Autor |
Wiadomość |
zytek
|
Tytuł: Re: Breslau Rally Poland 2013 Napisane: Pn lip 08, 2013 11:58 am |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): Pt gru 12, 2008 4:57 pm Posty: 627 Lokalizacja: Kraków
|
Dominik napisał(a): Zytek - Macalik powiedział mi, że kupuje 450 EXC. To masz chyba odpowiedź. Ale chętnie poczytałbym rozwinięcie takiej odpowiedzi ;-)
|
|
Góra |
|
|
Fawinyl
|
Tytuł: Re: Breslau Rally Poland 2013 Napisane: Wt lip 09, 2013 7:00 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 16, 2010 7:51 pm Posty: 235 Lokalizacja: ZDR
|
Powiem Ci tak, że na luźnych piaskach, długich leśnych duktach EXC500 jest zdecydowanie lepsze niż EXC250 2T, ale dostaje mocno w kośc gdy zaczyna się śliski, błotnisty teren, wtedy czuć przewagę lekkości w 2T, do tego 2T łatwiej wyciągnąć na przeprawie jak się zassa. Ale największą bolączką 2T jest zużycie paliwa gdy jedziesz szybko. Moim zdanie 2T jest lepsze w warunkach górskich i typowo trialowych, lecz na piaszczystych poligonach, leśnych szybkich odcinkach króluje EXC500
|
|
Góra |
|
|
PIOTHRUS
|
Tytuł: Re: Breslau Rally Poland 2013 Napisane: Wt lip 09, 2013 8:41 pm |
|
Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 6:52 pm Posty: 1974 Lokalizacja: Kraków-Warszawa
|
Niestety muszę się zgodzić :) ale w gipsowniach i na oddziałach chirurgicznych tam gdzie wycinają śledziony i składają pod narkozą kości , też króluje ktm pięćset ... Co nie znaczy że źle się bawiłem przez sześć sezonów :lol:
|
|
Góra |
|
|
Fawinyl
|
Tytuł: Re: Breslau Rally Poland 2013 Napisane: Wt lip 09, 2013 8:55 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 16, 2010 7:51 pm Posty: 235 Lokalizacja: ZDR
|
Na charakterystykę rajdu Breslau bardziej nadaje się 450/500 niż 2T choc był zawodnik na GasGas 250 2t i dawał sobie nieźle radę.
|
|
Góra |
|
|
Smutek
|
Tytuł: Re: Breslau Rally Poland 2013 Napisane: Wt lip 09, 2013 9:01 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 26, 2009 7:06 pm Posty: 405 Lokalizacja: Warszawa
|
A ja dorzucę trochę dziegciu do to tego pomarańczowego słoika miodu i powiem wam SHERCO 300 4t
|
|
Góra |
|
|
Fawinyl
|
Tytuł: Re: Breslau Rally Poland 2013 Napisane: Wt lip 09, 2013 9:07 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 16, 2010 7:51 pm Posty: 235 Lokalizacja: ZDR
|
Ilu raiderów, tyle opinii. Po klasyfikacji widać, że na Breslau, Mt, Baja, Transgothica itp. sprawdza się 4T 450/500/530 a 2T króluje w terenach górzystych bardziej wymagających technicznie. Sherco jest dosyć egzotycznym sprzętem, widziałem co "spira" robi na nim, ale uważam że na innym sprzęcie typu exc300 2t wyrabiałby podobne rzeczy. Sherco ma jedną olbrzmią wadę, a mianowicie dostepność akcesorii typu większy bak, wydajnieszy stator itd. W przypadku KTM otwieram PowerPartsa i tylko budżet jest moim ograniczeniem, a nie dostępność części.
|
|
Góra |
|
|
Smutek
|
Tytuł: Re: Breslau Rally Poland 2013 Napisane: Wt lip 09, 2013 9:41 pm |
|
Dołączył(a): Pt cze 26, 2009 7:06 pm Posty: 405 Lokalizacja: Warszawa
|
Zgadza się. Bardziej rozpatruje tą opcje pod względem przydatności do tego typu rajdów niż dostępności części. BTW Sherco ma jakieś kosmicznie niskie spalanie więc większy zbiornik jest zupełnie nie potrzebny . Rally Albania przez ostatnie kilka lat wygrywał koleś właśnie na tym bike-u i jechał na seryjnym zbiorniku
|
|
Góra |
|
|
Fawinyl
|
Tytuł: Re: Breslau Rally Poland 2013 Napisane: Pn lip 15, 2013 6:11 pm |
|
Dołączył(a): Pn sie 16, 2010 7:51 pm Posty: 235 Lokalizacja: ZDR
|
|
Góra |
|
|