Teraz jest Wt kwi 16, 2024 10:18 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 20 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 18, 2008 1:56 am 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
napisz do Wunderlicha po angielsku, kumaja w tym jezyku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 18, 2008 8:49 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
Czegoś chyba nie zrozumiałeś. Taka przeróbka jest jak dobry projekt samochodu w którym nie do końca da się założyć ile to będzie kosztowało. WG mnie lepiej znajdź mechanika, który zdecyduje się poświęcić swój czas i głowę temu projektowi. Oprócz zakupu główki ramy, potrzebujesz jeszcze 2 amortyzatorów upside down, dwóch półek, nowego kokpitu, owiewek, nowego koła, opony, może też i zacisków, razem z tarczą i trochę cięcia, piłowania, spawania, klejenia itd itp. To poprostu nie da się wycenić. Co więcej przygotuj się na niespodzianki finansowe, bo na 100% ich doświadczysz.

Taki projekt, to nie jest "chiptunink", że przyjeżdżasz, płacisz 4 tysia i "robią ci 15 koni więcej" czy wymieniają zawieszkę na zasadzie plug and play...

Wracając do pieniędzy. Wg mnie suma przekracza 20tyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 18, 2008 9:16 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Racibórz
O kurde :shock: 20 tyś. to naprawdę sporo floty. Chyba wylałeś mi na głowę wiadro zimnej wody. To duża kwota. Myślałem że cała operacja może się zamknąć w granicach 5 -6 tyś.zł Ale w takim razie chyba sobie dam siana :wink: ale pogadać zawsze można. Mimo wszystko chyba napiszę do Wunderlicha i zobaczę co odpiszą. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 18, 2008 9:57 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lut 16, 2007 8:07 pm
Posty: 537
Lokalizacja: Trisiti
AdvHP2rider napisał(a):
napisz do Wunderlicha po angielsku, kumaja w tym jezyku


Ja ostatnio pisalem do lichego wundra :-) i nawet nie odpisali.
Chyba, że masz innego maila gdzie Hans odpowiada na pytania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr kwi 09, 2008 11:41 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): N kwi 06, 2008 9:00 am
Posty: 78
Lokalizacja: Gorlice
Witam! Cała operacja związana z przeróbką przednich amorów jest moim zdaniem bezsensowną w tym motocyklu i bardzo nieopłacalną. Cokolwiek by się nie pozmieniało to i tak w bardzo ciężkim terenie waga GS 1200 {+ np. bagaż } dyskwalifikuje go do jazdy w extremalny sposób.Myślę,żę dobre nastawy fabrycznych zawieszeń dają olbrzymie możliwości tego wspaniałego motocykla.Do jazdy sportowej on się nie nadaje .Zawsze on będzie enduro turystycznym .Za to wszędzie na nim się bezstresowo dojedzie , ale w spokojniejszy sposób. Przed podjęciem decyzji "co kupić" trzeba się zastanowić , w jaki sposób chce się jeżdzić i co robić na danym moto ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 20 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL