Autor |
Wiadomość |
Dominik
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 9:28 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
A jak wypadną te: [ img ]GOLDEN TYRE GT 723 Rally
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 5:59 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
Mocno się zastanawiam czy nie zostawić w mojej XTZ750 z tyłu E09 Dakar Mitas. Wybiera piach po prostu rewelacyjnie jednak gorzej na błocie i tu robotę zrobi kostka. Ale z perspektywy używania asfalt-teren nie ma dla mnie lepszej opony.
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 6:05 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
sylwester napisał(a): Mocno się zastanawiam czy nie zostawić w mojej XTZ750 z tyłu E09 Dakar Mitas. Wybiera piach po prostu rewelacyjnie jednak gorzej na błocie i tu robotę zrobi kostka. Ale z perspektywy używania asfalt-teren nie ma dla mnie lepszej opony. Sawa rockrider kasuje wszystko, wytrzymała, dobrze trzyma i twarda, nie jest tak śliska na mokrym jak e10, moim zdaniem najlepszy kapeć w stosunku jakosc/cena :) No i te ceny...
|
|
Góra |
|
|
Borowa
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 6:11 pm |
|
Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am Posty: 449 Lokalizacja: Kraków
|
kuba_astr napisał(a): sylwester napisał(a): Mocno się zastanawiam czy nie zostawić w mojej XTZ750 z tyłu E09 Dakar Mitas. Wybiera piach po prostu rewelacyjnie jednak gorzej na błocie i tu robotę zrobi kostka. Ale z perspektywy używania asfalt-teren nie ma dla mnie lepszej opony. Sawa rockrider kasuje wszystko, wytrzymała, dobrze trzyma i twarda, nie jest tak śliska na mokrym jak e10, moim zdaniem najlepszy kapeć w stosunku jakosc/cena :) No i te ceny... A gdzie można dostać P+T
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 6:20 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
Ja kupowałem na jakimś Oponeo czy innym opony.pl Luke z kolei na allegro, poszukaj może się teraz nazywać mitas mc23 rockrider lub Sawa mc23 rockrider...
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 6:21 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 6:24 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
sylwester napisał(a): albo 140/80/17 :) Jest na bank 140/80-18 ale czy 17`` już niekoniecznie... To znaczy nie jestem pewien :)
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 6:28 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
zostanę przy Dakarze , ale jak się skończy przejdę na Metzeler Unicross 140/80-17
|
|
Góra |
|
|
kuba_astr
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 6:32 pm |
|
Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm Posty: 1854
|
Spoko Dakar też fajny i długo trzyma ;)
|
|
Góra |
|
|
Borowa
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 6:42 pm |
|
Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am Posty: 449 Lokalizacja: Kraków
|
Teraz po Pirelli Scorpion Rally i po Michelin Desert szukam jakiego dobrego frontu dla f800gs
Jakieś sugestie?
|
|
Góra |
|
|
miotacztruskawek
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 6:55 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt sie 23, 2013 9:01 pm Posty: 783 Lokalizacja: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Borowa napisał(a): Teraz po Pirelli Scorpion Rally i po Michelin Desert szukam jakiego dobrego frontu dla f800gs
Jakieś sugestie? 952
|
|
Góra |
|
|
WD40
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 7:28 pm |
|
Dołączył(a): Pt sie 21, 2015 10:56 am Posty: 184 Lokalizacja: Augustów
|
glina napisał(a): WD40 napisał(a): Po za tym MT21 na przodzie mi się mocno wyząbkowało. A ile bara miałeś nabity ten przód ? No właśnie coś ok. 1,3, pewnie dlatego tak wyząbkował. To taki mój kompromis: 1,2 z tyłu 1,3 z przodu żeby nie trzeba było co chwila spuszczać i pompować 50/50 asfalt teren. Na asfalcie spoko i krawężniki czy korzenie spoko przelatuje. Felgi jeszcze nie pogiełem. Na teren dla S12+comp4 to mam sprawdzone 0,8 tył 1,1 przód. Ta S12 poniżej 0,8 trzyma jak przyklejona. Powyżej 0,8 zaczyna się ślizgać ale też trzyma. Wentyla jeszcze nie urwałem :) GOLDEN TYRE GT 723 Rally pewnie podobna do E09 Dakar Mitas. Wiele osób chwali sobie E09 ale one są dobre do na prawdę ciężkich sprzętów jak dużo asfaltem się lata i po suchym jak Sylwester zauważył. Żeby w terenie poszaleć trzeba coś bardziej agresywnego. Sawa rockrider natomiast podobnie wygląda do MT21 To już przerabiałem :D Dobre, tylko nie w terenie :D Takie coś mi chodzi po głowie: W terenie powinno spoko dawać radę i ma homologację na rozmiar 140/80 18 Dunlop d908 574zł [ img ]Metzeler 6days extreme 319zł [ img ]Michelin comp3 319zł [ img ]MaxisM7314 maxxcross 306zł [ img ]i chyba najbardziej popularna Dunlop Geomax 276zł [ img ]Z tego zestawu Dunlop d908 wygląda najbardziej agresywnie. Ludziska w teren chwalą comp3 ale to raczej na flaku. Sam sprawdziłem, lekkim sprzętem na musach jedzie jak tramwaj po szynach. Natomiast cięższym i jak się napompuję 1,2 i 50/50 to może ten d908 być lepszy??
|
|
Góra |
|
|
Borowa
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 7:41 pm |
|
Dołączył(a): Cz maja 29, 2014 11:15 am Posty: 449 Lokalizacja: Kraków
|
miotacztruskawek napisał(a): Borowa napisał(a): Teraz po Pirelli Scorpion Rally i po Michelin Desert szukam jakiego dobrego frontu dla f800gs
Jakieś sugestie? 952 To się wydaje mocno agresywne Szukam czegoś jak Misiu.Desert padnie w Maroko na resztę jazdy jak i na rumunie z kobietą Czyli sporo dojazdówek
|
|
Góra |
|
|
Piraniaaa
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 8:39 pm |
|
Dołączył(a): Śr gru 28, 2016 1:01 pm Posty: 59 Lokalizacja: Kraków
|
WD40 napisał(a): glina napisał(a): WD40 napisał(a): Po za tym MT21 na przodzie mi się mocno wyząbkowało. A ile bara miałeś nabity ten przód ? No właśnie coś ok. 1,3, pewnie dlatego tak wyząbkował. To taki mój kompromis: 1,2 z tyłu 1,3 z przodu żeby nie trzeba było co chwila spuszczać i pompować 50/50 asfalt teren. Na asfalcie spoko i krawężniki czy korzenie spoko przelatuje. Felgi jeszcze nie pogiełem. Na teren dla S12+comp4 to mam sprawdzone 0,8 tył 1,1 przód. Ta S12 poniżej 0,8 trzyma jak przyklejona. Powyżej 0,8 zaczyna się ślizgać ale też trzyma. Wentyla jeszcze nie urwałem :) GOLDEN TYRE GT 723 Rally pewnie podobna do E09 Dakar Mitas. Wiele osób chwali sobie E09 ale one są dobre do na prawdę ciężkich sprzętów jak dużo asfaltem się lata i po suchym jak Sylwester zauważył. Żeby w terenie poszaleć trzeba coś bardziej agresywnego. Sawa rockrider natomiast podobnie wygląda do MT21 To już przerabiałem :D Dobre, tylko nie w terenie :D Takie coś mi chodzi po głowie: W terenie powinno spoko dawać radę i ma homologację na rozmiar 140/80 18 Dunlop d908 574zł [ img ]Metzeler 6days extreme 319zł [ img ]Michelin comp3 319zł [ img ]MaxisM7314 maxxcross 306zł [ img ]i chyba najbardziej popularna Dunlop Geomax 276zł [ img ]Z tego zestawu Dunlop d908 wygląda najbardziej agresywnie. Ludziska w teren chwalą comp3 ale to raczej na flaku. Sam sprawdziłem, lekkim sprzętem na musach jedzie jak tramwaj po szynach. Natomiast cięższym i jak się napompuję 1,2 i 50/50 to może ten d908 być lepszy?? Potwierdzam! Dorzucę jeszcze Pirelli M21, na dłuższe wypady...twarda kostka, miękka guma, lata na musach, mam od sezonu i chwalę sobie. Miekka guma, twarda kostka w błocie daleko za S12 ale na twardym daje rade, miekka trawa spoko.
|
|
Góra |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Re: Wybór kostki dla cięzkiego enduro do OFFu Napisane: Śr mar 08, 2017 9:00 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
na przodzie testuje Mitasa c23 i jestem zachwycony, robi w terenie robote, na asfalcie przewidywalny i nie schodzi w oczach [ img ][ img ][ img ]po ok 1,5 tys km [ img ]
|
|
Góra |
|
|