Teraz jest N lis 19, 2017 8:31 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 11   [ Posty: 163 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: Cz lut 02, 2012 10:28 am 
Aktywny

Dołączył(a): N mar 20, 2011 8:45 pm
Posty: 187
Lokalizacja: Józefów
PIOTHRUS napisał(a):
NORMALNIE DEBIL ....CHŁODNA ZIOŁOWA LEWATYWA ... JEŻELI NIE POMOŻE TRZEBA WEZWAĆ KSIĘDZA :lol: :lol: :lol: JAK MA PASZPORT POLSATU ...MOŻE SIĘ WYWINIE :mrgreen:

..... ale, że od razu ziołowa.... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: Cz lut 02, 2012 10:43 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 23, 2010 3:07 pm
Posty: 698
Lokalizacja: Okolice KRK
PIOTHRUS napisał(a):
Macie rację sorry ... nie powinienem pisać, pijąc alkohol , przepraszam jeszcze raz :( Poniosło mnie przy tej śmiałej teorii z amerykańskimi samochodami . Nic mnie nie tłumaczy jeszcze raz przepraszam . Zwłaszcza za słowo na "D" teraz tak już nie myślę . Jest mi głupio .
Piotrek alkoholik ... wredna wiśniówka


Czy często Ci się to zdarza...? Czy próbowałeś o tym z kimś rozmawiać? Jak nie, to możemy się umówić i pogadać, tylko przywieź tę wiśniówkę :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: Cz lut 02, 2012 10:48 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm
Posty: 243
Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
Mój Sztormiak ma duży rozstrzał w zależności od humoru kierownika :mrgreen: :mrgreen:
Też jak powyżej wspomniano sporo hamuje silnikiem, bo w końcu to Vka i dość mocno hamuje.
Minimalnie udało mi sie zrobić jakies 4,8/100 zaraz po wypadku jak jakieś lęki jeszcze miałem ale zaraz po tym wyśredniłem na 6,5/100 i tak zostało natomiast z obciążeniem powyżej 180 n a autostradzie przy bocznym wietrze sztormiaczek zadowolil sie 8,5/100 :mrgreen: :mrgreen: wiekszych spalań nie odnotowałem :mrgreen: :mrgreen:

A wiec, zestawiając wszystko ładnie wychodzi:
Min: 4,8l/100km
Średnie: 6,5l/100km
Max: 8,5l/100km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: Cz lut 09, 2012 7:35 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am
Posty: 738
Lokalizacja: Birmingham
lewar131 napisał(a):
Nic dodać, nic ująć.
"Czas życia produktu" = to pojęcie coraz częściej się przewija, najczęściej występuje ukryte pod innymi nazwami, jak np. "akumulator bezobsługowy" do samochodu - chociaż obsługowe pod warunkiem dobrego traktowania działały 2 razy dłużej... Tak samo "nowoczesność" silników polega na stosowaniu większej ilości elektroniki, ale żeby ciąć koszty i masę, oszczędza się na materiałach. Do tego dochodzi skrajne wyżyłowanie mocy, bo przecież konkurencja i rynek to nakręcają - silniki TDI mają 100KM z litra i nikt się nie zastanawia jak to długo pociągnie, a wręcz nadal rozpowszechnia się bzdurną opinię z przed 30 lat, że diesele są trwałe... To samo z uturbianiem benzyniaków (mówię o autach drogowych, dla ludzi) - ktoś mi niedawno walnął hasłem że to nowoczesna technologia i że "wyciągają" tyle a tyle z litra pojemności - bzdura! - technologia tak stara jak motoryzacja - Uno Turbo (1,3 140KM o ile dobrze pamiętam), Renault 5 Turbo, itp. - wszystko fajnie i pięknie - tyle że z produkcji tych samochodów zrezygnowano, właśnie z powodu słabej trwałości - a w tamtych czasach trwałość była kartą przetargową firm produkujących auta. Teraz trwałość jest daleko z tyłu, a liczą się dane na papierze i elektroniczne bajery.
Troszkę nam dyskusja odbiegła od zamierzonego, wspaniałego tematu jazdy na luzie, no ale cóż - takie prawa dyskusji :lol:


Temat nie jest o "jeździe na luzie", to że Piothrus po pijaku bzdury pisze to jego sprawa.
Jak najbardziej zgadzam się z co piszesz Ty i Tezla jednak ja nie mam zamiaru produkować czegoś na skale masową czy też nawracać kogokolwiek. Zwyczajnie zainteresowałem się tematem żywotności silnika po tym jak sam zacząłem taki silnik "zużywać" i jak trochę poczytałem o tym co się dzieje na świecie. Chciałbym jednak się dowiedzieć czy faktycznie kombinacja CVT+przęgło hydrauliczne znacznie wydłuża żywotność.

Nie pije i nie oglądam Polastu tak jak Piothrus, mam trochę inne hobby, które wymaga użycia mózgu. Pewnie dlatego ciężko mi znaleźć jakieś rzetelne informacje. Polazłem do Hondy zapytać o ten DN-01 i nawet tam nie wiedzą jak to do końca działa, Piothrus zadowala się informacjami zdobytymi w pierwszej lepszej gazecie pokroju wyborczej jednak w moim przypadku jest to trochę trudniejsze :(
Jakby ktoś miał jakieś info na ten temat to z chęcią posłucham ;)

Pithrus znalazłem coś dla Ciebie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: Pt mar 30, 2012 4:07 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am
Posty: 738
Lokalizacja: Birmingham
Heh, przypadkowo trafiłem na motocykl Track T-800CDI http://dieselmotorfiets.nl/informatie/

I coś po Polsku...
http://www.scigacz.pl/Eva,Track,T800CDI ... ,8699.html

Nie dosyć, że ma CVT to w dodatku lata na "sprzęgle odśrodkowym", które samoczynnie wychodzi na "luz" po ujęciu gazu :mrgreen:

A co jeszcze śmieszniejsze jest to Adveture ;)



A odnośnie CVT znalazłem jeszcze coś takiego...



Skoro F1 na tym chciało jeździć (FIA ich zablokowała) to motocykle jak najbardziej dałyby radę ;)

Pozdrowienia dla "bezpieczników" :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: N maja 13, 2012 10:07 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm
Posty: 243
Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
Cytuj:
Nie dosyć, że ma CVT to w dodatku lata na "sprzęgle odśrodkowym", które samoczynnie wychodzi na "luz" po ujęciu gazu


Wcale nie, bo jak sama nazwa wskazuje jest to sprzeglo odsrodkowe, ale dziala tez tak jakby w dwie strony, czyli gdy jediemy normalnie moment jest przekazywany w srone kola a gdy hamujemy silnikiem moment jest przekazywany w strone silnika, takie sprzeglo rozlaczy sie dopiero wtedy gdy jego srodkowy wirujacy element wytraci swoje obroty.
Teraz pytanie na jakie obroty go zestroili, bo moze byc tak ze bedzie sie rozlaczalo dopiero przy zejsciu do 500rpm.

Wiec odjecie gazu wcale nie spowoduje wyrzucenia moto na luz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wiem bo mam specjalizacje w tego typu napedach :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: N maja 13, 2012 11:08 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm
Posty: 1700
Lokalizacja: Kwidzyn
XT1200Z- przebieg 9000km
Według wskazań komputera pokładowego do tej pory średnie spalanie/ 100km wynosi;

Osiągnięte minimum -5.1/100
Max- 5.9/100 (dwie osoby z kuframi i teren górski)

Pozdrawiam
sylwester


Góra
 Online Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: N maja 13, 2012 5:04 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am
Posty: 738
Lokalizacja: Birmingham
sylwester napisał(a):
XT1200Z- przebieg 9000km
Według wskazań komputera pokładowego do tej pory średnie spalanie/ 100km wynosi;

Osiągnięte minimum -5.1/100
Max- 5.9/100 (dwie osoby z kuframi i teren górski)

Pozdrawiam
sylwester


Pierwsza ST :)
A jakie masz średnie w takim razie, max i min podałeś... a średnia? Co mam wpisać??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: N maja 13, 2012 5:05 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am
Posty: 738
Lokalizacja: Birmingham
Floydoo napisał(a):
Wiem bo mam specjalizacje w tego typu napedach :mrgreen: :mrgreen:


To powiedz jeszcze jaka jest żywotność takiego sprzęgiełka??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: N maja 13, 2012 5:06 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm
Posty: 1700
Lokalizacja: Kwidzyn
Ryteu napisał(a):
sylwester napisał(a):
XT1200Z- przebieg 9000km
Według wskazań komputera pokładowego do tej pory średnie spalanie/ 100km wynosi;

Osiągnięte minimum -5.1/100
Max- 5.9/100 (dwie osoby z kuframi i teren górski)

Pozdrawiam
sylwester


Pierwsza ST :)
A jakie masz średnie w takim razie, max i min podałeś... a średnia? Co mam wpisać??


5.6 będzie OK :)


Góra
 Online Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: N maja 13, 2012 5:52 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm
Posty: 243
Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
Ryteu napisał(a):
Floydoo napisał(a):
Wiem bo mam specjalizacje w tego typu napedach :mrgreen: :mrgreen:


To powiedz jeszcze jaka jest żywotność takiego sprzęgiełka??


wszystko zalezy jak jest to sprzeglo zbudowane, ale na ogol to przezywa silnik.

Ciekaw jestem jak rozwiazali przekladnie CVT, na czym to chodzi ???? pas, lancuch, tasma stalowa???
No i jakie ma sterowanie???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: N maja 13, 2012 6:19 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am
Posty: 738
Lokalizacja: Birmingham
Floydoo napisał(a):
wszystko zalezy jak jest to sprzeglo zbudowane, ale na ogol to przezywa silnik.

Ciekaw jestem jak rozwiazali przekladnie CVT, na czym to chodzi ???? pas, lancuch, tasma stalowa???
No i jakie ma sterowanie???


Przeżywa silnik??
Cytuj:
The motorcycle engine is built to last as it has engine life of 4,00,000 kilometers.
http://bikeadvice.in/diesel-powered-mot ... -t800-cdi/

Ciekawe czy to przeżyje :mrgreen:


A co do CVT to znalazłem...
Cytuj:
With a belt-driven, continuously variable transmission and a centrifugal clutch...
http://www.telegraph.co.uk/motoring/mot ... eview.html



Cena to 15.000euro ale przy serwisie co 15.000km i spalaniu 2/100 może się to opłacać...
...jednak na stronie producenta znalazłem informację, że CVT (a dokładnie pasek) jest stworzona na 25.000km, po takim przebiegu pasek wymiana wymiany.
Cytuj:
Hermer is currently developing a new Kevlar drivebelt that should be good for 18,000 miles and that would be the limiting factor for the service intervals.
http://www.telegraph.co.uk/motoring/mot ... eview.html

Czy ktoś zna koszta takiego zabiegu??

Dodatkowo strona producenta podaje, że dożywotni serwis polega wyłącznie na wymianie oleju i filtrów... czyżby hydrauliczne zawory??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Spalanie
PostNapisane: So sty 12, 2013 12:15 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): Pn lis 01, 2010 10:23 pm
Posty: 96
XR 400R
Spalanie max cieżki teren ok 6,5l

Spalanie autostrada: 3,4
Miasto: 3,6
Teren: 4,5

średnio ok 3,5l /100km

Sprzęt używany w każdych warunkach więc mogę podać dokładnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 11 z 11   [ Posty: 163 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL