|
Autor |
Wiadomość |
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Wt mar 18, 2008 1:56 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
napisz do Wunderlicha po angielsku, kumaja w tym jezyku
|
|
Góra |
|
|
domestos
|
Tytuł: Napisane: Wt mar 18, 2008 8:49 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm Posty: 980 Lokalizacja: Warszawa
|
Czegoś chyba nie zrozumiałeś. Taka przeróbka jest jak dobry projekt samochodu w którym nie do końca da się założyć ile to będzie kosztowało. WG mnie lepiej znajdź mechanika, który zdecyduje się poświęcić swój czas i głowę temu projektowi. Oprócz zakupu główki ramy, potrzebujesz jeszcze 2 amortyzatorów upside down, dwóch półek, nowego kokpitu, owiewek, nowego koła, opony, może też i zacisków, razem z tarczą i trochę cięcia, piłowania, spawania, klejenia itd itp. To poprostu nie da się wycenić. Co więcej przygotuj się na niespodzianki finansowe, bo na 100% ich doświadczysz.
Taki projekt, to nie jest "chiptunink", że przyjeżdżasz, płacisz 4 tysia i "robią ci 15 koni więcej" czy wymieniają zawieszkę na zasadzie plug and play...
Wracając do pieniędzy. Wg mnie suma przekracza 20tyś.
|
|
Góra |
|
|
dzikus 1200
|
Tytuł: Napisane: Wt mar 18, 2008 9:16 am |
|
Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm Posty: 288 Lokalizacja: Racibórz
|
O kurde :shock: 20 tyś. to naprawdę sporo floty. Chyba wylałeś mi na głowę wiadro zimnej wody. To duża kwota. Myślałem że cała operacja może się zamknąć w granicach 5 -6 tyś.zł Ale w takim razie chyba sobie dam siana :wink: ale pogadać zawsze można. Mimo wszystko chyba napiszę do Wunderlicha i zobaczę co odpiszą. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Gregor
|
Tytuł: Napisane: Wt mar 18, 2008 9:57 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt lut 16, 2007 8:07 pm Posty: 537 Lokalizacja: Trisiti
|
AdvHP2rider napisał(a): napisz do Wunderlicha po angielsku, kumaja w tym jezyku
Ja ostatnio pisalem do lichego wundra :-) i nawet nie odpisali.
Chyba, że masz innego maila gdzie Hans odpowiada na pytania.
|
|
Góra |
|
|
ENDURO SAPIENS
|
Tytuł: Napisane: Śr kwi 09, 2008 11:41 pm |
|
Dołączył(a): N kwi 06, 2008 9:00 am Posty: 78 Lokalizacja: Gorlice
|
Witam! Cała operacja związana z przeróbką przednich amorów jest moim zdaniem bezsensowną w tym motocyklu i bardzo nieopłacalną. Cokolwiek by się nie pozmieniało to i tak w bardzo ciężkim terenie waga GS 1200 {+ np. bagaż } dyskwalifikuje go do jazdy w extremalny sposób.Myślę,żę dobre nastawy fabrycznych zawieszeń dają olbrzymie możliwości tego wspaniałego motocykla.Do jazdy sportowej on się nie nadaje .Zawsze on będzie enduro turystycznym .Za to wszędzie na nim się bezstresowo dojedzie , ale w spokojniejszy sposób. Przed podjęciem decyzji "co kupić" trzeba się zastanowić , w jaki sposób chce się jeżdzić i co robić na danym moto ?
|
|
Góra |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|