|
Autor |
Wiadomość |
PIOTHRUS
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Śr lis 20, 2013 11:53 pm |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm Posty: 1974 Lokalizacja: Kraków-Warszawa
|
To już Cię EX poniosło :D byłeś na piachu LC8 ? zobacz czy ktoś z ludzi którzy uwierzyli w tą zmyśloną legendę , jeszcze się tym toczy … TY , ja , mój kuzyn … cała reszta wymiękła :) my mamy tristo , a TY ? podziwiam Cię , że wciąż w to wierzysz … Zobacz ilu chłopaków z tego forum , te bajdurzenia zauroczyły , dla ilu to skończyło się źle … Kto został ? przypomina to trochę mit najgorszego motocykla na jakim w życiu jechałem , Afriki … kilku gości co nie umieli nawet zmienić opony , w uznaniu niezawodności tego motocykla , okrzyknęli Go najlepszym … ale przecież tan motocykl był tak nieszkodliwy i nudny , że aż nie zniszczalny :) teraz trochę temat się prostuje , jednak kilkaset osób miało by znacznie więcej przeżyć gdyby nie uwierzyli w tą " IKONĘ MOTORYZACJI " … Wracając do LC8 … polecam GO każdemu kto umie jeździć , jako ostatni motocykl , taki który kupuje się świadomie , wiedząc co ten motocykl może … zrobić złego właścicielowi :lol: Moc , zawieszenie ( zwłaszcza R-ki ) to super sprawa , ale jak już miałeś doświadczenia z Japońskimi motocyklami , mocniejszymi … to ogier pełnej krwi , nie przegapi jak się zamyślisz , tylko czeka żeby kopnąć . A w temacie , 36 tyś Euro i każdy może mieć DAKARKA :) na jakim śmiga Kuba .
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 12:45 am |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
PIOTHRUS napisał(a): To już Cię EX poniosło :D byłeś na piachu LC8 ? zobacz czy ktoś z ludzi którzy uwierzyli w tą zmyśloną legendę , jeszcze się tym toczy … TY , ja , mój kuzyn … cała reszta wymiękła :) my mamy tristo , a TY ? podziwiam Cię , że wciąż w to wierzysz … Zobacz ilu chłopaków z tego forum , te bajdurzenia zauroczyły , dla ilu to skończyło się źle … Kto został ? przypomina to trochę mit najgorszego motocykla na jakim w życiu jechałem , Afriki … kilku gości co nie umieli nawet zmienić opony , w uznaniu niezawodności tego motocykla , okrzyknęli Go najlepszym … ale przecież tan motocykl był tak nieszkodliwy i nudny , że aż nie zniszczalny :) teraz trochę temat się prostuje , jednak kilkaset osób miało by znacznie więcej przeżyć gdyby nie uwierzyli w tą " IKONĘ MOTORYZACJI " … Wracając do LC8 … polecam GO każdemu kto umie jeździć , jako ostatni motocykl , taki który kupuje się świadomie , wiedząc co ten motocykl może … zrobić złego właścicielowi :lol: Moc , zawieszenie ( zwłaszcza R-ki ) to super sprawa , ale jak już miałeś doświadczenia z Japońskimi motocyklami , mocniejszymi … to ogier pełnej krwi , nie przegapi jak się zamyślisz , tylko czeka żeby kopnąć . A w temacie , 36 tyś Euro i każdy może mieć DAKARKA :) na jakim śmiga Kuba . heheh// ja jedynie napisałem że fanrycznym odpwiednikiem dakarówki w 2003 roku był właśnie lc8 cywilny, nie był drogi i mial 80% tego co wersja rally. jedyny taki motocykl :D a co do piachu.. jedynie żwirownie i duże górki... na pustynię planuje zajechać w 2014 :)
|
|
Góra |
|
|
PIOTHRUS
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 12:53 am |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm Posty: 1974 Lokalizacja: Kraków-Warszawa
|
Obyś się nie rozczarował … najpierw z kopa musisz wlatywać pod tą kupę piachu , którą mi pokazałeś , żeby myśleć o przecięciu ERGU :wink: Ja cały czas mam plan na ERG , ale nie tak " pedalsko " żeby zrobić foty , tylko tam i nazad :wink:
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 1:09 am |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
PIOTHRUS napisał(a): Obyś się nie rozczarował … najpierw z kopa musisz wlatywać pod tą kupę piachu , którą mi pokazałeś , żeby myśleć o przecięciu ERGU :wink: Ja cały czas mam plan na ERG , ale nie tak " pedalsko " żeby zrobić foty , tylko tam i nazad :wink: nie znam nikogo kto się wpakowal na tę kupe piachu... jeden filmik widziałem jak koles na exc wlatuje... SE z kajtkiem na pokładzie wjechało gdzies na 2/3 wysokości :) może na dobrej oponie było by lepiej wiesz co nie nastawiam się na jakąś super polatankę po wydamach, na tyle znam piach że wiem iż na klocku to męka jest :) no ale kto bogatemu zabroni.. :D
|
|
Góra |
|
|
Adam K1200RS
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 8:39 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N sie 02, 2009 7:18 am Posty: 775 Lokalizacja: Gliwice
|
Bym trochę polemizował... Nie żebym bronił LC8, bo KTM to mój wróg śmiertelny ale podyskutować można :mrgreen: Teraz w Dakarze jadą małe pojemności bo takie są przepisy, gdyby nie one, to kto wie co by dzisiaj wygrywało rajdy typu Dakar. Gdyby rozwijali dalej konstrukcję typu LC8 rajdami, które są najlepszym poligonem ,to kto wie jak dobry by mógł dzisiaj być duży rajdowy motocykl tego typu. Oczywiście, że na wysokich wydmach wygra mniejsza pojemność bo jest lżejsza, ale rajdy typu Dakar to nie tylko wydmy k. Merzugi, a wręcz przeciwnie, większość to szybkie szutrowe i kamieniste odcinki na których ciężki motocykl typu LC8 ma swoje zalety. Jest po prostu szybszy bo ma dużą moc i trwalszy, bo nie jest tak wyżyłowany. Jest tańszy w produkcji i serwisie niż kosmiczne drogie i skomplikowane 450-siątki. Tak w ogóle to należałoby porównywać LC8 do jakiegoś starego LC4 z czasów F. Meoni, bo tak naprawdę wtedy rozwój motocykla rajdowego z dużą pojemnością się zatrzymał Gdybyśmy rozmawiali o używaniu motocykla z dużą pojemnością do crossu, krótkich rajdów enduro lub zabawy koło domu to zgoda, LC8 jest do d... Ale długie rajdy, ewentualnie posiadanie przez amatora namiastki dakarówki, czyli czegoś zdolnego zapier...ć 160 km/h w większości po płaskich szutrowych, lub kamienistych odcinkach to duża pojemność jak najbardziej. Wg mnie pojemność 450 jest w ogóle śmieszna dla szybkiego i długiego rajdu typu Dakar. Silniki są strasznie wyżyłowane i padają jak muchy. Nie jest normalne aby co kilkaset km rozkręcać cały silnik, albo co kilka etapów wymieniać na nowy i chyba tylko o to chodzi, by wykasować amatorów i biedniejsze team -y. Duża pojemność byłaby niższą barierą wejścia dla innych teamów i biedniejszych zawodników, czyli większa konkurencja, a jak wiadomo większa konkurencja to same korzyści. pozdr PIOTHRUS napisał(a): To już Cię EX poniosło :D byłeś na piachu LC8 ? zobacz czy ktoś z ludzi którzy uwierzyli w tą zmyśloną legendę , jeszcze się tym toczy … TY , ja , mój kuzyn … cała reszta wymiękła :) my mamy tristo , a TY ? podziwiam Cię , że wciąż w to wierzysz … Zobacz ilu chłopaków z tego forum , te bajdurzenia zauroczyły , dla ilu to skończyło się źle … Kto został ? przypomina to trochę mit najgorszego motocykla na jakim w życiu jechałem , Afriki … kilku gości co nie umieli nawet zmienić opony , w uznaniu niezawodności tego motocykla , okrzyknęli Go najlepszym … ale przecież tan motocykl był tak nieszkodliwy i nudny , że aż nie zniszczalny :) teraz trochę temat się prostuje , jednak kilkaset osób miało by znacznie więcej przeżyć gdyby nie uwierzyli w tą " IKONĘ MOTORYZACJI " … Wracając do LC8 … polecam GO każdemu kto umie jeździć , jako ostatni motocykl , taki który kupuje się świadomie , wiedząc co ten motocykl może … zrobić złego właścicielowi :lol: Moc , zawieszenie ( zwłaszcza R-ki ) to super sprawa , ale jak już miałeś doświadczenia z Japońskimi motocyklami , mocniejszymi … to ogier pełnej krwi , nie przegapi jak się zamyślisz , tylko czeka żeby kopnąć . A w temacie , 36 tyś Euro i każdy może mieć DAKARKA :) na jakim śmiga Kuba .
|
|
Góra |
|
|
igrek
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 8:54 am |
|
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2011 8:37 pm Posty: 1364 Lokalizacja: Sulechów
|
Piothrus ale Cie poniosło ?! co ma tristo do dakaru, forum adventure, wypraw i strzelania fotek ? .... puste nic .... po co ciągle promujesz tego pierdziocha. Gdzie nie spojrze na jakiś temat to Piothrus z jego 300 i zdaniem że to "tristo" jest najlepsze .. żygać się chce ... :/
PS. Nic personalnego ot moja prywatna ocena promowania wszędzie 300 exc który uważam za fajny motocykl tylko i wyłącznie do transportu na przyczepce/busie i łatwiejszego latania po prywatnych pagórkach lub za legalną granicą niż lc8
PS2. Pragnę przypomnieć że jestem pewien że 100 % tras Piotrze które robicie to chamskie rycie po szlakach lub o zgrozo poza nimi w parkach narodowych i krajobrazowych (taki mamy teren w PL). W ten sposób robicie innym lubiącym jeździć w terenie obciach i w końcu pojawi się szeryf z powołaniem do walki z offroadem który to wszystko złapie za morde i będzie jak w Niemcowni ...
sorry za offtop ale wku*** mnie to jako miłośnika przyrody :>
|
|
Góra |
|
|
PIOTHRUS
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 11:24 am |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm Posty: 1974 Lokalizacja: Kraków-Warszawa
|
Takie negatywne emocje z rana , będziesz miał skopany dzień :D uśmiechnij się zamiast się wqur… i nie oceniaj na podstawie własnych konfabulacji jak jeździmy i gdzie … nie czuj się lepszy , i pozwól mi tu na tym forum też " BYĆ " :) już nie napiszę tristo … no chyba że mnie poniesie , a Ty jak nazywasz w myślach swoją LC8 ?
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 2:52 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
kris_big napisał(a): Moto pojemnosci 450-500ccm, masy 130-140kg, odprezone tak zeby trwalosc byla w miare porzadna i w dakarowych plastykach. Bylbym jednym z pierwszych klientow :lol: - CCM 450 [ img ]
|
|
Góra |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 6:02 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt lip 09, 2010 7:18 am Posty: 917 Lokalizacja: Wawa- Dęblin
|
W ostatnim dakarze nikt z teamu ktma nie zmieniał silnika na nowy, to kara 15 min a konkurencja nie śpi więc nie opłaca się ryzykować wygranej.
Lc8 w dakarze miało potencjał, Meoni pokazał że można wygrywać na takim sprzęcie, podobnie jak kierowca ktma Giovanni Sala ale to są bardzo doświadczeni ludzie kótrzy poświęcili życie i zdrowie rajdom takim jak dakar.
Niestety masy i bezwładności razem z prawami fizyki nie oszukasz, dlatego wolę polatać 120 po szutach i legalnych drogach na lc8 niż topić się w gnoju po klamki na jakimś crosiakowym psie. Co kto lubi :)
Teraz jestem ciekaw jak ten wtrysk od żółtych ludzi się sprawdzi w tym rajdzie, ktm przeszedł tes na pustyni i pustynnych jeziorach, ponad 2 tys km jazdy na odcięciu i nic się nie urwało ani nie rozsypało, zobaczymy.
|
|
Góra |
|
|
paro
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 6:19 pm |
|
Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm Posty: 443 Lokalizacja: Kraków
|
Dominik napisał(a): kris_big napisał(a): Moto pojemnosci 450-500ccm, masy 130-140kg, odprezone tak zeby trwalosc byla w miare porzadna i w dakarowych plastykach. Bylbym jednym z pierwszych klientow :lol: - CCM 450 40KM - krzywdy chyba nikomu nie zrobi... nie znalazłem informacji o skoku zawiechy i ceny !!! moje zaufanie do takich wynalazków jest dość ograniczone ale.... jeśli ma to przełożenie na cene.... http://www.ccm-motorcycles.com/
|
|
Góra |
|
|
Adam K1200RS
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 7:17 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N sie 02, 2009 7:18 am Posty: 775 Lokalizacja: Gliwice
|
marcinjunak napisał(a): W ostatnim dakarze nikt z teamu ktma nie zmieniał silnika na nowy, to kara 15 min a konkurencja nie śpi więc nie opłaca się ryzykować wygranej.
.. http://eurosport.onet.pl/motorowe/dakar ... pres/6hb5xps Nie brał nowego silnika bo to był drugi dzień maratonu gdzie nie wolno korzystać z pomocy mechaników i z części zamiennych. Wolno za to korzystać z "mobilnego magazynu części" którym jest słabszy partner W sumie kolejny bez sensu przepis promujący silne team-y. :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
marcinjunak
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 8:02 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt lip 09, 2010 7:18 am Posty: 917 Lokalizacja: Wawa- Dęblin
|
Tak ale on z tego co wiem w końcu nie dostał kary za zmianę silnika, albo to nie ten dakar :)
|
|
Góra |
|
|
sylwester
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 8:05 pm |
|
Dołączył(a): N gru 18, 2011 4:50 pm Posty: 1917 Lokalizacja: Kwidzyn
|
Dominik napisał(a): kris_big napisał(a): Moto pojemnosci 450-500ccm, masy 130-140kg, odprezone tak zeby trwalosc byla w miare porzadna i w dakarowych plastykach. Bylbym jednym z pierwszych klientow :lol: - CCM 450 [ img ]Jest jakiś importer na PL? Silnik widzę BMW-Rotax 51KM Edit; 51KM miał w BMW
|
|
Góra |
|
|
kris_big
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 8:19 pm |
|
Dołączył(a): Śr mar 27, 2013 11:13 pm Posty: 172 Lokalizacja: Mysiadło
|
Dominik napisał(a): kris_big napisał(a): Moto pojemnosci 450-500ccm, masy 130-140kg, odprezone tak zeby trwalosc byla w miare porzadna i w dakarowych plastykach. Bylbym jednym z pierwszych klientow :lol: - CCM 450 [ img ]Dominik, wlasnie cos takiego myslalem. Tylko ten CCM nie będzie pewnie dostepny w Polsce. Ale zastanawiam się dlaczego KTM albo Japończycy nie wpadli jeszcze na pomysl produkcji czegos takiego. Pakuja ciezkie pieniadze w Dakar a nawet nie sprzedaja takich motocykli. Czegos nie rozumiem :lol:
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: DAKAR 2014 Napisane: Cz lis 21, 2013 8:31 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
ba takie mtcykle mają maly sens, dobre zawieszenia przydają się w motcyklach terenowych, gdzie znów owiewki pasująjak pięść do nosa... :) LC8 jest ciężkim motocyklem podróznym z mocnym piecem.
taki ccm - nie wiadamo do czego.?
|
|
Góra |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|