Teraz jest Cz lis 23, 2017 3:04 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 32 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Wt kwi 22, 2014 7:59 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): N lis 29, 2009 5:54 pm
Posty: 211
Lokalizacja: Warszawa
Miałeś na główce do czego przykręcać tę wieżę, czy spawałeś/wierciłeś? Fajnie wyszło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Wt kwi 22, 2014 11:18 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 8:37 pm
Posty: 1325
Lokalizacja: Sulechów
alesz ładny sprzęt aż żal gdziekolwiek wjeżdżać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Śr kwi 23, 2014 6:21 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm
Posty: 435
Lokalizacja: Kraków
rumpel napisał(a):
paro jeśli to nie tajemnica gdzie i za ile kupiłeś bak ?


http://www.safaritanks.com.au/home/Home.html
można przez polskiego importera ale to ponad 3tysi w złotówkach bo podatek od podatku podwaja wartość końcowego podatku. można przez ebay w Usa ale też drogo i dłużej się czeka albo....przez zaprzyjaźnione forum w Australii i jest dużo,dużo taniej :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Śr kwi 23, 2014 6:32 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm
Posty: 435
Lokalizacja: Kraków
stoner napisał(a):
Miałeś na główce do czego przykręcać tę wieżę, czy spawałeś/wierciłeś? Fajnie wyszło.


można spawać ale musi być to dynks stalowy.ja wybrałem wersję w aluminium przykręcaną do główki ramy. dostarcza ją "producent" wraz z całą wieżą i owiewką. patent przemyślany i wygląda na skuteczny. całość można wzmocnić i uszczelnić na brzegach płynnym metalem.

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Śr kwi 23, 2014 12:56 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Piękne motocykle, taka rajdówka to marzenie niejednego off roadowego globetrottera w tym i moje.

Ostatnio byłem w KTM Warszawa i w "promocji" jest nowiutka Dakarówka jeszcze w pudełku, wersja na gaźniku. Cena 20 tys erło…

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Śr kwi 23, 2014 2:05 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): So maja 01, 2010 10:50 am
Posty: 1479
Lokalizacja: Garwolin
Młody napisał(a):
Piękne motocykle, taka rajdówka to marzenie niejednego off roadowego globetrottera w tym i moje.
]


Zrób se....

Troche zapału i pare złoty - i marzenia się spełniają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Śr kwi 23, 2014 3:05 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pn sty 15, 2007 12:14 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Krosno
Narazie se zrobiłem co innego, trzeba poczekać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Cz kwi 24, 2014 10:44 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): N lis 29, 2009 5:54 pm
Posty: 211
Lokalizacja: Warszawa
paro napisał(a):
stoner napisał(a):
Miałeś na główce do czego przykręcać tę wieżę, czy spawałeś/wierciłeś? Fajnie wyszło.


można spawać ale musi być to dynks stalowy.ja wybrałem wersję w aluminium przykręcaną do główki ramy. dostarcza ją "producent" wraz z całą wieżą i owiewką. patent przemyślany i wygląda na skuteczny. całość można wzmocnić i uszczelnić na brzegach płynnym metalem.

[ img ]


spoko rozwiązanie, widziałem już takie. gwintowałeś otwory w główce, czy taki drugi dynks jest wewnątrz główki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Pt kwi 25, 2014 6:12 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm
Posty: 435
Lokalizacja: Kraków
stoner napisał(a):
spoko rozwiązanie, widziałem już takie. gwintowałeś otwory w główce, czy taki drugi dynks jest wewnątrz główki.


nagwintowany stalowy dynks który wkłada się do wewnątrz główki ramy.

[ img ]


Ostatnio edytowano Pt kwi 25, 2014 3:57 pm przez paro, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Pt kwi 25, 2014 1:17 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N sie 02, 2009 7:18 am
Posty: 724
Lokalizacja: Gliwice
Paro, to 450 czy 570 ?
I co jeszcze zmieniłeś z tych rzeczy co nie widać na pierwszy rzut oka ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Pt kwi 25, 2014 2:22 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm
Posty: 435
Lokalizacja: Kraków
Adam K1200RS napisał(a):
Paro, to 450 czy 570 ?
I co jeszcze zmieniłeś z tych rzeczy co nie widać na pierwszy rzut oka ?


570.o wyborze zdecydował filtr powietrza.
silnik,rama (poza główka),wahacz,amor tył,półki bez zmian.
reszta grzebana. nowa instalacja elektryczna.ze starej pozostały tylko wtyczki do aparatu wtryskowego. nowe kable,zaciski,złączki.minimalna ilość (tylko tam gdzie było trzeba) połączeń "rozłączanych".guziki start/stop o prostej kostrukcji.dodatkowy główny włącznik prądu.osobna instalacja na drugi (mały) akumulator z obiegiem na dodatkowe urządzenia el.gps,roadbook itp.mozna go też podpiąć pod główny obieg w razie gdyby padł główny aku...brak kopki.epicentrum okablowania + dużo większa skrzynka bezpieczna przeniesione z pod kanapy na wieże.pod kanapą został tylko moduł i główny bezpiecznik od cewki.przygotowane okablowanie pod inne dodatkowe urządzenia. zmieniony układ paliwowy min.z dodatkową pompą którą można załączyć ręcznie w razie awarii tej pierwszej.dodatkowe 3 filtry paliwa."skarpeta" na głównym wlewie,kolejne na wyjściu z każdej komory zbiornika (w sumie 3szt) i kolejny (duży z osadnikiem) na wejściu do wtrysku.możliwość czerpania paliwa z 3 różnych komór i wyłączenie ręczne każdej z nich w razie zerwania przewodu lub dzwona z pęknięciem zbiornika (podobnie jak w 990 gdzie są 2 kurki a u mnie 3).instalacja i mocowanie na kolejny zbiornik na zadupku vis a vis wydechu.wywalona sonda na kolanku od wydechu + kontrola oprogramowania na module. drugi wiatrak na chłodnicy. załącza się automatycznie lub ręcznie.szyta kanapa, poszerzane podnóżki,płyta pod silnik....ale to już kosmetyka.

na zdjęciu masz oryginalne okablowanie, prawie w całości.
złączek,kostek,mostków,pętli...dostatek i urodzaj.

[ img ]


Ostatnio edytowano Pt kwi 25, 2014 4:53 pm przez paro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: Pt kwi 25, 2014 3:39 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2149
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
paro napisał(a):


570.o wyborze zdecydował filtr powietrza.
silnik,rama (poza główka),wahacz,amor tył,półki bez zmian.
reszta grzebana. nowa instalacja elektryczna.ze starej pozostały tylko wtyczki do aparatu wtryskowego. nowe kable,zaciski,złączki.minimalna ilość (tylko tam gdzie było trzeba) połączeń "rozłączanych".guziki start/stop o prostej kostrukcji.dodatkowy główny włącznik prądu.osobna instalacja na drugi (mały) akumulator z obiegiem na dodatkowe urządzenia el.gps,roadbook itp.mozna go też podpiąć pod główny obieg w razie gdyby padł główny aku...brak kopki.epicentrum okablowania + dużo większa skrzynka bezpieczna przeniesione z pod kanapy na wieże.pod kanapą został tylko moduł i główny bezpiecznik od cewki.przygotowane okablowanie pod inne dodatkowe urządzenia. zmieniony układ paliwowy min.z dodatkową pompą którą można załączyć ręcznie w razie awarii tej pierwszej.dodatkowe 3 filtry paliwa."skarpeta" na głównym wlewie,kolejne na wyjściu z każdej komory zbiornika (w sumie 3szt) i kolejny (duży z osadnikiem) na wejściu do wtrysku.możliwość czerpania paliwa z 3 różnych komór i wyłączenie ręczne każdej z nich w razie zerwania przewodu lub dzwona z pęknięciem zbiornika (podobnie jak w 990 gdzie są 2 kurki a u mnie 3).instalacja i mocowanie na kolejny zbiornik na zadupku vis a vis wydechu.wywalona sonda na kolanku od wydechu + kontrola oprogramowania na module. drugi wiatrak na chłodnicy. załącza się automatycznie lub ręcznie. kanapa,płyta pod silnik....ale to już kosmetyka.



Konkretnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: So kwi 26, 2014 1:10 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): N lis 29, 2009 5:54 pm
Posty: 211
Lokalizacja: Warszawa
Grubo żeś pojechał. Bardzo podoba mi się ten pomysł z drugą pompą paliwa. Jestem ciekaw tej modyfikacji, tj. sposobu podłączenia itd. Zmiana całej elektryki to też grubsza sprawa. Sam to wszystko robiłeś? Jestem pod wrażeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: So kwi 26, 2014 5:07 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N sie 02, 2009 7:18 am
Posty: 724
Lokalizacja: Gliwice
Fajnie się to czyta, jak bardzo profesjonalnie przygotowany motocykl różni się od tych naszych seryjnych popierdółek.
Jako normalni śmiertelnik widzę tylko plastiki i naklejki, ewentualnie czytam suche dane techniczne, a tu takie szczególiki jak dodatkowy kranik, czy zdublowany akumulator i pompa :)
paro napisał(a):
........instalacja i mocowanie na kolejny zbiornik na zadupku ......... drugi wiatrak na chłodnicy......

Czyżby przygotowania pod jakieś pustynne wyzwania ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: budujemy nasze rajdówki (oraz foty w akcji)
PostNapisane: So kwi 26, 2014 7:20 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm
Posty: 435
Lokalizacja: Kraków
stoner napisał(a):
Grubo żeś pojechał. Bardzo podoba mi się ten pomysł z drugą pompą paliwa. Jestem ciekaw tej modyfikacji, tj. sposobu podłączenia itd. Zmiana całej elektryki to też grubsza sprawa. Sam to wszystko robiłeś? Jestem pod wrażeniem.


sam na sam :wink:
na zdjęciu jest oryginalna pompa która znajduje się w zbiorniku w jego najniżej położonej części.tłoczy ona paliwo w górę zbiornika do miejsca z którego wychodzą przewody wpinane dalej do wtrysku.

[ img ]

[ img ]

już na zewnątrz zbiornika (w najniższym punkcie) zamontowałem taki dynks który ma połączenie z wnętrzem zbiornika.

[ img ]

do niego dochodzą w sumie 3 przewody paliwowe z trzech komór dodatkowych zbiorników.za tym punktem znajduje się przewód z dodatkową pompą paliwa. przewód ten wychodzi z tego "skrzyżowania",omija główny zbiornik (w tym i oryginalną pompę w zbiorniku) i łączy się z głównym przewodem na rozdzielce tuż przed dodatkowym filtrem paliwa który umieściłem przed wtryskiem :wink: generalnie dodatkowa pompa nie jest zanurzona w zbiorniku tylko znajduje się na zewnątrz. tłoczy paliwo ze wszystkich komór za wyjątkiem środkowego zbiornika. zmiana elektryki była też podyktowana ilością miejsca jakie potrzebowałem na sporą ilość,grubych i mocnych przewodów paliwowych,które często biegną tym samym korytarzem co kable elektryczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 32 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL