Teraz jest So kwi 20, 2019 10:22 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Cz lis 08, 2018 9:53 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sie 18, 2008 8:31 am
Posty: 2676
Lokalizacja: Poznań
w 2020 r., będzie dostępna nowa Tenere 700, zapowiada się ciekawie
[ img ]



https://static.advrider.com/wp-content/ ... 90x500.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pt lis 09, 2018 12:24 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 8:37 pm
Posty: 1350
Lokalizacja: Sulechów
wiadomo juz co bedzie tansze Tenera czy Kat ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pt lis 09, 2018 12:55 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sie 18, 2008 8:31 am
Posty: 2676
Lokalizacja: Poznań
igrek napisał(a):
wiadomo juz co bedzie tansze Tenera czy Kat ?

pewnie kat będzie kosztował 70k, także Tenere na pewno bedzie tańsza :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pt lis 09, 2018 2:09 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pn sie 18, 2014 7:40 am
Posty: 24
KAT 45-55 TYŚ skąd Wy bierzecie 70 tyś. 790 nie może być droższe od 1090


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pt lis 09, 2018 5:29 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz lut 03, 2011 7:02 pm
Posty: 439
Lokalizacja: Karpacz/Gniezno
Znając japońców, to nawet jak yamahaha da dobrą cenę, to odbiją sobie na częściach z nawiązką :lol:
Do 2020 to jeszcze wiele rzeczy może się zdarzyć, pożyjemy zobaczymy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Wt lis 13, 2018 9:02 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm
Posty: 1790
Jaki 2020??... koniec Q1 2019 w salonach...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pt mar 01, 2019 11:28 am 
Początkujący

Dołączył(a): Pn lis 09, 2009 10:03 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Poznań
42000 ma kosztować, ja chyba kupię, waham się jeszcze czy crf450l czy to, cena w zasadzie ta sama.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pt mar 01, 2019 8:36 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr paź 18, 2017 6:25 am
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdziłem dziś na targach

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: So mar 02, 2019 5:47 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm
Posty: 1889
Lokalizacja: Kwidzyn
cena bardzo zachęcająca zwłaszcza, że w tym przedziale cenowym do dalekich wypraw enduro travel motocykli nie ma.
Niech mi tu KTM i Huska z jednym cylindrem nie imputuje porównania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: N mar 03, 2019 10:18 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am
Posty: 426
Lokalizacja: Kraków
po wczorajszej wizycie na targach wiem, że mój motocykl "marzeń" nigdy ne będzie mój

wygląda przynajmniej słabo w wykonaniu do konkurencji

lagi jakieś takie chude

prześwit z kierownikiem na pokładzie (pow90kg) jest w okolicach 18cm

Tylna zaiwcha miękka (jak dosiadal się jesczze babeczka do faceta + puste kufry to myślałem że tylne koło będzie dotykać zadupka

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: N mar 03, 2019 11:10 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pn lis 09, 2009 10:03 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Poznań
Kurcze, fakt, na tym foto wygląda brzydko :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pn mar 04, 2019 10:51 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lut 08, 2015 2:08 pm
Posty: 430
Lokalizacja: Radom
Takie motocykle są raczej adresowane do samotnych podróżników. Dla rodzin z dziećmi to raczej z silnikami powyżej litra. :D
Moim zdaniem raczej zgrabna ta Yamaszka. Jednak bardziej podoba mi się KTM 790 R. Plan jest taki, aby zamienić dwa tzn. Lc4 + TDM na jednego 790. Co powiecie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pn mar 04, 2019 12:22 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Cz gru 07, 2017 1:40 pm
Posty: 40
Lokalizacja: Varsovie
deluser napisał(a):
Kurcze, fakt, na tym foto wygląda brzydko :/


Byłem, widziałem - przymierzyłem się. W realu sprawia duuużo lepsze wrażenie.

Jak dla mnie piękna maszyna. Jedyne do czego można się przyczepić to słaba kanapa.

Cienka jak opłatek na Wigilię...

Gdyby nie to, że kupiłem niedawno F800 to miałbym zagwostkę. Ciekawym jak to się sprawuje w terenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pn mar 04, 2019 1:04 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So lut 23, 2013 11:41 pm
Posty: 443
Lokalizacja: Szczecin
Borowa napisał(a):
po wczorajszej wizycie na targach wiem.....
[/img]


Eee tam gadnie. Kolanko ładne :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nowa Tenere 700
PostNapisane: Pn mar 04, 2019 8:20 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pn paź 06, 2008 8:17 am
Posty: 394
Lokalizacja: WROCŁAW
Czy znana już jest dokładna waga?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 22 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL