Teraz jest Pt kwi 19, 2024 2:33 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 6 z 7   [ Posty: 103 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: N sie 07, 2011 11:35 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): Pn lip 05, 2010 10:45 am
Posty: 75
Lokalizacja: Gdańsk
marekm napisał(a):
Problem z Triumphem, to nie tylko "nieznana jakość", ale również skromność sieci jako takiej, nie tylko w Polsce, ale również w kontynentalnej Europie. O reszcie świata nie wspominając. :roll:

O ilości serwisów to wypowiadać się nie będę... bo nie wiem. Jest coś w Rumii i tyle mnie interesuje, i wystarcza (chociaż żeby części ściągneli).
Co do jakości Triupha, w Polsce trudno o prawdziwą, rzeczową opinię, na temat tych sprzętów, i jak na razie spotkałem jednego gościa co naprawdę wie z czym to się je (taki co naprawia prawie same egzotyki, i nie myślę o najnowszych tylko ogólnie). Ile bzdur można spotkać w necie to w głowie się nie mieści (zwłaszcza taki jeden portal, gdzie ludki lubią sobie porozmawiać o czymś czego na oczy nie widzieli), może nawet lepiej bo dzięki temu ceny używek są całkiem zjadliwe :D

Do rzeczy, sam mam tigera 900 (nie mylić z 955) z 1995 roku, czytam głupoty o awaryjności, leję wachę, jeżdżę i mordę cieszę. Jeździłem wieloma hondami, czasem prawie nowymi, i praca triumphowskiej skrzyni biegów moim zdaniem jest najlepsza. Silnik odpala troszkę dłużej niż, np. transalp którego miałem, ale jak na razie odpalił zawsze, oleju nie bierze, pali w granicach rozsądku (maks 6,5 l), moc 85 KM, jak najbardziej wystarcza, bardzo elastyczny, prowadzenie pozwala pokazać ścigawkom tablice na winklach, heble są ok. Silnik jest dość potulny, co nie oznacza słaby, podobno są egzemplarze ponad 150 tys km i jeżdżą. O właściwościach terenowych wiele nie powiem bo mam opony typowo szosowe, szutry tak, las można, ale o błocie zapomnij (może na innych oponach). Do niedawna narzekałem na za wysoko umieszczone podnóżki, (no w terenie nie jest tak jako powinno być), ale jak na winklach szorowałem kilka razy o asfalt butami to narzekać przestałem ( w końcu coś za coś, należy też wspomnieć, że jestem dwumetrowym mutantem, i jeszcze nic mnie nie zadowoliło w pełni w kwestii pozycji).
Nad Wisłą nie lubimy eksperymentować, przez co czasem sporo tracimy. Jak trzymać się nowy kotek zobaczymy, jeśli tylko miałbym taką gotówkę to chętnie bym się przesiadł (ewentualnie na KTM lc 8 adventure R). Pozdrowienia dla tego kto przeczytał całego posta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Wt sie 30, 2011 7:34 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So lip 18, 2009 10:30 am
Posty: 2149
Lokalizacja: Gdańsk
A pro pos jakości, Triumph ogłosił pierwszą akcję serwisową dla Tiegera. Chodzi o wadliwą sprężynę centralnej podstawki - podobno podstawka nie zawsze wraca na swoje miejsce. :roll:

Więcej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Wt sie 30, 2011 7:52 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N paź 28, 2007 9:53 pm
Posty: 870
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Duperela. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Wt sie 30, 2011 9:32 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N mar 18, 2007 7:00 pm
Posty: 420
Lokalizacja: Gdańsk
Jeszcze 10 akcji i dogonią gs800 :D
Swoją drogą parkuje w wawie gość takiego trumpha 800.
Przyjrzałem się silnikowi. Z pod kartera i jednego dekli poci mu sie olej :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Wt sie 30, 2011 9:54 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So lip 18, 2009 10:30 am
Posty: 2149
Lokalizacja: Gdańsk
graphia napisał(a):
Duperela. :)
Owszem, ale w terenie (cofanie) może być upierdliwa. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Wt sie 30, 2011 10:41 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N mar 18, 2007 7:00 pm
Posty: 420
Lokalizacja: Gdańsk
Jeszcze jedna rzecz. Jak się wsiada na moto, to amor tylny z dzwigniami wystaje z 5cm poza płytę podsilnikową. Nie chciałbym tym w nic przywalić, bo by się żle skończyło :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Śr wrz 07, 2011 4:38 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N kwi 13, 2008 8:10 pm
Posty: 721
Lokalizacja: Gdynia
Większy brat nadchodzi!

KLIK


Pozdrowienia,
D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Śr wrz 14, 2011 9:41 am 
Początkujący

Dołączył(a): So lut 13, 2010 11:19 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Sopot
Dzięki uprzejmości salonu w Rumi miałem wczoraj okazję godzinkę testować 800XC, podobny do F800GSa tylko z wyglądu, to całkiem inne moto!!!
3 gary XC lubią i potrafią się kręcić, pozycja ciut bardziej sportowa niż na 800 jak i optycznie wydaje się niższy.
Na asfalcie beemka może tygryskowi buty czyścić.
W lekkim terenie a tylko w takim miałem przyjemność nim jeździć jechałem 20km/h szybciej niż na F800 nie czując żadnych obaw przed tym co będzie w kałuży, za kałużą itd., zawieszenie na lekki powtarzam teren lepsze!
Generalnie w głowie było tylko alleluja i holy shit i banan na maxa.
Po powrocie na F800 czułem się jakbym wprost od kochanki wrócił w objęcia żony...stara dobra pszczółka, co nie przeszkadza mi w ślinieniu się do Tygryska:)
Bardzo ale to bardzo fajny sprzęt, z tego co wiem niedługo wyjdzie 1200cm3....będzie się działo :twisted:
Właśnie Darius o nim zapodał linka;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Pt paź 14, 2011 10:10 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So sie 02, 2008 9:12 pm
Posty: 1572
Lokalizacja: Polska
Ścigacz tez podał info o nadchodzeniu większego brata: http://www.scigacz.pl/Triumph,Explorer, ... 16825.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Pt paź 14, 2011 1:32 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N cze 27, 2010 5:26 pm
Posty: 637
Lokalizacja: Zabrze
A jest też i kolejna akcja serwisowa
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych egzemplarzach tych motocykli silnik podczas zwalniania może nie funkcjonować prawidłowo. W skrajnych przypadkach może dojść do jego zgaśnięcia.
Źródło: http://www.motogen.pl/aktualnosci/z-kra ... rt833.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Pt paź 14, 2011 2:32 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr kwi 15, 2009 5:39 pm
Posty: 1069
Lokalizacja: Podkarpacie
"Inter Cars S.A. zapewnił, że dystrybutorzy otrzymali informację o usterce i sukcesywnie będą kontaktować się telefonicznie, mailowo lub listownie z nabywcami oraz zapraszać ich do najbliższego serwisu w celu usunięcia stwierdzonej usterki."

Takie standardy są obce w BMW.Dowiesz się o akcji jak zapytasz lub przyjedziesz na przegląd. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: Pt paź 14, 2011 6:25 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N cze 27, 2010 5:26 pm
Posty: 637
Lokalizacja: Zabrze
Co jeśli ktoś sobie sprowadził takiego tigerka z wysp do PL? Zrobią w ramach gw. czy odpłatnie? :? Jak Triumph postępuje w takim przypadku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: So lis 05, 2011 2:08 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N kwi 13, 2008 8:10 pm
Posty: 721
Lokalizacja: Gdynia
Triumph idzie za ciosem i szykuje wersje XC R!

Zawieszenie Ohlins przód i tył, radialne tarcze i zaciski Brembo, bezdętkowe koła Kineo i pewnie coś jeszcze, a wszystko jako akcesoria do zamówienia do podstawowego XC.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Ciekawe ile to będzie kosztowac???

Pozdrowienia,
D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: So lis 05, 2011 9:04 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
tez udalo mi sie nim polatac 2 dni i jedna rzecz mnie przerazila jak pomyslalem o terenie, zwroccie uwage na rame. to jedna calosc jak zniszczysz kawalek cala do wymiany wiec na ostra jazde w teren lepiej nie ryzykowac - za droga zabawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Triumph Tiger 800 i XC
PostNapisane: N lis 06, 2011 11:20 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): Pn lip 05, 2010 10:45 am
Posty: 75
Lokalizacja: Gdańsk
AdvHP2rider napisał(a):
tez udalo mi sie nim polatac 2 dni i jedna rzecz mnie przerazila jak pomyslalem o terenie, zwroccie uwage na rame. to jedna calosc jak zniszczysz kawalek cala do wymiany wiec na ostra jazde w teren lepiej nie ryzykowac - za droga zabawa


Chwila, a rama w chociażby afrze to z 3 elementów robiona?
Jak masz dostęp do odpowiednich fachowców to masz możliwość naprawienia chyba każdej stalowej ramy (ale byle komu ze spawarką to bym nie powierzył). Z aluminiowymi ramami to nie wiem, ale wydaje się być bardziej kłopotliwe. Nie wiem czy dobrze się rozumiemy, jak myślisz, że nie zrozumiałem Cię w pełni to "rozszerz myśl".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 6 z 7   [ Posty: 103 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL