Teraz jest Cz lis 23, 2017 7:28 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 24 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zakuwarka - co warto, czy warto, czego nie kupować
PostNapisane: Cz maja 12, 2016 8:24 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N lut 08, 2015 2:08 pm
Posty: 330
Lokalizacja: Radom
Panowie - żeby sprawa była jasna, to ja nie mam prowizji od sprzedaży Ć Z. :roll: Kupujta co chceta. :lol:

Nawet zakuwarki woźta, to nie bedzieta musieli jechać do kowala. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakuwarka - co warto, czy warto, czego nie kupować
PostNapisane: Cz maja 12, 2016 6:19 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm
Posty: 1947
Lokalizacja: S-ec
łańcuch CZ w 690 urwał sie przy 5000 km, uszkodził wysprzeglik, wahacz i inne elementy, przypadek czesty w 690. W gs 800 wymieniany na gwarancji na DIDa wiec potwierdzam, ze to szajs


Ostatnio edytowano Cz maja 12, 2016 6:36 pm przez rumpel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakuwarka - co warto, czy warto, czego nie kupować
PostNapisane: Cz maja 12, 2016 6:28 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am
Posty: 371
Lokalizacja: Kraków
Znów słyszałem od serwisanta (szefa serwisu BMW) że owszem tak było, była cała akcja, która kopneła mocno po dupie CZ.
Po czym firma się przeprogramowała, zmieniła linię produkcyjną i wszystko co trza, aby znów wypuszczać dobre łańcuchy.

Ostatnio kupiłem RK XSO 520 i 525 więc sprawdzian będzie na dwóch motorach.

a co do łańcucha DID'a nówki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakuwarka - co warto, czy warto, czego nie kupować
PostNapisane: Cz maja 12, 2016 7:28 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt wrz 10, 2010 6:09 pm
Posty: 690
Lokalizacja: Pruszków
Borowa napisał(a):
a co do łańcucha DID'a nówki (...)

Nierówny naciąg to wcale niekoniecznie wina samego łańcucha, może być trefna zębatka. I to żadne fantazje, tylko niestety doświadczenie. Wypadałoby czujnik zegarowy przyłożyć do wahacza i zacząć od sprawdzenia bicia promieniowego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakuwarka - co warto, czy warto, czego nie kupować
PostNapisane: Cz maja 12, 2016 7:33 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am
Posty: 371
Lokalizacja: Kraków
lasooch napisał(a):
Borowa napisał(a):
a co do łańcucha DID'a nówki (...)

Nierówny naciąg to wcale niekoniecznie wina samego łańcucha, może być trefna zębatka. I to żadne fantazje, tylko niestety doświadczenie. Wypadałoby czujnik zegarowy przyłożyć do wahacza i zacząć od sprawdzenia bicia promieniowego...


Tak, jest możliwość
W łapę poszła suwmiarka, i zostało zbadane każde z 116 ogniw i jego nitów.
w pewnym odcinku, nity różniła odległość od 0,05 do 0,1mm, niby nie wiele, ale na 30 ogniwach to ok 3mm, a na 100 to już spory problem
Dodtakowo aby sprawdzić powiesiliśmy na gwożdziu dwa łańcyuchy
116 i 118
116 miał długość 117.5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakuwarka - co warto, czy warto, czego nie kupować
PostNapisane: Cz maja 12, 2016 8:05 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lut 27, 2015 5:41 pm
Posty: 499
Lokalizacja: Bydgoszcz
Borowa..

Pomyśleć że to ja miałem się za aptekarza...

Chcesz nominał to do BMW musisz śmignąć.. ;-)

Wiem, tanio nie będzie ale za to ta jakość BMW :-o

Pozdrawiam
V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakuwarka - co warto, czy warto, czego nie kupować
PostNapisane: Cz maja 12, 2016 8:23 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am
Posty: 371
Lokalizacja: Kraków
Vilkas napisał(a):
Borowa..

Pomyśleć że to ja miałem się za aptekarza...

Chcesz nominał to do BMW musisz śmignąć.. ;-)

Wiem, tanio nie będzie ale za to ta jakość BMW :-o

Pozdrawiam
V


Zrobiliśmy my to bo dystrybutor DID'a na polskę nie chciał wierzyć.
Po czym w samym serwisie BMW były 2 lub 3 podobne przypadki
Sądzę że była to wadliwa seria


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakuwarka - co warto, czy warto, czego nie kupować
PostNapisane: Pt maja 13, 2016 8:09 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt lip 09, 2010 7:18 am
Posty: 736
Lokalizacja: Wawa- Dęblin
Taki łańcuch nierówno wyciągnięty miałem po 100km,
sam na własne życzenie go rozwaliłem złym naciągiem i jazdą po terenie gdzie tylny zawias pracował praktycznie w całym skoku, łańuch wytrzymał 5 tys km i zaczął gubić rolki, więc nauczka na przyszłość, kontrola naciągu to podstawa.


Nie wiem czy kolega zakładający ten wątek bierze jeszcze pod uwagę zakucie łańcucha i wymianę gdzieś na świecie w innym serwisie, no chyba że na stepach Mongolii to wtedy łańcuch i zakuwarkę trzeba wozić ze sobą.

Z moich doświadczeń i kolegów widzę że dobrze użytkowany DID 525zvmx na lc8 i asfaltach bądź szutrach wytrzymuje 30-40 tys km.


Góra
 Online Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakuwarka - co warto, czy warto, czego nie kupować
PostNapisane: Pt maja 13, 2016 10:54 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): Pt lis 21, 2008 10:14 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Kraków/Brzozów/Gdańsk
A mi się wydaje że jeśli przed samym wyjazdem założysz nowy porządny napęd to spokojnie obrócisz bez wymiany :)

2 kompletne napędy na wymianę w tobołach troszkę ważą.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 24 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL