Autor |
Wiadomość |
ex1
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: N mar 09, 2014 12:53 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
miotacztruskawek napisał(a): . Jak zjadę do końca to będę chciał pójść w coś bardziej terenowego. Pewnie obadam Karoo3 i TKC/E09. Tylko z kolei będę pewnie tęsknił za trwałością. poczujesz adrenalinę wiejskich przepraw.. przestaniesz tęsknić.. :D
|
|
Góra |
|
|
Seba707
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: N mar 09, 2014 9:44 pm |
|
Dołączył(a): N sty 05, 2014 11:55 am Posty: 5
|
miotacztruskawek napisał(a): . Nie wiem jak to Seba707 zrobił, ale w V Stromie po 20Kkm miałem oponkę ciągle dobrą, a z 10mm bieżnika zrobiło się niecałe 4mm. Nie miałem też żadnych problemów z odkształcaniem się opon. Moze jest w tym troche mojej winy :lol: Jestem zbyt ciezki na te opony ;) :wink: [ img ]
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: Pn mar 10, 2014 9:50 am |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
noo i proszę .. aż miło popatrzeć.. :D
|
|
Góra |
|
|
Młody
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: Pt kwi 04, 2014 9:52 am |
|
Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am Posty: 1073 Lokalizacja: Krosno
|
|
Góra |
|
|
gustafsson
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: Pt kwi 04, 2014 1:57 pm |
|
Dołączył(a): N lis 04, 2012 11:28 pm Posty: 62
|
Tez czekam na Anakee Wild. Intryguje mnie jak taka kostka moze mieć indeks prędk. 240 km/h ? Niestety Michelin Polska nie ma nic wspólnego z oponami motocyklowymi. Importem opon motocyklowych Michelin zajmują się prywatne firmy. Wczoraj dowiadywałem się u jednej z tych firm, podobno Wildy mają być dostępne pod koniec kwietnia.
|
|
Góra |
|
|
beemer
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: Pt kwi 04, 2014 10:10 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm Posty: 2916 Lokalizacja: eh Canada
|
gustafsson napisał(a): . Intryguje mnie jak taka kostka moze mieć indeks prędk. 240 km/h ? . Ano moze.. Jak widac opona ma niski profil kostki ..Nie taki jak w przypadku np TKC80 [ img ][ img ]
|
|
Góra |
|
|
Acent
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: So kwi 05, 2014 5:38 pm |
|
Dołączył(a): Śr kwi 15, 2009 5:39 pm Posty: 1069 Lokalizacja: Podkarpacie
|
beemer napisał(a): gustafsson napisał(a): . Intryguje mnie jak taka kostka moze mieć indeks prędk. 240 km/h ? . Ano moze.. Jak widac opona ma niski profil kostki ..Nie taki jak w przypadku np TKC80 Jeżeli to tył to kostka wcale nie jest niższa niż w TKC. W zapowiedzi ma oznaczenie V czyli 240 km/h
|
|
Góra |
|
|
Acent
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: So kwi 05, 2014 5:40 pm |
|
Dołączył(a): Śr kwi 15, 2009 5:39 pm Posty: 1069 Lokalizacja: Podkarpacie
|
gustafsson napisał(a): Tez czekam na Anakee Wild. Intryguje mnie jak taka kostka moze mieć indeks prędk. 240 km/h ? Niestety Michelin Polska nie ma nic wspólnego z oponami motocyklowymi. Importem opon motocyklowych Michelin zajmują się prywatne firmy. Wczoraj dowiadywałem się u jednej z tych firm, podobno Wildy mają być dostępne pod koniec kwietnia. Problem nie jest w polskich firmach bo w Niemcowni też nie ma.Myślę ,że mają problem homologacyjny na Europę albo coś w tym stylu. Co do kwietnia to to samo mówili w zeszłym roku (kwiecień 2013) :)
|
|
Góra |
|
|
gustafsson
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: So kwi 05, 2014 8:11 pm |
|
Dołączył(a): N lis 04, 2012 11:28 pm Posty: 62
|
Czekam cierpliwie do końca kwietnia. Jak nie będzie Anakee Wild, kupuję Heidenau Scout. Chyba kompromis trwałość + off + szosa.
|
|
Góra |
|
|
Blackdog
|
Tytuł: Re: Metzeler KAROO 3 - opinie Napisane: So kwi 05, 2014 10:32 pm |
|
Dołączył(a): Pt mar 23, 2012 10:56 pm Posty: 229 Lokalizacja: Białystok
|
Na k60 scout zrobiłem trochę km. Po zimie zaniedbałem sprawdzenia ciśnienia no i po paru dziurach na szutrach zrobił się flak z przodu. Próbowałem naprawić pianką, ale niewiele to dało. Trochę podniosło ciśnienie, tak, że na flaku przejechałem jakieś 30 km. Na samo zakończenie opona już całkiem spadła z obręczy, całe szczęście jakieś 500 m od wioskowego warsztatu wulkanizacyjnego, gdzie miły pan wulkanizator profesjonalnymi sposobami napompował oponę (wystarczyło wstrzelić odpowiednim ciśnieniem) i okazało się, że przednia opona sprawna nadal. Cała przygoda skończyła się dobrze, ale to pokazuje, że trochę można przejechać na flaku, jak trzeba ale trzeba pilnować ciśnienia w kołach aby unikać takich przygód. Obecnie na tył założyłem kolejną k60. Na poprzedniej zrobiłem ok. 12 tyś km. Myślę, że następny zestaw będzie taki sam, chyba, że wynajdą coś nowego. Jeśli więc potrzebujesz opony na asfalt i szutry z którą nie będziesz chciał się pożegnać zbyt szybko, to k60 jest ok, jeśli jednak potrzebujesz przeorać okoliczne poletko kartofli... to nie bardzo.
PS Zawsze pilnuj ciśnienia w oponach.
|
|
Góra |
|
|