Autor |
Wiadomość |
domestos
|
Tytuł: nowy bike Napisane: Cz paź 30, 2008 12:51 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
Po dłuższym zastanowieniu postanowiłem zostawić 1150, przemalować i wyposarzyć w power commandera. Będzie służyć do dalszych wypraw w których będzie potrzebny mało awaryjny motocykl.
Chciałbym natomiast coś lżejszego, co będzie służyć zabawie, pomniejszym wyjazdom w teren do 500 km. Początkowo myślałem o KTM 990, ale to bezsensu dublować duży motocykl, w końcu jeden już taki mam.
Poradźcie coś...
Kasowo mogę się poświęcić...
|
|
Góra |
|
|
PrezesBednarz
|
Tytuł: Napisane: Cz paź 30, 2008 2:27 pm |
|
Dołączył(a): N sie 24, 2008 9:25 pm Posty: 271 Lokalizacja: WPN
|
A coś typu duże SM?
Megamoto albo może Ducat Hypermotard? Tylko tu się nie da 500 km i trochę terenu. Ale do zabawy ideał.
|
|
Góra |
|
|
ron
|
Tytuł: Napisane: Cz paź 30, 2008 5:44 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
|
Góra |
|
|
Mario
|
Tytuł: Napisane: Cz paź 30, 2008 8:32 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am Posty: 897 Lokalizacja: Wrocław
|
Dzięki RON, wyręczyłeś mnie... właśnie miałem pisać o DRZ400 ;)
|
|
Góra |
|
|
beemer
|
Tytuł: Napisane: Cz paź 30, 2008 9:24 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm Posty: 2916 Lokalizacja: eh Canada
|
Poczekaj na 690 Adventure..
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Napisane: Cz paź 30, 2008 9:49 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Chyba jakiś singiel na dobrym osprzęcie (lc4, drz, xr)będzie najlepszym rozwiązaniem. Zawsze można duży zbiornik dokupić. Zresztą same zalety; ekonomiczny ,tani serwis,prosra konstrukcja, niska waga a jak gleba bedzie to nic się (zazwyczj) nie łamie, nie pęka :D
|
|
Góra |
|
|
ron
|
Tytuł: Napisane: Cz paź 30, 2008 10:09 pm |
|
Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm Posty: 1936 Lokalizacja: Wrocław
|
mysle ze naturalna koleja rzeczy jest singiel enduro.
dobry do miasta i do lasu.
poniewaz masz motocykl turystyczny, bralbym cos prostego, lekkiego, bez owiewek i gadzetow.
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Cz paź 30, 2008 10:40 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
Panowie, dzięki za podpowiedzi. Poszukałem troche. Moje typy:
- Ktm 690 Enduro - Dobry silnik, spory moment, sprawdza się w terenie, możliwość przerobienia na fajną wersję rally do szybkiej jazdy po szutrach, przyzwoite prowadzenie na asfalcie i możliwość rozwinięcia sporych prędkości przelotowych. Minusy to waga i skomplikowana obsługa. Wersja Adv byłaby okey, ale problem w tym, że waży jeszcze więcej i jej nie ma. Ktm chyba na razie nie zapowiada adv na 2009 roku a wlasnie w tym roku chcialbym kupic motocykl. Narazie najbardziej mi odpowiada.
- DRZ 400 - fajny sprzęcik, miałem okazję przekulać się po terenie. Rzeczywiście tam spisuje się bardzo dobrze. Minusem jest niewielka pojemność, małe prędkości przelotowe na asfalcie i praktycznie brak wyświetlaczy i informacji o prędkości, obrotach czy poziomie paliwa w zbiorniku. Nie mogę odnaleźć DRZ400 w ofercie Suzuki...
- XR 650R - też nie znalazłem w polskiej ofercie, słyszałem gdzieś, że nie może być sprzedawana w Polsce ze względu na niespełnianie norm emisji spalin Euro III i jest na gaźniku. Fajny sprzęt, wygląda na mocny.. co więcej możecie powiedzieć?
Pozdr.
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Pt paź 31, 2008 5:54 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
xr650r - krolowa rajdu Baja - rozwija predkosci na szutrach do 190km - pisze to bo wiem ze predkosci Cie kreca (ale tu mowimy o niezle stuningowanych xr-kach pod tego typu rajdów)
kolejnym plusem tego sprzetu - bardzo duzo akcesorii tuningowych bo dla dobrego sprzetu az chca sie tunerzy starac ;)
reasumujac - bardzo dobry sprzet ale jak bedziesz chcial zrobic z niego maszyne wyczynowa to dodaj min. 20 tys., znajomy przywiozl sobie taka 2 tygodnie temu i juz pozamawial akcesoria tuningowe ze stanow - jak bedziesz powaznie zainteresowany sprzetem to Cie zapoznam, ale nie wczesniej po szkoda energii
jezeli chodzi o DR-ke 400 to idealny sprzet na latanie troche w terenie troche po lasach, dlugie okresy miedzyprzegladowe (jak na tego typu sprzet), prosta konstrukcj i tani serwis idealna do latania z malym plecakiem gdzie dusza zapragnie, zegary to nie problem , za ok. 200zl zamontujesz sobie jakie ci sie beda podobały
oba sprzety moze i trudno kupic w Polsce ale kto teraz tak przeplaca ;)
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Pt paź 31, 2008 9:55 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
Tomek, dzięki za info. XR to rzeczywiście fajny motocykl, ale chciałem zakupić nowy. Z tego co widzę to ciężko zdobyć XR w Europie. Pewnie jest dostępny tylko w Stanach a teraz dolar oszalał nie mówiąc o kłopotach z clem i transportem. Podejrzewam, że z serwisem też mogą być problemy skoro to dość niespotykana na naszych drogach maszyna, zwyczajnie nikt jej nie zna...
Moze wypowie sie ktoś kto ma XR?
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Napisane: Pt paź 31, 2008 11:04 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
domestos napisał(a): - Ktm 690 Enduro - Dobry silnik, spory moment, sprawdza się w terenie, możliwość przerobienia na fajną wersję rally do szybkiej jazdy po szutrach, przyzwoite prowadzenie na asfalcie i możliwość rozwinięcia sporych prędkości przelotowych. Minusy to waga i skomplikowana obsługa. Wersja Adv byłaby okey, ale problem w tym, że waży jeszcze więcej i jej nie ma. Ktm chyba na razie nie zapowiada adv na 2009 roku a wlasnie w tym roku chcialbym kupic motocykl. Narazie najbardziej mi odpowiada.
od stycznia w ofercie będzie też KTM 690 Enduro R - ten jest naprawdę godny polecenia, ale będzie okropnie drogi. Akcesoria tuningowe już się pojawiają i ten model może stanowić świetną bazę do budowy "rajdówki".
|
|
Góra |
|
|
Mario
|
Tytuł: Napisane: Pt paź 31, 2008 4:26 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am Posty: 897 Lokalizacja: Wrocław
|
domestos - jesli chodzi o DRZ400, to rok 2007 kupisz z homologacja na pelnym legalu (w tym miesiacu kolega kupil w Piasecznie jeszcze ostatnia sztuke oczywiscie rok 2007, cena 20.900)
Suzuki oficjalnie ma wersje wyczynowe RMZ250, 450, a DRZ - muszisz poszukac, jak nie w pl, to Czechy.
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Napisane: Pt paź 31, 2008 7:07 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Ja mam XR 650r. Naskrobałem wcześniej coś w dziale "jednocylindrowcy".
Tu gość miał nówkę:
http://moto.allegro.pl/item438169203_ho ... _nowa.html
Widzę że mógł nawet z założonym rozrusznikiem sprowadzić.
Serwis to pestka. Większość rzeczy samemu zrobisz (w DRZ pewnie też).
Np. wymiana oleju i regul.zaworów -45 min. roboty. Łatwe i przyjemne.
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Pt paź 31, 2008 7:21 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
Skoro kolo sprowadził jedną sztukę XR to może i sprowadziłby 2gą...
Rzeczywiście mocarne moto. Ciekawe jak osiągami można ją porównać z KTM.. wygląda na to, że KTM będzie pdrobinę mocniejszy..
Poczekam do stycznia i popatrzę jeszcze jak wygląda 690 Enduro R :)
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: So lis 01, 2008 2:27 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
absolutnie Ron ma racje.. naturalnym wyborem jest teraz singiel. Pytanie czy 400-450 czy 600-650..
|
|
Góra |
|
|