Teraz jest Wt maja 07, 2024 12:27 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 19 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 7:34 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
hehe :) za to jak się rozpędze moim parowozem to wszystko wezmę taranem :) Rambo w Viadrze na plastikach ma 125 cm... zobacze jak to wyjdzie w praktyce jak lipa to wymienie na 37 a te opchne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 15, 2009 7:18 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt sty 13, 2009 10:24 am
Posty: 775
Lokalizacja: Weisenheim am Sand
po weekendzie bede mial zdjecia lc8 z kuframi bernda tescha.podam linki do fotek :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 15, 2009 8:33 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Prośba do jeźdźców z LC8 - czy wiecie ile ma LC ósemka z kuframi touratecha i z tymi orginalnymi plastikami ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt kwi 24, 2009 10:50 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr sty 21, 2009 2:22 pm
Posty: 698
Lokalizacja: Warszawa
Odświeżę stary temat…

Otóż muszę zrobić stelaż boczny do swojego Bulldoga, zrobić a nie kupić po pierwsze dlatego ze BT 1100 to mało popularna maszyna a do takich każda pierdoła kosztuje drogo, ja natomiast w przyszłym sezonie przesiądę się pewnie na cos bardziej odpowiedniego do tematyki niniejszego forum wiec chcę ograniczyć inwestycje, po drugie ze względu na modyfikacje (np. wyżej poprowadzone wydechy) oryginalny stelaż może nie pasować.
Ale do rzeczy:
Ze względu na położenie wydechów, mocowanie kurów może być powyżej nich dzięki czemu tył motocykla z kuframi będzie niewiele szerszy od szerokości kierownicy a i pasażer ma się o co oprzeć, jednak przez to podniesie się na pewno środek ciężkości motocykla.
Wariant drugi to przesuniecie mocowania kufrów na boki, na wysokość wydechów dzięki czemu odpada problem jak wyżej jednak przez ten zabieg szerokość z tyłu znacznie przekracza szerokość samej kierownicy.
Wydaje mi się że pod względem bezpieczeństwa i wygody prowadzenia motocykla drugie rozwiązanie jest lepsze, mimo ze powoduje pewne problemy w manewrowaniu między samochodami, innych zagrożeń nie widzę. Jeśli jednak mój tok rozumowania jest błądny, proszę o uwagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 19 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL