Teraz jest Cz mar 28, 2024 9:34 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 20 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: USUNĄĆ Telelever z GS-a ? To jest pytanie
PostNapisane: N mar 16, 2008 10:10 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Racibórz
Czy w celu zwiększenia skoku przedniego zawieszenia w GS-ach mozna zdemontować telelever i załozyć na jego miejsce np. widelec up-side down :?: :roll: :?: Czy jest taka możliwość i czy jest to skomplikowana operacja :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 16, 2008 10:35 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
Wunderlich ma to w swojej ofercie, troche kosztowna zabawa: kolo 21", zawieszenie z półkami
ale mozliwosci terenowe zmieniaja sie diametralnie
zakochany w BMW wejdzie w temat
choc taniej wyjdzie kupic uzywanego HPka ;)
i przy okazji zejdzie min 30kg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 16, 2008 11:09 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Racibórz
Hmmm ciekawa sprawa, a gdzie to widziałeś w ofercie Wunderlicha ( daj jakiś link) bo szukałem i nie za bardzo mogę znaleść. Może są tam jakieś fotki. Ciekawe 21 cali z przodu - od razu prowadzenie było by łatwiejsze :roll: Kurcze tylko jaka cena? Ale daj link jak masz a moze dysponujesz jakimiś zdjęciami. Muszę to zobaczyć :roll: :D :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 16, 2008 11:36 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
wchodzisz na strone Wunderlicha i sciagasz katalog w PDF-ie do 1200GS/HP2
a pozniej sobie ogladasz i dumasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 16, 2008 11:45 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 4:17 pm
Posty: 792
Dzikus skontaktuj sie z MotoMirkiem on w niedalekiej przyszlosci planuje dokonywac takich operacji na gsach :lol: bedzie taniej , na przód oczywiscie 21 fela . :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 16, 2008 11:51 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
operacje sie dokonuje samemu tylko trzeba miec dobre produkty. motomirek sam chce robic golenie i polki? chyba nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 17, 2008 9:52 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm
Posty: 1936
Lokalizacja: Wrocław
pelno tego na advrider.com, ludzie zachwyceni, musisz pogrzebac. na dole linki znalezione na szybko.

[ img ]

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=39519

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=56535

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=11961


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 17, 2008 11:13 am 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
a tos mu pokazal chyba najdrozsza opcje :) (zawiecha od marzotti)
3 tys. Eyuro min.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 17, 2008 12:52 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Racibórz
Dzięki Ron za wskazówki, ale z tego co czytałem na tych forach których linki podałeś to chyba wynika że mimo zmiany widelca i przedniego koła oraz półek trzeba zmienić również część ramy ( główkę ramy ) czy tak :roll: ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 17, 2008 3:14 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
Też o tym myślałem.

Tak, zmienia się całą główkę ramy. Jest ona przykręcona do silnika tworzącego jednocześnie jej część. Wkłada się inną główkę, dzięki czemu otrzymujemy możliwość założenia 2 półek w odległości 10-15 cm od siebie. To z koleji umożliwia montaż amortyzatorów Upside-down.

Sprawa dość kosztowna, ale w ten sposób przygotowany motocykl daje radę w terenie znacznie lepiej niż seria GS. Większe koło i taka zawieszka powoduje, że motocykl zamiast taranować przeszkody przejeżdża przez nie - tak jak cross.

Zmiany w GSach idą daleko dalej, odsłoniętą część silnika trzeba zasłonić jakoś, do tego inny kokpit dlatego też cena takiego rozwiązania niejednokrotnie zrównuje się z ceną nowego motocykla przystosowanego do jazdy w terenie z defaultu. Jak ktoś wcześniej wspomniał, jest to rozwiązanie dla superfana BMW z dużym portwelem.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 17, 2008 4:00 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Racibórz
No dobrze, to ile by taka operacja kosztowała, liczyłeś to ??? Bo u Wunderlicha była podana cena ok 1499 EUR ale co wchodzi w skład tego to nie wiem bo nie znam niemieckiego.
Po takiej zmianie to chyba zupełnie inny motocykl będzie ? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 17, 2008 4:32 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lut 16, 2007 8:07 pm
Posty: 537
Lokalizacja: Trisiti
Wogóle, nie kumam. Jaki sens rozwalać gs-a. Kup lepiej motocykl do tego stworzony, a nie na silę z krowy chcesz zrobić cielaczka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 17, 2008 4:55 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Racibórz
No to wytłumaczę, uważam że GS to najwygodniejszy sprzęt na jakim siedziały moje cztery litery, a i silnik jest bardzo fajny bo ma ... moment i w ogule jest ok. Tak więc mozna nim daleko podróżować. Jak zaczynasz tym motocyklem jeździć po bezdrożach to odkrywasz minusy telelevera ( zaczyna dobijać ) A gdy zaczynasz mieć ochotę na dalekie wyprawy po bezdrożach, to chyba lepiej pomyśleć o zmianie zawiechy niż motocykla. NIe ma chyba drugiego tak wygodnego i tak ładownego z takim silnikiem jak GS motocykla jeśli tak to powiedz jaki - tak mi się wydaję :roll: . Na początku chciałem zmienić na KTM-a 990 ale nie jest on tak konfortowy jak GS, a i silnik jest znacznie agresywniejszy. Po rozważeniu wszystkich za i przeciw postanowiłem że zostaję przy BMW i pomyślałem że może by zmienić zawiechę. A widzę żę ludziska robią takie rzeczy i chwalą sobie. Dlatego pomyślałem o zmianie zawieszenia przedniego. Bo mieć GS-a z dużym skokiem zawieszenia to chyba fajna sprawa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 17, 2008 7:50 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lut 16, 2007 8:07 pm
Posty: 537
Lokalizacja: Trisiti
Może GS-800?

Wiesz ciężko coś doradzać, bo ile ludzi tyle gustów. Zwłaszcza, że już masz GS-a.

Gdybyś go nie miał to pewno nie wchodziłbyś w temat kupowania go i potem za kupę kasy dokładania zawiechy.

Są inne motocykle typu Vstrom, Varadero, Transalp itp

Ale to nie brzmi tak dumnie jak GS :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 17, 2008 8:59 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Racibórz
Wiesz co lubię w GS-ach ? To że mają bardzo mało plastików które łamią się podczas wywrotki w porównaniu własnie z Varadero czy Transalpem. GS-y są po prostu SUROWE - czyste żelastwo i tyle - to mi się w nich podoba :D
Ktoś tu wcześniej wspominał o kosztach dajcie jakieś szczegóły :roll:
Pozdrawiam Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 20 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL