Autor |
Wiadomość |
AdvHP2rider
|
Tytuł: BMW G650Rallye Napisane: N gru 09, 2007 1:54 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
wrocilem ze spotkania importerow
Touratech pokazal nam G650Rallye jaki może pojawi sie w tegorocznej edycji Lisboa-Dakar, niestety nie posiadam na te chwile danych technicznych
[ img ]
[ img ]
[ img ]
|
|
Góra |
|
|
graphia
|
Tytuł: Napisane: N gru 09, 2007 5:28 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N paź 28, 2007 9:53 pm Posty: 870 Lokalizacja: Bielsko-Biala
|
|
Góra |
|
|
rumpel
|
Tytuł: Napisane: N gru 09, 2007 6:47 pm |
|
Dołączył(a): Pn mar 12, 2007 10:08 pm Posty: 2039 Lokalizacja: S-ec
|
Juz ktorys sprzet dakarowy widze z takimi uchwytami (raczkami) z gabki, ciekawy jestem jak to sie sprawdza
|
|
Góra |
|
|
data7
|
Tytuł: Napisane: N gru 09, 2007 7:39 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 12:05 pm Posty: 238 Lokalizacja: Pułtusk/Wawa
|
Ja w swoim pierwszym moto mialem takie gabkowe manetki. Sa naprawde fajne, tlumia drgania. Ale jak spadnie deszcz... no to jak to gabka, zasysa wode i jest caly czas mokro w lapy :)
|
|
Góra |
|
|
graphia
|
Tytuł: Napisane: N gru 09, 2007 8:21 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N paź 28, 2007 9:53 pm Posty: 870 Lokalizacja: Bielsko-Biala
|
ja mam takie manetki a raczej rączki w rowerze. 1. waga (niby nic ale ziarko do ziarka), 2. świetne tłumienie drgań, 3. niby nasiąkają a jednak w czasie deszcze trzymanie jest duuużo lepsze niż zwykłej gumy (mokra guma jest śliska a ta gąbka czy neopren pozostaje cały czas chropowata) 4. na pustyni deszcz?
|
|
Góra |
|
|
data7
|
Tytuł: Napisane: N gru 09, 2007 8:25 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 12:05 pm Posty: 238 Lokalizacja: Pułtusk/Wawa
|
Ja pisze o naszych rodzimych warunkach bo nikt z nas na pustyni chyba nie mieszka :) na dluzsza mete w deszczu staja sie te manety nie przyjemne, szczegolnie jak jest chlodniej bo caly czas sciska sie mokra gabke.
|
|
Góra |
|
|
dzikus 1200
|
Tytuł: Napisane: N gru 09, 2007 8:53 pm |
|
Dołączył(a): So lut 10, 2007 6:25 pm Posty: 288 Lokalizacja: Racibórz
|
Nie wydaje wam się że te światełka z przodu są ciutkę za małe??? - osobiście wspóczuje temu kto ma jechać tym motocyklem po zmroku i to na pustyni :shock: chyba będzie kapeczkę niezadowolony :evil: - delikatnie rzecz ujmując, ale zdaniem fachowców z TT powinno wystarczyć :roll:
|
|
Góra |
|
|
data7
|
Tytuł: Napisane: N gru 09, 2007 8:59 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 12:05 pm Posty: 238 Lokalizacja: Pułtusk/Wawa
|
moze maja moc latarni morskiej :lol:
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Napisane: N gru 09, 2007 10:25 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
nie widzę obowiązkowych lamp na zadupku - przepisy się zmieniły? (a chodziło o widoczność z helikoptera). Co do przodu to jak mówią dakarowcy: na pustyni w nocy nawet jak pierdzisz to musisz tam mieć światło. No i gdzie zniknął hit BMW - gazowy amortyzator?
Gąbkowe manetki na długie dystanse są. W deszczu dla twardzieli. Polecam.
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: N gru 09, 2007 11:28 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
blogoslawieni, ktorzy nie widzieli a uwierzyli
[ img ]
|
|
Góra |
|
|
data7
|
Tytuł: Napisane: Wt gru 11, 2007 11:33 pm |
|
Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 12:05 pm Posty: 238 Lokalizacja: Pułtusk/Wawa
|
Ale z helikoptera i tak ich widac nie bedzie :D
|
|
Góra |
|
|
paro
|
Tytuł: Napisane: Cz gru 13, 2007 11:55 pm |
|
Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm Posty: 443 Lokalizacja: Kraków
|
....kciuki za każdego drivera na Dakarze (za naszych w szczególności) ale pomimo pownego rodzaju niezawodności (BMW) i tak nie wierzę w ich sukces.gdzieś juz z kimś się zakladałem o ten wątek - nie wierzę w pierwszą 10 dla tego cacka.to juz tak jest w ekstremalnym terenie....czym ma duze znaczenie ale KTO....kluczowe.jesli BMW wsadzi na fotel 3xC.. Cyril,Coma,Czachor - to uwieżę w ich sukces.w innym wypadku bedzie to w porywach poprawny przejazd raczej niezawodnym motocyklem którego miejsce w pierwszej 20 bedzie i tak sporym zaskoczeniem.jesli się myle to oznacza że w końcu rajd będzie nie tylko zawodami pomiędzy "szoferami" na KTM-ach,ale i pomiędzy fabrykami motocykli.
się zobaczy
|
|
Góra |
|
|
beemer
|
Tytuł: Napisane: Pt gru 14, 2007 4:54 am |
|
Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm Posty: 2916 Lokalizacja: eh Canada
|
Paro trzeba troche czasu na 650X Rallye..Jesli sie sprawdzi ..to kto wie jak bedzie wygladala sytuacja za rok ..lub dwa..Czas pokaze...
pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Napisane: Pt gru 14, 2007 6:22 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
ale i KTM nie stoi w miejscu. Nowa rajdówka wygląda na bardzo dopracowaną. Opinie o niezawodności i łatwości obsługi nowego silnika LC4 potwierdzają serwisanci. Reszta to sprawdzone rozwiązania (i ludzie).
|
|
Góra |
|
|
AdvHP2rider
|
Tytuł: Napisane: Pt gru 14, 2007 8:23 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm Posty: 3777 Lokalizacja: Wrocław
|
BMW sie raczej nie podpisze pod tym startem tylko Touratech,
dla BMW bylaby to porazka a dla Touratecha bedzie dobra reklama akcesorii ktore produkuja - takie me subzdanie
|
|
Góra |
|
|