Autor |
Wiadomość |
Wojto
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Pt kwi 07, 2017 2:03 pm |
|
Dołączył(a): So wrz 26, 2015 6:24 pm Posty: 98
|
No ale to wersja TL wiec na duzego Kata raczej nie podejdzie
|
|
Góra |
|
|
miotacztruskawek
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Pt kwi 07, 2017 4:57 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt sie 23, 2013 9:01 pm Posty: 783 Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
fisherman napisał(a): miotacztruskawek napisał(a): Dzieki za cynk, walsnie zaklikalem sobie... :) Za ta cene... :) To jest opona z epoki przed Karoo 3, kiedy byla wersja T i wlasnie ta MCE. Ludzie za oceanem bardzo narzekali ze wlasnie ta wersja MCE zostala "zastapiona" przez Karoo 3. Ta MCE to byla jedna z "najostrzejszych" gum w teren z homologacja drogowa. Mialem wersje T i powiem ze naprawde byla niezla przy swoim zachowaniu drogowym jak i w lezejszym terenie. Jesli MCE bedzie nieco gorsza na czarnym a jednoczesnie jeszcze lepsza w terenie to mysle ze to moze byc strzal w dziesiatke... Jedzilem na roznych Metzelerach zorientowanych na endoro/adv (Tourencach, EXP, Karoo T) i wszystkie byly naprawde niezle na czarnym i mokrym (oczywiscie adekwatnie do swojej konstukcji), nieporownywalnie do Mitasow... Tzn na czarnym suchym i mokrym będzie lepiej niż takie E09 ??? Ja jednak sporo się asfaltuje i to dla mnie dość istotne jednak...
|
|
Góra |
|
|
dakarowy
|
Tytuł: Napisane: Pt kwi 07, 2017 6:17 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt sie 10, 2010 10:09 am Posty: 664
|
Miotacz Twoja osiemsetka zjexdzila taką oponę na tyle w 2000 km co prawda była to 17tka ale ten sam model. Dobra na asfalt, dobra na szutry, jednak szybko zeszła. ;-)
Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
|
miotacztruskawek
|
Tytuł: Re: Napisane: Pt kwi 07, 2017 6:52 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt sie 23, 2013 9:01 pm Posty: 783 Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
dakarowy napisał(a): Miotacz Twoja osiemsetka zjexdzila taką oponę na tyle w 2000 km co prawda była to 17tka ale ten sam model. Dobra na asfalt, dobra na szutry, jednak szybko zeszła. ;-)
Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka No to chyba zrobię jej podróż sentymentalną :wink: . A potem coś innego spróbuję :) . Trza mieć dobry ciąg na zlocie :mrgreen: .
|
|
Góra |
|
|
fisherman
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Pt kwi 07, 2017 7:23 pm |
|
Dołączył(a): N lip 13, 2014 1:49 pm Posty: 134 Lokalizacja: centrum...
|
miotacztruskawek napisał(a): fisherman napisał(a): Jedzilem na roznych Metzelerach zorientowanych na endoro/adv (Tourencach, EXP, Karoo T) i wszystkie byly naprawde niezle na czarnym i mokrym (oczywiscie adekwatnie do swojej konstukcji), nieporownywalnie do Mitasow... Tzn na czarnym suchym i mokrym będzie lepiej niż takie E09 ??? Ja jednak sporo się asfaltuje i to dla mnie dość istotne jednak... Na czarnym suchym to nawet Mitasy akceptowalnie trzymaja :) Mialem na mysli czarny mokry, ogolnie wszystkie Metzelery z ktorymi mialem kontak na zywo, o ktorych wsponialem wczesniej, byly bardzo przyzwoite a niktore jak EXP wrecz wybitne... (zapomilem jeszcze tam wczesniej wspomniec o Saharach z ktorymi mialem rowniez osobista znajomosc). Z mieszanka w Mitasach jest cos chyba nie tak na mokrym czarnym... zreszta sprawia ona zupelnie inne wrazenie jak w Metzelerach. Co do Metzelerow, to w MCE Karoo zakladam ze miesznka bedzie miala "podobne podejscie" do mokrego czarnego jak reszta wspomniana przezemnie i wowczas bedzie niezle... a napewno jest "konkretniejsza" w teren od Karoo T, ktore znam i sobie chwale... (calkiem niezle/komfortowo i pewnie na czarnym tak do 130-140 gdzies). Oczywiscie T schodzi w miare szybko jak zapomnisz napompowac na asfalt... to wtedy faktycznie z 2k km (albo i mniej) i koniec. Ale z mojej obserwacji jesli na znaczace przeloty po czarnym bedziesz pompowal to wydaje mi sie ze z 6-8k km powinna dac rade (50/50 on/off), mnie tyle gdzies wychodzi. Z MCE Karoo moze byc troche gorzej z wytrzymaloscia na czarnym bo to jest jednak guma bardziej zorientowana w teren niz T ale sadze ze bedzie to znaczaco lepiej jak 2k km (zakladajac mocniejsze pompowanie na czarny, moze 3/4 tego co wychodi mi na T... spekuluje...). Jesli jest nieco wiekszy nacisk na czarny to moze lepiej zastanowic sie na Karoo T http://allegro.pl/metzeler-karoo-t-140- ... 42218.htmlniewiele drozej od tej MCE ktora wyszukales :)
|
|
Góra |
|
|
Piraniaaa
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: So kwi 08, 2017 6:13 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 28, 2016 1:01 pm Posty: 59 Lokalizacja: Kraków
|
A co jest nie tak z 908rr na przodzie?
|
|
Góra |
|
|
Kamyk_^
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Wt kwi 11, 2017 12:06 pm |
|
Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 9:06 am Posty: 335 Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
|
Nowy sezon, nowe opony? ;)
Szukalem i pytalem. Ex polecil mi Motozy Tractionator Desert H/T. Ale rozmiar jaki jest na stronie producenta to 90/100 - 21. Czy ktos taki rozmiar zakladal do LC8 na przod?
Kamyk
|
|
Góra |
|
|
dopra
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Pt kwi 14, 2017 1:21 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 18, 2008 8:31 am Posty: 2679 Lokalizacja: Poznań
|
Kamyk_^ napisał(a): Nowy sezon, nowe opony? ;)
Szukalem i pytalem. Ex polecil mi Motozy Tractionator Desert H/T. Ale rozmiar jaki jest na stronie producenta to 90/100 - 21. Czy ktos taki rozmiar zakladal do LC8 na przod?
Kamyk rzeczywiście na kole jest 90/90, można zakładać
|
|
Góra |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Pt kwi 14, 2017 2:39 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
Kamyk_^ gdzie dorwałes te Motozy?
|
|
Góra |
|
|
Kamyk_^
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Wt kwi 18, 2017 7:33 am |
|
Dołączył(a): Pt kwi 08, 2011 9:06 am Posty: 335 Lokalizacja: Berlin/Szczecin/Bydgoszcz
|
Poszukalem na stronie motoza i sa dostepne w Grecji i Islandii ;) Przesylka 30Eur. Ale jesli bysmy brali wiecej sztuk to by sie oplacalo je wysylac ;) Narazie nie zamowilem, ale maja na stanie.
Kamyk
|
|
Góra |
|
|
Emek
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Wt kwi 18, 2017 7:41 am |
|
Dołączył(a): Cz wrz 24, 2015 4:43 am Posty: 297
|
Ja zamawiałem w Hiszpanii. Importerem jest http://www.solosonimport.es/. Adres meilowy do gościa, który ogarnia temat rfernandez@solosonimport.esSzip i koszty są niezależne od ilości. W przypadku Tractinator Adventure to koszt 225 ojro za komplet do dużego Kata czy nowej Afry, już z kosztami wysyłki.
|
|
Góra |
|
|
Piraniaaa
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Wt kwi 18, 2017 9:00 am |
|
Dołączył(a): Śr gru 28, 2016 1:01 pm Posty: 59 Lokalizacja: Kraków
|
A co sądzicie o michelin desert race do LC8 ?
|
|
Góra |
|
|
Emek
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Wt kwi 18, 2017 10:00 am |
|
Dołączył(a): Cz wrz 24, 2015 4:43 am Posty: 297
|
Rafał, pogadaj z Madafakingesem. Z tego co pamiętam to pod opony 140/80/18 dorabiał węższą felgę do KATa. Seryjna jest zbyt szeroka bo pod kapcia 150/70/18 i kostka słabo robi.
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Wt kwi 18, 2017 3:58 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
Piraniaaa napisał(a): A co sądzicie o michelin desert race do LC8 ? desert jest świetny.. można powiedzieć że wręcz idealny dla lc8.. :) minusy.. drogi, śliski na mokrym i szybko schodzi.. :)
|
|
Góra |
|
|
Adagiio
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Wt kwi 18, 2017 7:03 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am Posty: 910 Lokalizacja: Biecz
|
W czym ten desert jest świetny ? To opona na jazdę po Afryce i tak robiłem na wielu wyjazdach, nie zauważając jednak jej specjalnych właściwości w stosunku do np. Mitasa e09. A zdecydowanie lepiej w piochu to c02 robi niż ten super hiper desert za 290 euri za komplet. Miałem go też na musach w enduraku w Maroku i także bez rewelacji w stosunku do dwa x tańszego kompletu Six Days Metzelera. Moimi zdaniem dobry zestaw do dużego enduro to Pirelli MT21 na przód i Metzeler Unicross na tył, zjeździłem wiele takich kompletów AT. Zdrowia.
|
|
Góra |
|
|