Autor |
Wiadomość |
domestos
|
Tytuł: Napisane: N lis 09, 2008 7:14 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
fakt faktem, nie jest to salonówka :), ale za to kuloodporna :)
Dobra rada z tym kranikiem. Nie ogarnąłem jeszcze odprężnika i jakoś udało mi się odpalać bez jego pomocy. Rzeczywiście po zalaniu, trzeba wypchać paliwo z cylindra i wtedy powinno zadziałać :)
Jedyna rzecz jaka pozostała do zrobienia, to jeździć jeździć jeździć...
Szkoda, że zima idzie :(
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N lis 09, 2008 8:22 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
ciesze sie bardzo zes szczesliwy po nabytku, juz niemoglem sie doczekac ;)
wyglada identycznie jak Wojtka o ktorym ci wczesniej pisalem, i jest co przy niej porobic przez zime (wywalic pare staro wygladajacych kilogramow) tylko mala prosba wklejac foty max 600px w szerokosci (nie musimy ogladac samochodow sasiadow)
ps. zima dla takiego sprzetu to kolejna przygoda
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: N lis 09, 2008 8:39 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
Dzięki Tomek, będę się stosować do zaleceń :)
Z kilogramami pomyślę w przyszłym roku.
Z tego co się zorientowałem, można poprzerabiać:
1. Tylnia lampa z miejscem na rejestrację i kawałem plastiku który robi za błotnik
2. Kierunkowskazy, zamienić na mniejsze, lżejsze... Swoją drogą u siebie w HP'ku miałeś takie.. skąd je wytrzasnąłeś?
3. Wydech - końcówka (mimo, że bez kata, bo wybebeszona to i tak swoje waży - nie to co tytan) a może i całość od kolektorów
Coś jeszcze?
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N lis 09, 2008 9:04 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
ja bym jeszcze pomyslal o mlodszej twarzy i zegarach
a migacze to najmiejsze i najlzejsze ledy, kupilem w sklepie moto po 60zl/szt - najwieksza zaleta po mini masie to gumowosc przegubu - polecam
ps. napisz cos o parametrach (waga na sucho, moc itd)
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Napisane: N lis 09, 2008 9:31 pm |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Ja mam mniejszą lampę plastikową, bez opcji długich. Za mało światła w nocy w lesie. Szczerze mówiąc wolalbym taką jak Domestos ma. Wg mnie wydech jest ok, nierdzewny i mocny(oporny na upadki), szkoda by było giąć jakiegoś tytana za 2 tysie.
Za to płyta po silnikem alu owszem, chociaż org. jest ok to ma pod "miską" otwór który u siebie zabudowałem.
Kierownica orginalna nie zaciekawa. Jakaś lepsza+ew.podwyższenie żeby się zbytnio nie garbić na stojąco.
Waga na sucho 122kg, moc w wersji "otwartej" 61,2KM.
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: N lis 09, 2008 9:31 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
Waga na sucho to 125 KG właśnie zagłebiam się w serwisówkę..
Powoli zastanawiam się czy jest sens na siłę walczyć z Wagą.. chyba nie ma po co.. lepiej skierować się na poręczność. Dlatego tłumik, bo lżejszy ale i tytan się nie grzeje. Tylny stelarz, bo może się urwać a małe kierunkowskazy, bo można zachaczyć i duże złamać bardzo łatwo.
Moc to 61 KM a moment 64 NM. Przy tej wadze naprawdę jest aż nadto... Dodatkowo wydech jest pusty więc pewnie jest coś więcej. PO wejściu na obroty i odpuszczeniu manety ostro oddaje. Ciśnienie spalin wydostających się z wydechu jest znacznie większe niż w przypadku BMW choć tam pojemność jest prawie 2x większa.
Rozpędziłem się do 150 na asfalcie i jak się jedzie w miarę stabilnym torem, to nie rzuca. Trakcja stoi na b.dobrym poziomie, podobnie jest na szutrach.
Z początku widząc głębszy piach zaciskał mi się żołądek. Przyzyczajony do swojej 260kg lochy z teleleverem i 19 calowym kołem nie przypuszczałem, że tak łatwo mozna śmigać przez takie rzeczy.
Racja z tym podwyższeniem... już się na tym zastanawiałem. Myślełem nawet o amortyzatorze skrętu, ale narazie z małymi prędkościami latam.. nie jest aż tak potrzebny... dystanse to co innego. Mam 181 cm i czuję się mocno przygarbiony.
Ta oldschoolowa lampa i zegar mają swój klimat. Pomyśle w późniejszym termienie o podmianie na coś nowszego.. ciekawe czy dałoby się tam podłoczyć IMO.
Pozostaje Pytanie ile ten motocykl pali? Danek?
edit: sklejony 10-11-2008
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Pn lis 10, 2008 5:23 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
125 na sucho, to naprawde bardzo dobry wynik zwazywszy ze moto i do podrozy sie nadaje, naprawde dokonales dobrego wyboru ale skoro na xrce mozna objechac swiat to po co Ci kanapowiec 1150adv chyba ze do bardzo wygodnych podrozy :)
(zapomnialem ze na gsie mozna podrozowac z kobieta, na xrce troche gorzej)
ps. puscilem Ci foty migaczy na maila
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Pn lis 10, 2008 11:12 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
BMW w długie trasy, bo olej i filtry zmienia się co 10-12 tkm, bo jest szybsza, wygodniejsza i bardziej pakowna. Można podróżować w 2 osoby jak sam wspomniałeś a do tego ma bezobsługowego Kardana a i owiewka nie pozostaje bez znaczenia :) OC rocznie kosztuje 120 pln, więc koszt posiadania 2 motocykli jest niewielki, w garażu póki co miejsca nie brakuje.
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Wt lis 11, 2008 8:27 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
przyjedz polatamy na poligonie - bede w koncu wiedzial czy 2 bike'i to koniecznosc ;) czy 170 na sucho wystarczy (mam 3-kity: teren, podroze asfaltowe i podroze off-road)
|
|
Góra |
|
|
danek-dr
|
Tytuł: Napisane: Wt lis 11, 2008 10:07 am |
|
Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm Posty: 2158 Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
|
Spalanie w terenie przy dość ostrej jeżdzie ok. 7l na 100km.
Z tym że w większosci jazda po piachu więc obroty ...wiadomo.
Na asfalcie, turystycznie można zejść do ok 5l.
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Wt lis 11, 2008 10:28 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
dzieki Danek, to ważna informacja dla mnie :) wiem teraz ile tankować :)
Tomek, wpadnę na wiosnę :) myślę, że poczujesz różnicę i to sporą :)
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Wt lis 11, 2008 2:06 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
nie musze czuc wystarczy ze zobacze jak mi szybko odjezdzasz ;)
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Wt lis 11, 2008 5:54 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
hehehe Tomek, moje umiejętności są o niebo niżesz niż Twoje, musiałbyś sam sprawdzić :)
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Śr lis 12, 2008 7:38 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
nie badz taki skromny, z Twoim glodem jazdy enduro do wiosny bedziesz fruwal jak zawodnik ;)
ja niestety z kazdym dniem widze swoj brak podstaw na poligonie i chyba wezme pare lekcji od zawodnika zeby nie brnac dalej ze zlymi nawykami
jak to mi kiedys powiedzial Marek Dabrowski - szkółka jest najważniejsza (nawroty, dohamowania, pozycja/balans itd.)
na wprost za... moze kazdy - jeden bezpieczniej drugi mniej ale juz po paru nawrotach i przeszkodach wyjda braki
jeszcze tak kombinuje co poprawic w swoim zawieszeniu zeby wybieralo jak 200kg dakarówki - nie wiem czy progresy troche polepsza czy trzeba bedzie wymieniac cale lagi
|
|
Góra |
|
|