Teraz jest So lis 18, 2017 10:13 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co po f800GS
PostNapisane: Pn wrz 26, 2016 1:16 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am
Posty: 370
Lokalizacja: Kraków
Hey

pewnie otworzę niezły wątek, a może nic z tego nie wyjdzie
Obecnie stoję w miejscu gdzie po ok 28 miesiącach i 57tys km przejechanych na F800GS (po czarny i sporo poza nim) mogę pomyśleć o zmianie moto na inny

tutaj w zasadzie nie ma dużego wyboru
- Nowa Afryka
- KTM 990R
- KTM 1190R
- Triumph Tiger 800XC (ale wątpię)
- f800gs kontunuacja bo mam dużo pierdół

poza listą
- KTM 690R z doposażeniem
- jakiś enduro w klasie pow 650cc który mozna obudować i dostosować do dalszych tras
- chętnie 2 cylindrowy

Jeżdzę sporo w tym w terenie (Rumunia ma kochanka, MNE, AL i sporo w PL)
Nie do końca interesuje mnie oranie w krzakach na lekkich
Szukam motoru gdzie w teren mogę dojechać asfaltem bez mega bólu dupy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Pn wrz 26, 2016 1:27 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt maja 21, 2010 12:32 pm
Posty: 359
Lokalizacja: Warszawa
ja po xtz 850 postawiłem na xchallange.

z Twojej listy to będzie 690. najlepiej jak juz kupisz lekko zmodowany pod podroze a nie cioranie po krzakach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Pn wrz 26, 2016 1:40 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So lis 15, 2014 5:39 pm
Posty: 63
Lokalizacja: Poznań
Za chwilę ma być nowa tenera na bazie mt07 - może być fajny sprzęt, pewnie pokażą w Mediolanie w listopadzie.

Silnik 75KM, waga mt07 to niecałe 180km zalany.
Ciekawe ile będzie ważyła wersja terenowa.

Jest jeszcze ajp pr7 jako alternetywa dla KTMa 690.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Pn wrz 26, 2016 2:37 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt lut 08, 2008 1:43 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Poznań/Złotów
jełśi jazda tylko solo, to budowałbym na bazie 690r:)

http://derestricted.com/motorcycles/ktm ... lly-custom


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Pn wrz 26, 2016 4:31 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt sie 23, 2013 9:01 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Skąd ja to znam :wink: . Sam w zeszłym roku, myślałem, szalałem... i przebudowałem :D . Tylko ja wolałem iść właśnie w iXa vel 690. Ale jak przysiadłem się do iXa to był mi za mały.

990ADV generalnie podobny, tylko... Ma normalne zawieszenie, a nie jakąś kiepską namiastkę jak GS. Dużo ostrzejszy silnik. Do orania lepiej, do prykania gorzej... Jak siedzisz na nim to w porównaniu do 800GS wydaje się krótki. Duuużo więcej pali. O awariach zaczynasz mówić że to zwykły serwis, albo eksploatacja :lol: .

1190 nie znam, nie wypowiadam się. Zastanawiam się, czy w porównaniu do 990 zmienili coś w zawieszeniu :?: .

Nowa Afra jak słyszałem ma w zawieszeniu co mieć powinna, ale ktoś się wypowiadał, że mniej gleboodporna od 800GS

Jak Triumph 800 to tylko XCX. Wersja z pełną regulacją zawiasów, ale to ciągle anglik...

MT07, czy rzekomy KTM 800ADV to może być coś ciekawego :) . Tylko to na razie plotki ploteczki.

Sam osobiście przerobiłem swojego. Na przód załadowałem bebechy od pełnego Marcocha, a na tył Wilbersa, do tego 18". Różnica spora, zwłaszcza w terenie :D . Na razie się nie przesiadam, tylko na nowo uczę się jeździć, bo sprzęt zaczął pozwalać na o wiele więcej i znowu to kierownik d... :wink: .

Generalnie na ile "Cię rozpracowałem" to szukaj czegoś z dobrym zawieszeniem. Regulacja przód tył z tłumieniem dobicia i odbicia... Żadne namiastki :) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Pn wrz 26, 2016 7:22 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): Wt paź 27, 2009 11:21 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Warszawa
Weź od kogoś 990 i sobie chwilę pojeźdź. Myślę że to może być to czego szukasz. Koniecznie tylko wersja S lub R.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Wt wrz 27, 2016 11:28 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am
Posty: 370
Lokalizacja: Kraków
shaman9 napisał(a):
Weź od kogoś 990 i sobie chwilę pojeźdź. Myślę że to może być to czego szukasz. Koniecznie tylko wersja S lub R.


Problem że nikogo nie znam z KTM 950/990/1190 R w Krakowie i okolicach

To co mnie interesuje
- właściwości terenowe
- 21" z przodu , 18" tył fajnie by było
- komfort w dolotach (osłona od wiatru deszczu, w miarę komfortowa kanapa)
- niska awaryjność
- spalanie w ok 5l/100km
- możliwość dołączenia stelaży pod kufry/sakwy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Wt wrz 27, 2016 11:31 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 16, 2010 10:17 pm
Posty: 693
Lokalizacja: Łódź
odezwij się do Lewara


Góra
 Online Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Wt wrz 27, 2016 12:57 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt sie 23, 2013 9:01 pm
Posty: 639
Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
Borowa napisał(a):
- spalanie w ok 5l/100km

To KTMy chyba odpadają... Jak już, to może nowa afra, no i GS...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Wt wrz 27, 2016 1:33 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lip 01, 2011 11:25 pm
Posty: 465
Borowa napisał(a):
shaman9 napisał(a):
Weź od kogoś 990 i sobie chwilę pojeźdź. Myślę że to może być to czego szukasz. Koniecznie tylko wersja S lub R.


Problem że nikogo nie znam z KTM 950/990/1190 R w Krakowie i okolicach

To co mnie interesuje
- właściwości terenowe
- 21" z przodu , 18" tył fajnie by było
- komfort w dolotach (osłona od wiatru deszczu, w miarę komfortowa kanapa)
- niska awaryjność
- spalanie w ok 5l/100km
- możliwość dołączenia stelaży pod kufry/sakwy


No to zostają Ci w zasadzie 2 opcje:

1. przebudowa gs800 (zawias, kiera, felgi, podnóżki itd) bo strasznie to wszytko miękkie i się gnie przy byle glebie
2. XT660Z i przebudowa (wydech, koła, kiera, zawias przód i tył)

GS po przebudowie będzie lepszy na czarnym, a tenerka w offie. Oba bez problemu robią kilkaset km dziennie dojazdówki, oba palą ok 5l, oba debilodporne i oba mają możliwość dołożenia stelaży do sakw. Oba na gotowo mogą ważyć poniżej 210kg. Przewaga xt660z jest w prostocie i braku nadmiernej elektroniki. GS ma za to absy i inne cuda przydatne na asfaltach. Wybór zależny od tego co komu w duszy gra :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Wt wrz 27, 2016 8:49 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pn gru 20, 2010 7:37 pm
Posty: 117
Witaj Borowa
Na wiosne bede chcial sprzedac swoja osiemsetke
Przod zrobiony na Marzoccim
Tyl wypasiony Willbers
Kola excela ,przod 21 ,tyl 18
Pozdrawiam
Bernard


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Wt wrz 27, 2016 8:55 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am
Posty: 370
Lokalizacja: Kraków
BenekGS napisał(a):
Witaj Borowa
Na wiosne bede chcial sprzedac swoja osiemsetke
Przod zrobiony na Marzoccim
Tyl wypasiony Willbers
Kola excela ,przod 21 ,tyl 18
Pozdrawiam
Bernard



a nie chcesz juz na części?
:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po f800GS
PostNapisane: Wt wrz 27, 2016 9:00 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pn gru 20, 2010 7:37 pm
Posty: 117
Tylko jako calosc.
Dodatkowo kanapa z wkladka zelowa.Pare razy robilem po 1000 km dziennie i dupsko mi nie odpadlo. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL