Teraz jest Pt kwi 19, 2024 3:57 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 48 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 18, 2007 11:40 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 10:09 am
Posty: 77
Lokalizacja: świeradów zdrój
rumpel napisał(a):
W 99% jezdze z kims wiec kozystam ze stopki drugiego moto a jesli czlowiek jest sam to zawsze mozna podlozyc cos pod tylny wahacz w ostatecznosci jesli nic sie nie zjadzie to moze to byc kask (wytrzymuje ciezar Dr'ki) ale to ostatecznosc.

Najwazniejsze to odkleic opone od felgi a potem to juz tylko formalnosc (dobrze jest posiadac 2-3 łyzki). Przy zakladaniu warto miec cos z "poslizgiem" aby opona gladko weszla na felge np. WD 40, mydlo, szampon, maslo, lub olej silnikowy. Nalezy pamietac aby po zalozeniu detki lekko ja dopompowac coby jej nie uszkodzic przy zakładaniu opony. Do pompowania uzywam zwyklej pompki rowerowej kupionej w Decathlonie za 9zł.

Przez 3 lata endurzenia chycilem juz kilka gum i naprawde zrobienie czegos takiego w terenie nie jest trudne. Ciekawym patentem przy chyceniu gumy jesli nie posiadamy juz detki a wszedzie daleko jest napakowanie do opony mchu, lisci i trawy na maxa zdaje egzamin :)


ABSOLUTNIE NIE WOLNO UŻYWAĆ OLEJU SILNIKOWEGO LUB POCHODNYCH.
Jeśli opona nie moze odejść po prostu ją olej. Jeśli brzydzisz się własnego moczu to ranty polej wodą. Pożniej albo pietami albo stopką
motocykla. Inne Wg.wcześniejszych instrukcji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 18, 2007 11:50 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 10:09 am
Posty: 77
Lokalizacja: świeradów zdrój
09uote="Gregor"]Widzę, że żyjecie. :-)

Konkludując (uwaga trudne słowo)

Na tył Desert lub E09
Na przód Karoo

czy to dobry zestaw?[/quote]

Do AT - Szutry i drogi gruntowe bite Michelin T63 , Mitas E09 Dakar
( praktycznie te same bieżniki a inne ceny), najgorszy z najlepszych
TkC80. Do błotka się nie nadaja bo brakuje im samooczyszczania.
- zalepiaja sie błotkiem. Na Karoo nie jeździłem
Na przód wrzuciłbym Mitasa EF 06.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 19, 2007 2:48 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am
Posty: 1611
Lokalizacja: Częstochowa
Schradt zrobił już ok. 130.000 km na LC8Adv. Jego przenośny patent na zdejmowanie opon:
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 20, 2007 3:05 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 10:09 am
Posty: 77
Lokalizacja: świeradów zdrój
Dominik napisał(a):
Schradt zrobił już ok. 130.000 km na LC8Adv. Jego przenośny patent na zdejmowanie opon:
[ img ]



Tylko jakbyś tak w rejs zabierał wszystkie graty ze sobą to
wózek tra ciągnąć , a pier.. e to czego nie masz..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 20, 2007 9:03 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
jak bym mial wybierac..to wybral bym ten produkt..znacznie bardziej pakowny ..

http://bestrestproducts.com/celestia/pr ... adbreaker/

Ale trzeba przyznac ze pomyslowe to ustrojstwo kolegi
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 25, 2008 2:08 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
To ja odgrzebie post i powiem, że TKC80 tez nie spełniło moich oczekiwań. Może i jeżdżę niewiadomo jak, ale po 3tkm opona nie ma prawa być zjechana a u mnie jest. Ta opona zdecydowanie nie nadaje się na asfalt a już napewno nie przy 100km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 25, 2008 3:05 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Racibórz
To ja poniżej przedstawiam zdjęcie opon TKC80 ta z lewej ma przebieg 10,000km a ta z prawej jest nowa. Co do prędkości to powiem że do 140 jest ok, póżniej już trzeba uważać na podmuchy wiatru z przodu bo czasami podnosi przód ale to powyżej 140km/h :D

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 25, 2008 4:05 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am
Posty: 1611
Lokalizacja: Częstochowa
trzeba uważać na indeksy nośności i odpowiedni rozmiar. Do ciężkiego przecież GS-a należy zakładać bezdętkową 150/70B17 z minimum 70Q, gdzie B oznacza dodatkową warstwę wzdłużną zwiększającą nośność.
Conti wyprodukował TKC80 także do LC8 o rozmiarze 150/70B18, wyśmienita opona za chore pieniądze.
Potwierdzam opinie dzikusa1200 o przebiegach. Domestos - napewno miałeś właściwą oponę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 25, 2008 4:43 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pn maja 14, 2007 9:54 am
Posty: 137
Lokalizacja: Stolyca
Ja wlasnie koncze tyl na mojej TKC 80 i wyglada to tak jak na zdjeciu powyzej tylko ze ja mam na nich przejechane 11500 km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 29, 2008 7:19 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lut 16, 2007 8:07 pm
Posty: 537
Lokalizacja: Trisiti
Niestety doloze lyzke dziekciu (czy jak tam to pisze) aktualnie jestem na AT w jordanii i moje TKC skonczyly sie po 6 tys. okolo 2 tys szutry i niezwykle hu...owe gruzinskie drogi oraz 4tys asfalt. Zamowilem w turcji nowe. Na jednym komplecie bym nie dojechal :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 29, 2008 10:41 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
Moja opona wygląda tak samo jak ta dzikusa, tyle, że ja przejachełm około 3 tyś z czego ok 400 w terenie. Może jestem jakiś pojebany i za ostro jeżdżę, ale fakt jest faktem, to niewielki przebieg. Poprostu kostka strasznie ślizga się na asfalcie, przez co zdziera się szybko.

Zaczynam myśleć już nad zostawieniem przedniej opony TKC i nad dokupieniem Anakee do tyłu... może na szutrach nie będzie tragedii..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 30, 2008 6:16 am 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
jak tak ostro jezdzisz to zostaje Ci juz tylko Desert + dętka
ps. nie laczylbym tkc80 przod i Anakee tyl, musisz to przelknac i zainwestowac w tylna opone o charakterze zblizonym lub zalozyc 2 podobne nowe ;) i streszczaj sie bo do GA-Pa zostalo malo czasu
do Dominika: tkc80 w rozm. 150 17" wystepuje tylko w B i z indeksem 69Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 30, 2008 8:24 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am
Posty: 1611
Lokalizacja: Częstochowa
AdvHP2rider napisał(a):
tkc80 w rozm. 150 17" wystepuje tylko w B i z indeksem 69Q

może właśnie w 17 calowej ten indeks nośności jest kluczem do krótszej żywotności? Dla obładowanego GS-a czy nawet AT może okazać się to za mało. B oznacza dodatkowy pas wzmacniający (diagonalny).
Gregor - chyba się na mnie nie gniewasz, to przecież ja Ci doradzałem TKC80 na tą wyprawę.

Już niedługo zacznę jeździć na VeeRubber 303. To wzmacniana kevlarem opona dakarowa z indeksem 73.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 30, 2008 8:37 am 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
te indeksy to pic na wode bo Desertowi wystarcza 69 zeby byc najwytrzymalsza opona na rynku - tkc80 tez ma 69 i jak to sie przeklada?
bajer musi lezec gdzie indziej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 30, 2008 10:53 am 
Początkujący

Dołączył(a): Pt lut 01, 2008 7:31 pm
Posty: 37
Lokalizacja: Kraków
a wybralibyście dętkowe czy bezdętkowe? Też sie przymierzam do kompletu
Tył E09 dakar
przód karoo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 4   [ Posty: 48 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL