Teraz jest Cz kwi 18, 2024 8:23 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 7 z 11   [ Posty: 156 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 2:57 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Wt lis 18, 2008 5:59 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: Warszawa
kroochy napisał(a):
na stronie ORLEN TEAM jest napisane, że wszyscy jadą na 660


Orlen te info to trzyma na stronce już ze 3 lata ...
W Dakarze wszyscy jada na 690 z jakimś tam dopiskiem (pewnie Rally ) ...
Jacek mówił że motocykl którym jeździł cały rok jest inny i ma inną ramę ten z Dakaru jest cięższy (dodatkowo nie jeździł przed Dakarem z 1,5 miecha bo mu lekarze zakazali ze względu na rękę)

Jacek Czachor – Mistrz Świata w rajdach Cross Country w klasie 450 Rally Production (czyli w sezonie jeździł na 450 a w Dakarze jedzie na 690 – inna pojemność i trochę cięższy)
Marek Dąbrowski – Mistrz Świata w rajdach Cross Country w klasie Over 450 Rally Production (czyli jeździ normalnie podczas sezonu na 690 i w Dakarze także)

Jakub Przykoński – Wice Mistrz Świata w rajdach Cross Country w klasie Over 450 Rally Sport (czyli jeździ normalnie podczas sezonu na 690 i w Dakarze także)

Na pewno jeżdżą na 690 (tak są zgłoszeni w rajdzie) – tylko nie takie jak ma Coma i Despres z fabrycznego temu - różnią się szczegółami i ustawieniami.

poprawcie mnie jak się myle :)
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 4:55 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Mi się wydawało że Czacha jedzie w dakarze 450... Jeśli sprawdziłeś że 690 to pewnie 690. Coma i Despres mają też 690 bo wyżej nie można już z powodu ograniczeń jednak to co oni tam mają fabrycznego nie jest porównywalne z tymi replikami dostępnymi dla zwykłych człowieczków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 5:26 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Cały Orlen team w Dakarze jedzie na 690. Oprucz Hołka oczywiście.
Wiadomo że każdy zawodnik ma sprzęt pod siebie zrobiony, ale to nie są jakieś przepaści finansowe czy technologia kosmiczna rodem z NASA poszczególnych podzespołów. Spokjnie naszych stać na najlepsze np. sprzęgło czy koła (cokolwiek).
Po prostu takie teamy jak Repsol czy Red bull mają dla swoich zawodników ogromny zapas takich części i całych podzespołów do maszyn. A w połowie rajdu wymieniają cały silnik. Orlen teamu na pewno na to nie stać (jeszcze).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 5:32 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Zrozumcie - to nie chodzi o zapas części czy o pieniądze to chodzi o to że COMA ma inne zawieszenie inne podzespoły i inne niektóre elementy tu chodzi o materiały itd. Nie o pieniądze bo takich podzespołów nie kupisz w KTM to tylko mają zawodnicy fabryczni - na tym to polega - zawodnik fabryczny. Obłuckiemu np.projektowali ramę pod jego wymagania do swojej Husqvarny.

PS. Wczoraj podczas dnia przerwy Polakom także wymieniono silniki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 5:55 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
Mlody ma trochę racji, przerabiałem ten temat do swojego HPka, dowiedziałem się w HPNie, że fabryczny zawodnik Simo Kirssi jak startował na HP2 w zawodach (Erzberg rodeo i innych) to miał lżejszy silnik, airbox (1,5 lżejszy od oryginału) i zupełnie inną zawiechę z przodu itp.
zasada jest prosta, jak fabryka inwestuje w zawodnika to daje mu maszyne na ktorej ma wygrac, niedostepną dla innych, komponenty są lżejsze (nie koniecznie wytrzymalsze, bo moga je wymieniac co etap, inne teamy na to nie stac, gdy rozmawialem z Markiem Dąbrowskim powiedział ze W Dakarze fabryczny team ma zupelnie inne maszyny niz Orlen niefabryczny team - tak przynajmniej bylo 3 lata temu gdy o tym rozmawialismy)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 6:01 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
PS. Wczoraj podczas dnia przerwy Polakom także wymieniono silniki[/quote]
O, to się im powodzi :D
Być może masz rację z tymi podzespołami. Ale np. jeśli Coma ma jakiś wypasiony wałek rozrządu to robi go jakaś firma i pewnie może go sprzedać każdemu kto zapłaci...
I wychodzi na to że pieniądze,pieniadze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 6:04 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
niestety nie jest tak danek, jezeli masz racje to kup mi airbox z carbonu do HP2 i lzejszy silnik jaki mial Kirssi, tak jak pisalem wczesniej nie bedziesz mial najlepszych komponentow, nie kupisz ich, juz fabryka na to nie pozwoli, sa zarezerwowane tylko dla teamu fabrycznego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 6:11 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
To wygląda jak wyścig zbrojeń w F1. :shock:
Jeśli tak jest, to niektóre elemeny moto to takie handmade.
A te kilka kg oszczędnosci kosztem wytrzymalości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 6:16 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Ja nie pisze bo słyszałem to od babci mojego kolegi tylko startowałem w rajdach enduro i znam ten temat od strony kuchni


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 6:47 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
Hamerykanin Jonah Street tez mowil w ostatnim wywiadzie ze musi kombinowac z nawigacja na wszystkie sposoby aby starac sie zrownac z szybsza maszyna np : Marca Coma..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 6:49 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Dla mnie to jest oczywiste a niektórzy do tego dojdą :) ... się w Dakar dokładnie to non stop o tym mówią że nie ma co porównywać ich do kierowców fabrycznych bo chodzi o sprzęt itd nawet o Hołku mówią że nie ma szans z fabryką VW bądź Mitasubiszi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 6:53 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
ja jestem za tym aby wszyscy stratowali na fabrycznych KTM..i wtedy mozemy mowic o rywalizacji .:-)))))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 6:55 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
to jedna kwestia, a druga jak KTM poswieca slabszych zawodnikow aby wyprowadzili nawigacyjnie w pole innych zawodnikow, dlatego nie lubie KTMa za niehonorowe podejscie do sportu (wszystko aby wygrać)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 6:56 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
co to za członek mi się wkradł ?? :)................. JA TEŻ ZA TYM JESTEM ale na miano kierowcy fabrycznego trzeba zapracować więc jest dobrze... Np. nasz Tadeusz Błażusiak :) jest kierowcom fabrycznym stajni KTM tylko dlatego że seryjnym motocyklem wygrał najtrudniejsze zawody enduro czyt. ERZBERG


Dla nich to marketing co za tym idzie duża kasa. Każdy kto ma KTM i widzi na liście dakaru 10 pierwszych miejsc KTM to czuje się ciut wyższy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2009 7:06 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm
Posty: 2039
Lokalizacja: S-ec
tak czytam i czytam i sam nie wierze w to co widze


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 7 z 11   [ Posty: 156 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL