Teraz jest Cz kwi 25, 2024 12:40 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: Pt lis 01, 2013 11:18 am 
Aktywny

Dołączył(a): So wrz 08, 2012 2:40 pm
Posty: 139
Lokalizacja: Middle of nowhere ...
Sam zacząłem myśleć nad 2T lekkie i proste w serwisie teraz niestety został do wyboru tylko KTM i Gas Gas. Co myślicie o tym 2 na pewno cięższy od konkurencji ale też tańszy. Jak z jakością są jakieś opinie na temat tego moto ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: Pt lis 01, 2013 11:31 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 12:46 pm
Posty: 245
Dwusuwy wracają do łask , teraz są też w ofercie husqvarny i sherco .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: Pt lis 01, 2013 11:45 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt lis 16, 2007 7:39 am
Posty: 2575
Lokalizacja: ZKA
ml napisał(a):
Dwusuwy wracają do łask , teraz są też w ofercie husqvarny i sherco .

Sherco miał od zawsze w trialach, a ich 2.9 to prawie legenda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: Pt lis 01, 2013 12:08 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm
Posty: 1974
Lokalizacja: Kraków-Warszawa
Absolutna racja , jak są nowe wydechy w lesie z 200 m nie słychać ... a 4T z pięciu km ... jeszcze na Akrapie :D
Jest dyskomfort jak się jedzie blisko w grupie , w gardle drapie niestety , moje patałachy bo nie chce im się liczyć , leją 1:50 zamiast 1:60 zabobony że 2t potrzebuje smarowania :) ale najfajniejsze jest to że od roku nic w serwisie nie robiłem :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: Pt lis 01, 2013 2:07 pm 
Aktywny

Dołączył(a): So wrz 08, 2012 2:40 pm
Posty: 139
Lokalizacja: Middle of nowhere ...
Czym jest Sherco X-RIDE 290 ? Lekkie to to niskie jak na enduro i do tego tańsze od KTM przynajmniej na allegro był nowy tani. Jedyni minus to, że francuskie. Beta kosztuje tyle co KTM więc wolał bym ten jednak Austriaka. Pytanie jak wygląda zakup używki nie widzę tutaj ogłoszeń 2T.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: Pt lis 01, 2013 3:58 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N sie 15, 2010 12:49 pm
Posty: 1438
Lokalizacja: Warszawa
tylko to nie wydech jest taki głośny, to co słyszysz to sa okolice gaznika + strzal rezonansu w nerce - z wydechu prawie nic nie wychodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: Pt lis 01, 2013 9:42 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 12:46 pm
Posty: 245
Sventevith napisał(a):
Czym jest Sherco X-RIDE 290 ? Lekkie to to niskie jak na enduro i do tego tańsze od KTM przynajmniej na allegro był nowy tani. Jedyni minus to, że francuskie. Beta kosztuje tyle co KTM więc wolał bym ten jednak Austriaka. Pytanie jak wygląda zakup używki nie widzę tutaj ogłoszeń 2T.


Ja pisałem o enduro , nowości na 2014 : http://www.sherco.com/motos.html
Na używki trzeba będzie poczekać ale i tak najbezpieczniej kupić Ktm-a.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: Pt lis 01, 2013 10:24 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

jjanek200 napisał(a):
takie zjazdy gdzie w 4T wystarczy silnik aby hamowac to nie zjazdy :lol:...

Najświętsza prawda. Tylko jak są takie zjazdy, że na zapiętej jedynce trudno utrzymać motocykl również heblami to po prostu nie wyobrażam sobie jak to zrobić dwuciachem.
Jeszcze ja sucho to OK. Ale jak mokro i zjazd ciągnie się paręset metrów a przy tym ma nawroty, wypłukania i luźne kamienie (o leżących gałęziach/pniach nie wspomnę) Tu już mistrza potrzeba. Zapnijcie kiedyś luz na takiej śliskiej a stromej górce o konkretnej długości i walcie tylko heblami - taki przedsmak zweitaktu. Ja już za stary na to chyba jestem.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: So lis 02, 2013 10:46 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm
Posty: 1974
Lokalizacja: Kraków-Warszawa
Siejesz panikę , nie ma żadnych problemów ... podpowiem Ci patent ... obracasz przełącznik na lewej manetce w drugą stronę , światła masz trudno dostępne , ale gaszenie masz za to pod lewym kciukiem :) jak jest naprawdę źle ( a czasem jest :lol: ) gasisz silnik i pomagasz sobie na biegu sprzęgłem i nie jest to tylko patent do 2T to patent do wszystkich , gdy jest pion a prawa noga musi ratować przed kozłem w dół  :mrgreen:
Jechaliśmy w dół odcinek klasy Pro Romaniacsa - 1,5 godziny :lol: a wszyscy byli na tristo i nie wyobrażam go sobie na 4t mam filmik z tego zjazdu , właściwie z sprowadzania , bo tył odklejał się nawet jak sprowadzaliśmy :)
Do 2t trzeba po prostu dojrzeć , wyjeździć się wcześniej na kole , wydzwonić porządnie kilka razy , i wypluć płuca na podjazdach ... przede wszystkim kupić go i oswoić się z nim , na pożyczonym na 5 min motorku nie łatwo nabrać przekonania ( jeszcze raz dzięki Domestos )
No i trzeba mieć dość wydawania kasy na te wszystkie bzdety z zaworami , łańcuszkiem itd. ( Rrolek nie czytaj :) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: So lis 02, 2013 1:27 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So sie 18, 2012 7:09 pm
Posty: 67
Lokalizacja: Nałęczów, LPU
nie jest tak źle z hamowaniem, kiedys raz jeden przy długim zjezdzaniu gdy w górach było wyjątkowo sucho straciłem tylny hebel i musialem odczekac az wystygnie, na drugi dzien zalalem swieży plyn i juz nie było problemów, poza tym dobrze ogarnięte hamowanie hamulcami do czego zmusza 2T przydaje się w ekstermalnych sytuacjach

w 2t też są zawory, akurat w mojej starej dwusecie miałem z nimi problemy, membrana byla do wymiany, a tryby uruchamiające zawór wydechowy wyrobione (raz wkręcal innym razem nie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalety 2t - ciekawy artykuł.
PostNapisane: So lis 02, 2013 2:05 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm
Posty: 1974
Lokalizacja: Kraków-Warszawa
Tak , ale to już jest sprawa zużycia , jedna z naszych tristo ma już ponad 10 000 i nic się takiego nie dzieje ... zawsze lepiej jest mieć dobry płyn , zmieniać zanim się tak zestarzeje że się gotuje , ale to jest kwestia dbania o motocykl na trochę innym poziomie :wink: niż naprawianie tego co się zepsuło ...
Miałem naprawdę ostre i długie hamowania w Rumunii ważę najwięcej , a tylko mnie się heble nie gotowały ... ale tarczę musiałem zmienić po się pokrzywiła :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 2   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL