Teraz jest N lis 19, 2017 7:33 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn maja 10, 2010 3:24 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt lis 02, 2007 10:39 pm
Posty: 1173
Lokalizacja: Lublin
Ponieważ sezon w pełni a relacji ani chu...chu... wklejam. BMW R1200R i F800 GS. Wyjazd sobota rano. Powrót niedziela wieczór. Około 1000 km.

Brodzenie w brodziku.
[ img ]

[ img ]

To jest wszędzie :mrgreen:
[ img ]

Miało nie padać : New Meteo i Telewizornia. Ale lało oczywiście. Mgły i zawierucha.
[ img ]

Bieszczadzka sławojka.
[ img ]

Za sławojką.
[ img ]

Obok sławojki :mrgreen:
[ img ]

Więc jedziemy do Bardiejowa.
[ img ]

Słowacja. Bezdeszczowa. Foto z moto.
[ img ]

Gdzieś po drodze. Taki mały kraj a takie przestrzenie. :roll:
[ img ]

Bardiejów. Podają tu FENOMENALNE !!! bryndzowe haluszki. Wyglądają średnio, ale smakują znakomicie.
[ img ]

Aparat PowerShot G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn maja 10, 2010 3:44 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr sty 21, 2009 2:22 pm
Posty: 698
Lokalizacja: Warszawa
Wiesiu, ale cię nosi!! No piękne te Bieszczady…. ale gdzie łoś? co z łosiem jak mogłeś zostawić go w domu?? :wink: :lol:


Ostatnio edytowano Pn maja 10, 2010 4:00 pm przez Synaj, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn maja 10, 2010 3:57 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): Pt lis 21, 2008 10:14 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Kraków/Brzozów/Gdańsk
Cholera a ja myślałem, że to mało popularna droga ;)

[ img ]

Fajna wycieczka :)

Dodam, że przestrzenie Słowacji też mnie urzekły.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn maja 10, 2010 7:34 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt lis 02, 2007 10:39 pm
Posty: 1173
Lokalizacja: Lublin
Synaj - gdzieś czytałem, że motocykl służy do jeżdżenia :mrgreen:
Jak czytam te wielostronicowe wątki o przebudowach np. LC8, aby moto mogło w ogóle jeździć, a potem nie widzę żadnej relacji...to mnie trochę zastanawia :roll:

Czosnek - może jest i popularna ta droga, ale nie spotkaliśmy nikogo. W ogóle w Bieszczadach pustka. Motocykli może ze dwa - chyba było za zimno i za mokro :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn maja 10, 2010 7:49 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N gru 13, 2009 8:25 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Małopolska
Fajna wycieczka. Byłem w Bieszczadach tydzień wcześniej, ale bez wodnych atrakcji. Czy mógłby ktoś napisać gdzie dokładnie znajduje ten "brodzik".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn maja 10, 2010 8:29 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Cz maja 06, 2010 8:17 pm
Posty: 131
Lokalizacja: Katowice
Ten brodzik jak dobrze kojarzę to z Wołkowyji na Stęznicę, przynajmniej tak mi się wydaje bo przeważnie widzę go z perspektywy kierownicy;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn maja 10, 2010 8:54 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N gru 13, 2009 8:25 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Małopolska
mario_DR350 napisał(a):
Ten brodzik jak dobrze kojarzę to z Wołkowyji na Stęznicę, przynajmniej tak mi się wydaje bo przeważnie widzę go z perspektywy kierownicy;)


Tamtędy to akurat to już kiedyś dawno temu jechałem, ale albo te zdjęcia są zaczarowane, albo to już dawno temu było.... Bo jakoś nie skojarzyłem.

Dzięki za przypomnienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn sie 16, 2010 9:44 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt lis 02, 2007 10:39 pm
Posty: 1173
Lokalizacja: Lublin
W relacji Czosnka i mojej wiosennej pojawił się motyw trasy Baligród-Stężnica-Wołkowyja.
W ten weekend pojechaliśmy ją powtórnie, ale w mniej więcej w połowie odbiliśmy na prawie 1o km szuterek : kierunek Berezka. Polecam!

[ img ]

[ img ]

Temperatury piekielne, więc często lądowaliśmy nad wodą.
[ img ]

[ img ]

Cmentarz - Wańkowa.
[ img ]

Aparat Canon PowerShot G7, żeby nie było :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn sie 16, 2010 9:56 am 
Aktywny

Dołączył(a): N cze 21, 2009 8:03 am
Posty: 106
Lokalizacja: Łódź
Wiesław twoje zdjęcia mnie powalają na kolana , chyba jestem zepsuty te same miejsca a u Ciebie to jak inna planeta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn sie 16, 2010 10:01 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr kwi 15, 2009 5:39 pm
Posty: 1069
Lokalizacja: Podkarpacie
wolly napisał(a):
Wiesław twoje zdjęcia mnie powalają na kolana , chyba jestem zepsuty te same miejsca a u Ciebie to jak inna planeta

Bo Wiesiek ma talent i taki sprytny aparacik :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn sie 16, 2010 10:08 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 11:19 am
Posty: 3832
Lokalizacja: Zalesie Górne
Acent napisał(a):
Bo Wiesiek ma talent

I to jest najważniejsze. Daj mu najprostszego głuptaka i tak Ci zrobi piękne foty... taki dar z góry... Prosta - artist, ot co..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn sie 16, 2010 10:23 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt wrz 01, 2009 7:13 pm
Posty: 501
Lokalizacja: Stolica
Wiesiu i znowu foty powalają, piękna sprawa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn sie 16, 2010 12:38 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt lis 02, 2007 10:39 pm
Posty: 1173
Lokalizacja: Lublin
Panowie :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Dzięki!!!!

Wielkie słowa uznania dla Zuzi, która dzielnie wytrzymała szutry, intensywną jazdę (prawie 900 km w niepełne dwa dni) i bieszczadzkie komary :)

[ img ]

No to jeszcze kilka fotek :mrgreen:

W poszukiwaniu miejscówki na nocleg.
[ img ]

Widok z namiotu - nocleg w Kalnicy.
[ img ]

Cmentarz - Wańkowa.
[ img ]

Rzeczka obok.
[ img ]

Aparat jak wyżej :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Pn sie 16, 2010 11:01 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 19, 2009 8:45 pm
Posty: 2127
Lokalizacja: Warszawa
Zdjęcia Wiesława są jak Zen: proste, czyste i osadzone w chwili. Często mi tego w moim rozpędzonym życiu brakuje :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bieszczady welcome to...
PostNapisane: Wt sie 17, 2010 11:51 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 07, 2010 8:41 pm
Posty: 2807
Lokalizacja: WWA
Prawda, że w ramce ładniej 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL