Teraz jest Śr lis 22, 2017 11:13 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 25 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr lip 25, 2012 12:40 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Cz mar 12, 2009 4:16 pm
Posty: 1237
Lokalizacja: Małopolska
Panowie czy ktos wie jaka korba pasuje do tego modelu ?
szukam też swożnia tłoka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr lip 25, 2012 1:26 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Cz mar 12, 2009 4:16 pm
Posty: 1237
Lokalizacja: Małopolska
dzieki tez tam napisalem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr lip 25, 2012 4:02 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 23, 2010 3:07 pm
Posty: 698
Lokalizacja: Okolice KRK
Sworzeń tłokowy jest wycofany z produkcji (wszystkie XT600!) i nie ma nawet na magazynach. Poszukujemy z koziarzem na szybkości sworznia w dobrym stanie. Czyli jeśli ktoś zarżnął kiedyś silnik w jakimkolwiek XT/TT/GRIZZLY 600 i wymieniał tłok, ale sworzeń był dobry, niech się odezwie !!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr lip 25, 2012 10:00 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz lip 24, 2008 3:38 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Kraków
Podjedź na Makuszyńskiego do Auto Szlifu to dorobią nowy tylko czasem trzeba czekać aż się zbierze tyle co by się piec opłacało odpalać, w razie wypracowania główki korbowodu dorabiają nadwymiarowy razem z powiększeniem otworów w tłoku. Za 80zł. Sworzeń tłokowy nie jest przecież skomplikowaną częścią na którą monopol ma Yamaha :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr lip 25, 2012 10:15 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N kwi 18, 2010 6:10 pm
Posty: 144
Jak znasz wymiary to może http://allegro.pl/listing.php/search?category=156&sg=0&string=sworze%C5%84+t%C5%82okowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Cz lip 26, 2012 7:50 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Cz mar 12, 2009 4:16 pm
Posty: 1237
Lokalizacja: Małopolska
Tezla napisał(a):
Podjedź na Makuszyńskiego do Auto Szlifu to dorobią nowy tylko czasem trzeba czekać aż się zbierze tyle co by się piec opłacało odpalać, w razie wypracowania główki korbowodu dorabiają nadwymiarowy razem z powiększeniem otworów w tłoku. Za 80zł. Sworzeń tłokowy nie jest przecież skomplikowaną częścią na którą monopol ma Yamaha :wink:

no wlasnie nie maja materialu a goscie co sprzedaja sa na urlopach poza tym powiedzial ze 1,5 tyg zrobienie czyli pewnie to co mowisz....
w poznaniu ta sama gadka a glowki nie dorobia bez sworznia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Cz lip 26, 2012 7:51 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Cz mar 12, 2009 4:16 pm
Posty: 1237
Lokalizacja: Małopolska
toudi napisał(a):

niestety sworzen ma wymiary 22mmx72mm :(

gdzies znalazlem ze transporter II 1.6 mial takie sworznie ale gdzie to dostac :( jak tylko z tlokami sprzedaja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Cz lip 26, 2012 7:54 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 23, 2010 3:07 pm
Posty: 698
Lokalizacja: Okolice KRK
Żuk ma 22x70 ale 2mm krótszy to chyba się będzie za bardzo tłukł... Co myślicie? Chodzi o to, że to potrzebne jest "na już" :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Cz lip 26, 2012 10:04 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz lip 24, 2008 3:38 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Kraków
lewar131 napisał(a):
Żuk ma 22x70 ale 2mm krótszy to chyba się będzie za bardzo tłukł... Co myślicie? Chodzi o to, że to potrzebne jest "na już" :/

Nie ma sił które kazałyby mu latać lewa prawa a zawsze można dopasować milimetrowe podkładki albo dotoczyć, tylko otwory w tłoku będą trochę bardziej obciążone niż w założeniach.
Warto sworzeń zważyć żeby było wiadomo czy niema dużych różnic i nie trzeba go wytaczać wewnątrz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr sie 22, 2012 8:24 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): Pt lip 09, 2010 7:34 am
Posty: 88
lewar131 napisał(a):
Żuk ma 22x70 ale 2mm krótszy to chyba się będzie za bardzo tłukł... Co myślicie? Chodzi o to, że to potrzebne jest "na już" :/


Stawiam, że nie będzie tłukł się :-)
Montuj i dawaj relację jak to działa :-)

Gorzej, jeżeli potrzebujesz 22 z małym hakiem idącym w np. 0,2mm... ale może do Żuka również były sworznie nadwymiarowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr sie 22, 2012 8:52 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Cz mar 12, 2009 4:16 pm
Posty: 1237
Lokalizacja: Małopolska
sworzen zamontowany zrobil narazie ukraine ;) w sumie jakies 1000km :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr sie 22, 2012 10:34 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): Pt lip 09, 2010 7:34 am
Posty: 88
koziarz napisał(a):
sworzen zamontowany zrobil narazie ukraine ;) w sumie jakies 1000km :lol:



sworzeń łodet żuka ? Jaki model, jaki to silnik?

Kurde - gitara ! :-)
Ile toto kosztowało? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr sie 22, 2012 10:42 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 23, 2010 3:07 pm
Posty: 698
Lokalizacja: Okolice KRK
17zł w Auto-Szlifie na Zakolu Wisły w Krakowie. 22mm x 70mm.
Sworzeń pasował ciasno, jak oryginał, bez zastrzeżeń. Co ciekawe silnik nadal stuka po odpaleniu przez kilka sekund i później cichnie (taki efekt "załapania ciśnienia oleju") - ale nie wiem czemu to nadal występuje. Fakt jest taki, że ucichł na ciepło, bo przez wymianą tłuk się już niemiłosiernie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr sie 22, 2012 12:28 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr gru 17, 2008 10:02 pm
Posty: 2746
lewar131 napisał(a):
17zł
I weź tu XT-ka zamień na cokolwiek innego... 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: POMOCY xt600 43f 1986
PostNapisane: Śr sie 22, 2012 2:55 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): Pt lip 09, 2010 7:34 am
Posty: 88
lewar131 napisał(a):
17zł w Auto-Szlifie na Zakolu Wisły w Krakowie. 22mm x 70mm.
Sworzeń pasował ciasno, jak oryginał, bez zastrzeżeń. Co ciekawe silnik nadal stuka po odpaleniu przez kilka sekund i później cichnie (taki efekt "załapania ciśnienia oleju") - ale nie wiem czemu to nadal występuje. Fakt jest taki, że ucichł na ciepło, bo przez wymianą tłuk się już niemiłosiernie...


To samo (w sensie stukanie zaraz po odpaleniu na zimnym) mam w dwóch XT'kach. W jednym siedzi silnik z 1VJ, w drugim z 3TB. Po chwili stukanie ustępuje, tak więc TTTM.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 25 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL