Golab napisał(a):
Gratulacje !!!! jak by co znam kolesia co ma dużo części do BMW :)
nie wiem co trzeba temu motocyklowi robić, żeby się zepsuł...
lewar131 napisał(a):
Super, masz tu liste co mi przysłać w paczce:
- handbary
- szyba od 800-ki
- 5 litrów Gołębiówki
- tłumik który brzmi lepiej niż dławione Cinquecento 700
8)
Pozdro,
Podnośniq
Edit:
A powiedzcie mi - posiadacze tych osiołków - czy on na początku jest taki mułowaty bo jest na dotarciu? Bo jeździłem i 800-ką dobrze dotartą (do nawierzchni też) i 650-ką Twin i były jakieś bardziej żywiołowe. A może mi się wydaje ?
Szyba do 800-ki jest do bani. Ja swoją zdjąłem i zrobiłem sobie formę. bo mi łbem targało. W zasadzie to wszystko zalerzy od wzrostu. ja mam 168 i miałem dziwne zawirowania i hałas. zrobiłem sobie swoją własną wydumkę i jest gites majonezos.
Słyszałem LeoVince na 800-ce naszego Wieśka z forum. Dźwiękowo - polecam.
Nie musisz dbać jak o KTMa bo te Śmigła się nie psują. Tylko zmienać oliwę na czas i lać wachę!
ex1 napisał(a):
lewar131 napisał(a):
- posiadacze tych osiołków - czy on na początku jest taki mułowaty bo jest na dotarciu? Bo jeździłem i 800-ką dobrze dotartą (do nawierzchni też) i 650-ką Twin i były jakieś bardziej żywiołowe. A może mi się wydaje ?
wydaje mnie się że CI się światopogląd nieco przerysował... po tym jak wsiadleś na dzika.. :D
Na początku jest taki sam mułowaty jak i na końcu. Zgadzam się z EXem. Mamy z Panią Małżonką w domu 950 i 800. Wiem jakie są różnice.
Pozdrawim i miłej jazdy dla Małżonki