Teraz jest Pt lis 24, 2017 7:40 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 6   [ Posty: 78 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 06, 2016 10:30 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 9:06 am
Posty: 300
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
Ja szukam od jakiegos czasu bialego Horneta ale starej wersji i w moim rozmiarze za nic nie moge znalesc :( Dlatego szukam albo Arai albo wlasnie zdecyduje sie na AGV AX-8 Dual Evo. Jak z jego ciezarem? Daje rade? Oraz jak z goglami jak ma sie szybke zamontowana?

Kamyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 06, 2016 10:58 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lip 09, 2010 7:18 am
Posty: 736
Lokalizacja: Wawa- Dęblin
Dla mnie ten Agv pachnie chińszczyzną w porównaniu do Horneta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 06, 2016 11:03 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So lip 18, 2009 10:30 am
Posty: 2149
Lokalizacja: Gdańsk
Również rozważałem na nowy sezon kask AGV AX8 lub NEXX, ale przy obecnych cenach Shoei Hornet DS Sonora trudno było się oprzeć :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 06, 2016 12:39 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 9:06 am
Posty: 300
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
A czy Shoei Hornet DS Sonora sa cale biale? Czy tylko z tymi paskami czarnymi? Bo nie moge nic znalesc :( Widze tylko Hornet ADV bialy.

Kamyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 06, 2016 1:44 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So lip 18, 2009 10:30 am
Posty: 2149
Lokalizacja: Gdańsk
Nie jestem na 100% pewien, ale mam wrażenie, że modele "Sonora" zawsze mają paski. Zwykły Hornet DS występuje w białym malowaniu. Problemem może być natomiast znalezienie właściwego rozmiaru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 06, 2016 3:41 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 9:06 am
Posty: 300
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
Dokladnie starego Horneta w bialym malowaniu w rozmiarach M-L-XL nie ma nigdzie :( Nowy juz ma cene kolo 500Eur. Wiec szukam innej alternatywy. Moze Arai Tour ale tez cena spora.

Kamyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 06, 2016 3:55 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt sie 21, 2015 10:56 am
Posty: 123
Nie wiem czy to dobra droga - kupić gorszy bo trochę tańszy.
Motocykle nie lubią oszczędności. Często słyszę: „w enduro nie ma kompromisów” . . .. i czym dłużej jeżdżę to bardziej widzę, że jest w tym sporo racji.
Przegapiłem wejście na rynek Horneta Adv w promocyjnej cenie1900 – potem był już ponad 2200 a Hornet DS na wyprzedaży po 1300 dlatego go kupiłem. 2200 to moja miesięczna wypłata – tylko dlatego wybrałem garnek za 1300.
Jak ktoś ma kasę lepiej kupić droższego Adv. Miałem go na głowie i jak napisałem to już inna bajka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 06, 2016 6:14 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 11:42 pm
Posty: 190
WD40 napisał(a):
Przegapiłem wejście na rynek Horneta Adv w promocyjnej cenie1900

Ja go za tyle kupiłem ze 3 tygodnie temu w salonie po krótkim targu (biały).
sylwester napisał(a):
szyba od wewnątrz jest pokryta czymś co powinno zatrzymać parowanie, ale jak się umęczysz np.na piachu, błocie to paruje i wtedy trzeba robić szczelinę.

...a jak jest chłodno, to cały czas trzeba jeździć ze szczeliną. A jak pada to już masakra. Antifog trochę daje ale do dobrego pinlocka mu daleko.
WD40 napisał(a):
Nie wiem czy to dobra droga - kupić gorszy bo trochę tańszy.

No właśnie. Czasem, jak czytam niektóre posty, dziwi mnie, że ludzie jeżdżący motkami za 60k szukają jakiegoś tam niepewnego zamiennika za np.40zł, bo oryginał kosztuje 65zł. Ale co ja tam wiem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Cz sty 07, 2016 10:55 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 9:06 am
Posty: 300
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
Ok. A pytanie o Shoei Hornet ADV - jak z goglami w nim? Da sie uzywac z szyba? Latam teraz w HJC enduro i jest wszystko ok, ale dluzsze przeloty czasami mecza :( Druga sprawa czy mozna go uzywac z neck brace?

Pozdrawiam,
Kamyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Cz sty 07, 2016 11:14 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So lip 18, 2009 10:30 am
Posty: 2149
Lokalizacja: Gdańsk
Kamyk_^ napisał(a):
Dokladnie starego Horneta w bialym malowaniu w rozmiarach M-L-XL nie ma nigdzie :(
Tutaj biała L'ka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Cz sty 07, 2016 11:21 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 9:06 am
Posty: 300
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
Nie da sie dodac kasku bez spodni ;)

Kod:
We don't have enough Shoei Hornet-DS - Crystal White + Jeans Offer stock on hand for the quantity you selected. Please try again.


Dla testu sprobowalem ze spodniami :) To samo :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Cz sty 07, 2016 11:27 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So lip 18, 2009 10:30 am
Posty: 2149
Lokalizacja: Gdańsk
Rzeczywiście. Hornety schodzą w całej Europie jak ciepłe bułeczki :)

W ubiegłym tygodniu, kiedy kupowałem swojego, wybór był już mocno ograniczony, ale był.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Pt sty 08, 2016 3:00 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So lip 18, 2009 10:30 am
Posty: 2149
Lokalizacja: Gdańsk
Kurier, przed kwadransem, dostarczył przesyłkę z Helmetcity.co.uk :)

Wygląd i wykonanie pierwsza klasa. Pasuje idealnie :)

Cena: 1270 PLN, w tym Pinlock i przesyłka gratis :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 13, 2016 8:43 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 9:06 am
Posty: 300
Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
Wlasnie wrocilem z Louisa. Pojechalem po pracy aby spr. rozmiar: czy M czy L. Zdecydowalem sie ze kupuje Horneta ADV, ale ze nie maja bialych w Louisie wiec zamowie w fc-moto. Jednak jest male ale :( Probowalem dopasowac gogle do tego kasku i duze gogle pokroju Scott czy Fox, za nic tam nie wejda. Jedynie male gogle - tzn. waskie.

Wiec pytanie: czy wogole uzywacie Horneta z goglami? Lubie jezdzic w kasku enduro, ale jak mam np. jechac do Rumuni przelotowke w takim kasku to az sie boje pomysle ;)

Pozdrawiam,
Kamyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaki kask do podróży off?
PostNapisane: Śr sty 13, 2016 8:50 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lut 27, 2015 5:41 pm
Posty: 499
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kamyk.

Dobrze pamiętam, że Hornet ADV nie ma blędy?

Jeśli tak to dlaczego chcesz Horneta?
Jest ciężki przymierzałem i uważam, że nie do końca jak dla mnie, jest wygodny no i kosztuje wór śrubek..
Dodatkowo jeśli faktycznie nie wchodzą duże gogle to po ki.. uj.. wytrzepać się z takiej kasy?

Pozdro
V

PS
Masz coś do jeżdżenia po chaszczach?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 6   [ Posty: 78 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL