłem do kumpla z XTZ forum i poradził mi jak mam ładnie włożyć korek – udało mi się dostać oring w Zakładzie Hydrauliki Siłowej, wypucowałem całość, nasmarowałem świeżym olejem i złożyłem. Wszystko bangla = zero wycieków
Thx4help!!

Ale pozostaje ta straszna, odbierająca przyjemność jazdy niepewność: wywali na trasie - a skoro niczym nie zabezpieczone to może wywalić w każdej chwili! - czy nie wywali... no i kiedy? Pół biedy, gdyby nie powodowało tak masywnej ucieczki olleum... Nie idzie tego dekielka czymś-tam zablokować - Polak przecież potrafi! :D 3m się chłopie dzielnie - może nie pierdzielnie? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 9 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL