Autor |
Wiadomość |
micro
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: Cz lut 02, 2012 10:28 am |
|
Dołączył(a): N mar 20, 2011 8:45 pm Posty: 198 Lokalizacja: Józefów
|
PIOTHRUS napisał(a): NORMALNIE DEBIL ....CHŁODNA ZIOŁOWA LEWATYWA ... JEŻELI NIE POMOŻE TRZEBA WEZWAĆ KSIĘDZA :lol: :lol: :lol: JAK MA PASZPORT POLSATU ...MOŻE SIĘ WYWINIE :mrgreen: ..... ale, że od razu ziołowa.... :lol:
|
|
Góra |
|
|
lewar131
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: Cz lut 02, 2012 10:43 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Wt lut 23, 2010 3:07 pm Posty: 718 Lokalizacja: Okolice KRK
|
PIOTHRUS napisał(a): Macie rację sorry ... nie powinienem pisać, pijąc alkohol , przepraszam jeszcze raz :( Poniosło mnie przy tej śmiałej teorii z amerykańskimi samochodami . Nic mnie nie tłumaczy jeszcze raz przepraszam . Zwłaszcza za słowo na "D" teraz tak już nie myślę . Jest mi głupio . Piotrek alkoholik ... wredna wiśniówka Czy często Ci się to zdarza...? Czy próbowałeś o tym z kimś rozmawiać? Jak nie, to możemy się umówić i pogadać, tylko przywieź tę wiśniówkę :lol: :lol: :lol:
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: Cz lut 02, 2012 10:48 am |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
Mój Sztormiak ma duży rozstrzał w zależności od humoru kierownika :mrgreen: :mrgreen: Też jak powyżej wspomniano sporo hamuje silnikiem, bo w końcu to Vka i dość mocno hamuje. Minimalnie udało mi sie zrobić jakies 4,8/100 zaraz po wypadku jak jakieś lęki jeszcze miałem ale zaraz po tym wyśredniłem na 6,5/100 i tak zostało natomiast z obciążeniem powyżej 180 n a autostradzie przy bocznym wietrze sztormiaczek zadowolil sie 8,5/100 :mrgreen: :mrgreen: wiekszych spalań nie odnotowałem :mrgreen: :mrgreen:
A wiec, zestawiając wszystko ładnie wychodzi: Min: 4,8l/100km Średnie: 6,5l/100km Max: 8,5l/100km
|
|
Góra |
|
|
Ryteu
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: Cz lut 09, 2012 7:35 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am Posty: 738 Lokalizacja: Birmingham
|
lewar131 napisał(a): Nic dodać, nic ująć. "Czas życia produktu" = to pojęcie coraz częściej się przewija, najczęściej występuje ukryte pod innymi nazwami, jak np. "akumulator bezobsługowy" do samochodu - chociaż obsługowe pod warunkiem dobrego traktowania działały 2 razy dłużej... Tak samo "nowoczesność" silników polega na stosowaniu większej ilości elektroniki, ale żeby ciąć koszty i masę, oszczędza się na materiałach. Do tego dochodzi skrajne wyżyłowanie mocy, bo przecież konkurencja i rynek to nakręcają - silniki TDI mają 100KM z litra i nikt się nie zastanawia jak to długo pociągnie, a wręcz nadal rozpowszechnia się bzdurną opinię z przed 30 lat, że diesele są trwałe... To samo z uturbianiem benzyniaków (mówię o autach drogowych, dla ludzi) - ktoś mi niedawno walnął hasłem że to nowoczesna technologia i że "wyciągają" tyle a tyle z litra pojemności - bzdura! - technologia tak stara jak motoryzacja - Uno Turbo (1,3 140KM o ile dobrze pamiętam), Renault 5 Turbo, itp. - wszystko fajnie i pięknie - tyle że z produkcji tych samochodów zrezygnowano, właśnie z powodu słabej trwałości - a w tamtych czasach trwałość była kartą przetargową firm produkujących auta. Teraz trwałość jest daleko z tyłu, a liczą się dane na papierze i elektroniczne bajery. Troszkę nam dyskusja odbiegła od zamierzonego, wspaniałego tematu jazdy na luzie, no ale cóż - takie prawa dyskusji :lol: Temat nie jest o "jeździe na luzie", to że Piothrus po pijaku bzdury pisze to jego sprawa. Jak najbardziej zgadzam się z co piszesz Ty i Tezla jednak ja nie mam zamiaru produkować czegoś na skale masową czy też nawracać kogokolwiek. Zwyczajnie zainteresowałem się tematem żywotności silnika po tym jak sam zacząłem taki silnik "zużywać" i jak trochę poczytałem o tym co się dzieje na świecie. Chciałbym jednak się dowiedzieć czy faktycznie kombinacja CVT+przęgło hydrauliczne znacznie wydłuża żywotność. Nie pije i nie oglądam Polastu tak jak Piothrus, mam trochę inne hobby, które wymaga użycia mózgu. Pewnie dlatego ciężko mi znaleźć jakieś rzetelne informacje. Polazłem do Hondy zapytać o ten DN-01 i nawet tam nie wiedzą jak to do końca działa, Piothrus zadowala się informacjami zdobytymi w pierwszej lepszej gazecie pokroju wyborczej jednak w moim przypadku jest to trochę trudniejsze :( Jakby ktoś miał jakieś info na ten temat to z chęcią posłucham ;) Pithrus znalazłem coś dla Ciebie ;)
|
|
Góra |
|
|
Ryteu
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: Pt mar 30, 2012 4:07 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am Posty: 738 Lokalizacja: Birmingham
|
Heh, przypadkowo trafiłem na motocykl Track T-800CDI http://dieselmotorfiets.nl/informatie/I coś po Polsku... http://www.scigacz.pl/Eva,Track,T800CDI ... ,8699.htmlNie dosyć, że ma CVT to w dodatku lata na "sprzęgle odśrodkowym", które samoczynnie wychodzi na "luz" po ujęciu gazu :mrgreen: A co jeszcze śmieszniejsze jest to Adveture ;) A odnośnie CVT znalazłem jeszcze coś takiego... Skoro F1 na tym chciało jeździć (FIA ich zablokowała) to motocykle jak najbardziej dałyby radę ;) Pozdrowienia dla "bezpieczników" :lol:
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: N maja 13, 2012 10:07 am |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
Cytuj: Nie dosyć, że ma CVT to w dodatku lata na "sprzęgle odśrodkowym", które samoczynnie wychodzi na "luz" po ujęciu gazu Wcale nie, bo jak sama nazwa wskazuje jest to sprzeglo odsrodkowe, ale dziala tez tak jakby w dwie strony, czyli gdy jediemy normalnie moment jest przekazywany w srone kola a gdy hamujemy silnikiem moment jest przekazywany w strone silnika, takie sprzeglo rozlaczy sie dopiero wtedy gdy jego srodkowy wirujacy element wytraci swoje obroty. Teraz pytanie na jakie obroty go zestroili, bo moze byc tak ze bedzie sie rozlaczalo dopiero przy zejsciu do 500rpm. Wiec odjecie gazu wcale nie spowoduje wyrzucenia moto na luz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wiem bo mam specjalizacje w tego typu napedach :mrgreen: :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: N maja 13, 2012 11:08 am |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
XT1200Z- przebieg 9000km Według wskazań komputera pokładowego do tej pory średnie spalanie/ 100km wynosi;
Osiągnięte minimum -5.1/100 Max- 5.9/100 (dwie osoby z kuframi i teren górski)
Pozdrawiam sylwester
|
|
Góra |
|
|
Ryteu
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: N maja 13, 2012 5:04 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am Posty: 738 Lokalizacja: Birmingham
|
sylwester napisał(a): XT1200Z- przebieg 9000km Według wskazań komputera pokładowego do tej pory średnie spalanie/ 100km wynosi;
Osiągnięte minimum -5.1/100 Max- 5.9/100 (dwie osoby z kuframi i teren górski)
Pozdrawiam sylwester Pierwsza ST :) A jakie masz średnie w takim razie, max i min podałeś... a średnia? Co mam wpisać??
|
|
Góra |
|
|
Ryteu
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: N maja 13, 2012 5:05 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am Posty: 738 Lokalizacja: Birmingham
|
Floydoo napisał(a): Wiem bo mam specjalizacje w tego typu napedach :mrgreen: :mrgreen: To powiedz jeszcze jaka jest żywotność takiego sprzęgiełka??
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: N maja 13, 2012 5:06 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
Ryteu napisał(a): sylwester napisał(a): XT1200Z- przebieg 9000km Według wskazań komputera pokładowego do tej pory średnie spalanie/ 100km wynosi;
Osiągnięte minimum -5.1/100 Max- 5.9/100 (dwie osoby z kuframi i teren górski)
Pozdrawiam sylwester Pierwsza ST :) A jakie masz średnie w takim razie, max i min podałeś... a średnia? Co mam wpisać?? 5.6 będzie OK :)
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: N maja 13, 2012 5:52 pm |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
Ryteu napisał(a): Floydoo napisał(a): Wiem bo mam specjalizacje w tego typu napedach :mrgreen: :mrgreen: To powiedz jeszcze jaka jest żywotność takiego sprzęgiełka?? wszystko zalezy jak jest to sprzeglo zbudowane, ale na ogol to przezywa silnik. Ciekaw jestem jak rozwiazali przekladnie CVT, na czym to chodzi ???? pas, lancuch, tasma stalowa??? No i jakie ma sterowanie???
|
|
Góra |
|
|
Ryteu
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: N maja 13, 2012 6:19 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N lip 18, 2010 9:34 am Posty: 738 Lokalizacja: Birmingham
|
Floydoo napisał(a): wszystko zalezy jak jest to sprzeglo zbudowane, ale na ogol to przezywa silnik.
Ciekaw jestem jak rozwiazali przekladnie CVT, na czym to chodzi ???? pas, lancuch, tasma stalowa??? No i jakie ma sterowanie??? Przeżywa silnik?? Cytuj: The motorcycle engine is built to last as it has engine life of 4,00,000 kilometers. http://bikeadvice.in/diesel-powered-mot ... -t800-cdi/Ciekawe czy to przeżyje :mrgreen: A co do CVT to znalazłem... Cytuj: With a belt-driven, continuously variable transmission and a centrifugal clutch... http://www.telegraph.co.uk/motoring/mot ... eview.htmlCena to 15.000euro ale przy serwisie co 15.000km i spalaniu 2/100 może się to opłacać... ...jednak na stronie producenta znalazłem informację, że CVT (a dokładnie pasek) jest stworzona na 25.000km, po takim przebiegu pasek wymiana wymiany. Cytuj: Hermer is currently developing a new Kevlar drivebelt that should be good for 18,000 miles and that would be the limiting factor for the service intervals. http://www.telegraph.co.uk/motoring/mot ... eview.htmlCzy ktoś zna koszta takiego zabiegu?? Dodatkowo strona producenta podaje, że dożywotni serwis polega wyłącznie na wymianie oleju i filtrów... czyżby hydrauliczne zawory??
|
|
Góra |
|
|
kazik_szczecin
|
Tytuł: Re: Spalanie Napisane: So sty 12, 2013 12:15 pm |
|
Dołączył(a): Pn lis 01, 2010 10:23 pm Posty: 96
|
XR 400R Spalanie max cieżki teren ok 6,5l
Spalanie autostrada: 3,4 Miasto: 3,6 Teren: 4,5
średnio ok 3,5l /100km
Sprzęt używany w każdych warunkach więc mogę podać dokładnie.
|
|
Góra |
|
|