|
Autor |
Wiadomość |
sylwester
|
Tytuł: Re: Pierwotne mapowanie XT1200Z Napisane: Pt lis 08, 2013 10:45 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
mały bezpiecznik wsadź we wtyczkę , nie wyciągając jej i mocy przybywaj :D Potem zrobiłem osobny włącznik POWER.
|
|
Góra |
|
|
rrobo
|
Tytuł: Re: Pierwotne mapowanie XT1200Z Napisane: Cz lis 14, 2013 4:19 pm |
|
Dołączył(a): So kwi 13, 2013 11:23 am Posty: 3 Lokalizacja: warszawa
|
W czarnych ST ta opcja też działa, wczoraj postanowiłem sprawdzić jak jest z pełną mocą. Silnik po dodaniu gazu szybciej się wkręca na obroty, ma lepszego kopa z dołu, a góry w moim odczuciu wbrew temu co widać na wykresie też przybyło, cięgnie do czerwonego. Przy przyspieszaniu na 1 czy 2 świeci się kontorka trakcji bo rwie przednie koło do góry :) Na razie zostaje ze zworką. Dzięki Sylwester
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Pierwotne mapowanie XT1200Z Napisane: Cz lis 14, 2013 6:34 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
cos czytałem o niebieskich, że mają fabryczny defekt i są nie do odblokowania :)
|
|
Góra |
|
|
zbiswicz
|
Tytuł: Re: Pierwotne mapowanie XT1200Z Napisane: Cz lis 14, 2013 11:36 pm |
|
Dołączył(a): Wt lis 09, 2010 9:37 pm Posty: 17
|
od niebieskich z daleka prosze, nie maja żadnego defektu :)
|
|
Góra |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|